eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówDostawa pomocy dydaktycznych ze szkoleniem w zakresie Diagnozy Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno -terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500019036-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego: Dostawa pomocy dydaktycznych ze szkoleniem w zakresie Diagnozy Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno -terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546108-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Mikołowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail zampub@mikolowski.pl, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (url): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy dydaktycznych ze szkoleniem w zakresie Diagnozy Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno -terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie ul Gliwicka 366 oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych przy ul. Pokoju 4a w Mikołowie materiałów dydaktycznych ze szkoleniem dla 4 osób pn.: Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia - z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży" w ramach projektu pn.: "Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego. 2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ: 1. Zestaw "INSTRUMENTY MUZYCZNE" lub równoważny . 2. ZESZYT ĆWICZEŃ GRAFICZNYCH nr 1 i nr 2. 3. ZESTAW " MAŁA MATEMATYKA" lub produkt równoważny. 4. ZESTAW BAJEK "O RYBAKU I ZŁOTEJ RYBCE", "CALINECZKA", "JAŚ I MAŁGOSIA" z płytą CD. 5. ZESTAW "GRA CIAŁA" lub równoważny. 6. Zestawy: "SMUTNE I WESOŁE OBRAZY", "PRZYMIOTNIKI I STANY EMOCJONALNE" do teorii umysłu lub produkt równoważny. 7. Zestaw do diagnozy profilu psychoedukacyjnego dla dzieci- zestaw mat. Graficznych do testu PEP-R. 8. Materiały graficzne do diagnozy młodzieży - do testu AAPEP. 9. Zestaw pomocy do diagnozy do profilu psychoedukacyjnego PEP-R E. Schoplera. 10. ZESTAW - ZABAWY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE lub zestaw równoważny 11. ZESTAW WSPOMAGAJĄCY MOWĘ -ZESTAW Z LITERKAMI I RYMOWANKAMI z płytą CD 12. ZESTAW CZASOWNIKI . 13. ZESTAWY: "SYGNAŁY", "MIEJSCA", "KUCHNIA", "ŁAZIENKA" do rozwijania percepcji słuchowej. 14. Program EDU-3 część 1 i część 4 lub równoważne. 15. Program komputerowy EDU - Jurczyszyn - 2 Multimedia lub równoważny ze szkoleniem opisanym poniżej 16. Program EDU 4XXL Multimedia - program do diagnozy i konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych lub program równoważny. 2.1.2. Szkolenie p.n.:"Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia - z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób". 2.1.2.1.Opis szkolenia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 4 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 2. Wymiar szkolenia - minimum 6 h dla każdego z uczestników; 3. Szkolenie realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formie warsztatów z diagnozowania; 4. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz dostęp do wszelkich pomocy naukowych oferowanych w ramach szkolenia w tym zasobów biblioteczno-informacyjnych Wykonawcy oraz materiałów dydaktycznych umieszczanych na stronach internetowych i intranetowych Wykonawcy.; 5. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu. 2.1.2.2. Minimalna tematyka szkolenia w zakresie diagnozy PEP-R część 1 : a) Diagnoza pedagogiczna dziecka do 12 roku życia. b) Posługiwanie się testem. c) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru rozwoju. d) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru zachowań. e) Wypełnianie arkuszy ocen. f) Analiza wyników z obszaru rozwoju. g) Analiza wyników z obszaru zachowań. h) Dokumentacja diagnostyczna nanoszenia wyników. i) Szczegółowa charakterystyka rozwoju na podstawie zebranych z diagnozy informacji j) Szczegółowa charakterystyka zaburzeń k) Sformułowanie ogólnych i szczegółowych wniosków z diagnozy. 2.1.2.3.Minimalna tematyka szkolenia część 2: a) Rejestracja oprogramowania. b) Tworzenie dokumentacji dziecka- archiwizacja danych. c) Wpisanie wyników badania do oprogramowania. d) Wygenerowanie wyników diagnozy. e) Przygotowanie opisu diagnozy z uwzględnieniem deficytów parcjalnych. f) Przygotowanie opisu skali zachowam z uwzględnieniem poszczególnych sfer. g) Przygotowanie szczegółowej oceny reakcji na bodźce h) Zakończenie diagnozy i jej pisemne podsumowanie. i) Archiwizacja danych dziecka. 2.1.2.4.Konstrukcja indywidualnego programu edukacyjno - terapeutycznego: a) Przeniesienie danych z diagnozy do druków Indywidualnego Programu Edukacyjno-terapeutycznego z uwzględnieniem deficytów. b) Dokładne uzasadnienie terapii z opisem występujących deficytów w poszczególnych ocenianych obszarach. c) Ustalenie ogólnych i szczegółowych celów terapii w indywidualnym programie edukacyjno - terapeutycznym. d) Wybranie z bazy konspektów odpowiednich konspektów do terapii. 3. Wykonawca winien jest zaoferować zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ oraz załączonymi dokumentami i oświadczeniami. 4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt dostaw i szkolenia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia i wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.7. Zamawiający nie wprowadza wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 80510000-2, 48190000-6, 22110000-4, 37000000-8, 48520000-2, 48520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12160.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pomorskie Centrum Terapii Pedagogicznej S.C. M.J. Jurczyszyn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dywizji Drezdeńskiej 13
Kod pocztowy: 75-592
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14497,02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14497,02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14497,02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.