To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500018943-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: "Kompleksowe ubezpieczenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564106-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500011464-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 26022935600000,
ul. Rzędów
40,
28142
Tuczępy, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 242 91 33, 15 864 22 51, e-mail
zgok@op.pl, faks
15 864 22 51 w. 26.
Adres strony internetowej (url): www.zgok.ornet.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego 100 % udziałów stanowi własność Gmin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompleksowe ubezpieczenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGOK.P/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: "Kompleksowe ubezpieczenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie". 2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi ochrony ubezpieczeniowej związanej z działalnością wykonywaną przez Zamawiającego oraz mienia Zamawiającego przez okres: dla zadania I - 12 miesięcy, dla zadania II i III - 24 miesięcy w zakresie opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot ubezpieczenia obejmuje: ZADANIE I Ubezpieczenie mienia w zakresie: 1) ubezpieczenia mienia od zdarzeń losowych (PD), 2) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (EEI), 3) ubezpieczenia maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego od uszkodzeń (CPM), 4) ubezpieczenia maszyn i urządzeń od awarii ( MB); ZADANIE II Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i/lub posiadanego mienia; ZADANIE III Ubezpieczenie komunikacyjne w zakresie: 1) Ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC p.p.m.); 2) Ubezpieczenia Auto Casco pojazdów mechanicznych (AC/KR) - w ruchu i na postoju (AC) oraz kradzież (KR), 3) Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) 4. Wymagany zakres ubezpieczenia określono w SIWZ jako obligatoryjny - brak akceptacji spowoduje odrzucenie oferty. 5. O ile w SIWZ podano franszyzę lub udział własny, Zamawiający nie dopuszcza wprowadzania przez Wykonawcę wyższych franszyz/udziałów własnych, niż wyraźnie określone w SIWZ. 6. Dopuszczalne jest obniżenie franszyz od podanych w SIWZ. 7. Płatność składki: Dla zadania I Cztery raty - płatne w okresie ubezpieczenia Terminy płatności zostaną uzgodnione z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia, przy podpisaniu umowy. Dla zadania II W ośmiu ratach płatnych w okresie ubezpieczenia, w tym: Cztery raty - płatne w pierwszym okresie rozliczeniowym / polisowym, Cztery raty - płatne w drugim okresie rozliczeniowym / polisowym, Terminy płatności zostaną uzgodnione z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia, przy podpisaniu umowy. Dla zadania III W czterech ratach płatnych w okresie ubezpieczenia tj. Dwie raty płatne w pierwszym okresie rozliczeniowym /polisowym, Dwie raty płatne w drugim okresie rozliczeniowym /polisowym. Płatność pierwszej raty składki w terminie 21 dni od daty wystawienia polisy/polis ubezpieczeniowych. Druga rata składki płatna w terminie 6 miesięcy od daty wystawienia polisy/polis ubezpieczeniowych. W przypadku ubezpieczeń krótkoterminowych składka płatna jednorazowo w terminie 21 dni od daty wystawienia polisy/polis ubezpieczeniowych. 8. Zamawiający informuje, że możliwa jest lustracja obiektów podlegających ubezpieczeniu Wykonawcy, którzy są zainteresowani udziałem w lustracji winni zgłosić do zamawiającego chęć przybycia wraz z podaniem oczekiwanego zakresu lustracji. 9. Umowa ubezpieczenia ( umowy dla poszczególnych zadań ) zostaną zawarte i wykonane za pośrednictwem i przy udziale EKO BROKER Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie 00105 przy ul. Twarda 18, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000588109 przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 527-275-13-78, Regon 363066609 Zezwolenie KNF nr 2226/16.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV: 66515100-4, 66515400-7, 66515000-3, 66516400-4, 66516000-0, 66514110-0, 66512100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZADANIE III Ubezpieczenie komunikacyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30894.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34016.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI TUCZĘPY
więcej: przetargi TUCZĘPY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN"
- Ubezpieczenie grupowe na życie dla pracowników Starostwa Powiatowego w Radomsku oraz pracowników jednostek organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Kompleksowe ubezpieczenie dzieł sztuki Grupy Instytucji Kultury Województwa Mazowieckiego
- Usługa ubezpieczenia Gminy Nowy Dwór Gdański wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Chocianów
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.