To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500019130-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Gmina Ryńsk: Modernizacja drogi dojazdowej nr 070246C do gruntów rolnych w Jaworzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548451-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ryńsk, Krajowy numer identyfikacyjny 871118827,
ul. ul. Mickiewicza
21,
87-200
Wąbrzeźno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 6877500, e-mail
tylman.inwestycje@gminarynsk.pl, faks
56 4502702.
Adres strony internetowej (url): www.rynsk.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi dojazdowej nr 070246C do gruntów rolnych w Jaworzu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.ZP.271.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej nr 070246C do gruntów rolnych w Jaworzu od km 0+000 do km 1+277. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: nawierzchni bitumicznej jezdni - warstwa ścieralna zgodnie z wymaganiami dla warstwy ścieralnej dla kategorii ruchu z KR 2-AC 11S, warstwa wiążąca zgodnie z wymaganiami dla warstwy wiążącej dla kategorii ruchu KR 2-AC 16W; skrzyżowań i zjazdów, poboczy gruntowych i umocnionych kruszywem kamiennym, odtworzenia rowów i remontu przepustów oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia trasy przed przystąpieniem do robót i sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2) oznakowania terenu inwestycji zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej i stałej organizacji ruchu; 3) powiadomienia właścicieli urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym o rozpoczęciu robót przed przystąpieniem do ich realizacji; 4) wyprzedzającego informowania mieszkańców o zamykaniu odcinków dróg/drogi spowodowanym prowadzonymi robotami w sposób zwyczajowo przyjęty (w formie ogłoszeń na tablicy ogłoszeń i w sklepach); 5) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami (odwierty rdzeniowe nawierzchni) i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób; 6) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; 7) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 8) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 9) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 10) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 11) uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 4. Wykonawca po zakończeniu robót sporządzi kosztorys powykonawczy, który przekaże zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru robót. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) projekt budowlany; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiar robót. 6. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności operatora maszyn drogowych i robotnika drogowego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia. Dowodem są potwierdzone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umowy/umów o pracę zawierające imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wyżej wskazane czynności zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą e-mailową) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233140-2, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
581830.97
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Robót Drogowych DROBUD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
736392.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Przebudowa otwartego zbiornika do retencjonowania wód opadowych i roztopowych w Jarantowiczkach oraz w Plebance
- Dostawa kruszywa granitowego na remont dróg gminnych
- Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury.
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.