To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500018961-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Areszt Śledczy w Nisku: Dostawa warzyw i owoców
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551266
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy w Nisku, Krajowy numer identyfikacyjny 32107500000,
ul. Pl. Wolności
15,
37400
Nisko, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
158 433 400, e-mail
zp_nisko@sw.gov.pl, faks
158 433 401.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Areszt Śledczy w Nisku
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/03/2017/AŚ Nisko
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć I 1 Marchew kg 2 160, 2 Buraki kg 1 320, 3 Cebula kg 1 920, 4 Kapusta biała kg 2 100, 5 Por kg 130, 6 Seler kg 1 400, 7 Ogórek świeży kg 520, 8 Jabłko kg 3 500, 9 Pomidor kg 400, 10 Ziemniak jadalny wczesny kg 18 000, 11 Fasola kg 350, 12 Pietruszka korzeń kg 200, 13 Koper kg 50, 14 Kapusta czerwona kg 400, 15 Pieczarki kg 260, 16 Kalafior kg 200, 17 Szczypiorek kg 20, 18 Rzodkiewka kg 50, 19 Cukinia kg 400, 20 Papryka Czerwona kg 150, 21 Sałata zielona kg 120, Czesc II 1 Ogórek kwaszony kg 800 2 Kapusta kwaszona kg 1 500 Dostawa warzyw i owoców transportem dostawcy i na jego koszt dla Aresztu Śledczego w Nisku i osobno dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie w postaci świadczeń powtarzających się sukcesywnie. Dostarczany towar musi być odmian jadalnych, bez objaw gnicia i pleśni, bez uszkodzeń spowodowanych szkodnikami lub chorobą. Pakowany w skrzynki lub worki jednorazowe, siatkowe do 30 kg - dotyczy tylko części I Produkty spożywcze dostarczane będą do zamawiającego środkami transportu wykonawcy spełniającymi warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności. Wymagania stawiane Wykonawcy do Części II Opakowanie jednostkowe- wiadra z tworzywa sztucznego od 5kg do 15kg Opakowania powinny zapewniać zachowanie cech istotnych dla danego rodzaju przedmiotu zamówienia, decydujących o jego tożsamości, a oznakowanie opakowania wykonane w języku polskim w sposób czytelny, zrozumiały i widoczny bez możliwości ich usuwania. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony, zapakowany, oznakowany i dostarczony zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Ilości przewidywanego szacunkowego zamówienia wymienionego poniżej wyliczony zostały na pełny stan osadzonych i w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu, co oznacza, że wielkości te, nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Realizacja zamówienia część I - realizacja dostaw zamawianego towaru odbywać się będą w ustalony dzień jeden raz w tygodniu od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 - 12.00 na koszt dostawcy, dla każdej jednostki oddzielnie do Aresztu Śledczego w Nisku i do Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie, po wcześniejszym telefonicznym złożeniu zamówienia . W przypadku wystąpienia w te dni świąt, termin realizacji zamówienia będzie uzgodniony na wniosek Odbiorcy. Realizacja zamówienia część II - realizacja dostaw zamawianego towaru odbywać się będą w ustalony dzień jeden raz w miesiącu od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 - 12.00 na koszt dostawcy, dla każdej jednostki oddzielnie do Aresztu Śledczego w Nisku i do Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie, po wcześniejszym telefonicznym złożeniu zamówienia . W przypadku wystąpienia w te dni świąt, termin realizacji zamówienia będzie uzgodniony na wniosek Odbiorcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30498.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAD. Firma Handlowa Zofia Drągowska-Gąsior
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32022,90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Warzywa kiszone |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2435.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2629,80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1022R Spokojna - Studzieniec - Jastkowice w m. Krzaki"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1019R Zarzecze - Pysznica - Rzeczyca Długa w miejscowości Zarzecze
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego - branża drogowa, branża elektryczna i branża sanitarna przy realizacji zadania pn: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1052R (ul. Tysiąclecia) oraz nr 1054R
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu
- Dostawa sprzętu ratowniczego w celu podniesienia efektywności działania systemu ratownictwa, przeciwdziałania zagrożeniom i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych na terenie gminy i miasta Nisko
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych w okresie od 25.04.2025 do 30.09.2025 roku do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie przy ul. Słonecznej 10 w Kamieniu Pomorskim (72-400)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych - mięsa i wędlin, opisanych w SIWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.