To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500018962-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa sprzętu komputerowego jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wtym; Pomoc techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526429-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 96493-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47234958200000,
ul. ul. Wólczańska
49,
90608
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 320 112, e-mail
u.sochacka@wup.lodz.pl, faks
426 367 797.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-10,11/17-DST/02,03
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) 32 sztuk komputerów stacjonarnych, 59 sztuk monitorów, 11 sztuk laptopów,7 sztuk zasilaczy UPS oraz 10 sztuk gigabitowych switch´y (Część I zamówienia), b) 5 sztuk skanerów sieciowych, 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych i 3 sztuk drukarek sieciowych czarno-białych (Część II zamówienia), c) 1 sztuki kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (część III zamówienia), d) 3 sztuk czarno-białych urządzeń wielofunkcyjnych (część IV zamówienia). Zamawiany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazano w części II SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia". W/w sprzęt ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w Łodzi ul. Wólczańska 49, bud "B". 2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 30213100-6, 30216110-0, 30232110-8, 30232000-4, 31214100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na "Dostawę sprzętu komputerowego dla WUP w Łodzi" dla Części I zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1, ponieważ nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28645.53
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "e-Tech" Jacek Sójka Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26629.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12609.76
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15498.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23975.61
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29151.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 73/TP/ZP/D/2024 Dostawa worków foliowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego
- Góra frajdy przy Olsztyńskiej/Brzóski/Sędziowskiej, park im. Andrzeja Struga
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4"
- Rozbiórka istniejących budynków na nieruchomości przy ul. Mielczarskiego 35 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu multimedialnego, informatycznego i biurowego dla SP Banino
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.