To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500019162-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Gmina Zawiercie: Część 1 Budowa chodników, ścieżki rowerowej i oświetlenia, Część 2 Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544933 - N - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zawiercie, Krajowy numer identyfikacyjny 51596800000,
ul. ul. Leśna
2,
42400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 49 41 267, e-mail
zamowieniapubliczne@zawiercie.eu, faks
32 67 22 684.
Adres strony internetowej (url): http://www.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1 Budowa chodników, ścieżki rowerowej i oświetlenia, Część 2 Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.27162.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Część 1 Budowa chodników, ścieżki rowerowej i oświetlenia, Część 2 Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka." A. 1. Przedmiotem zamówienia jest Część 1 Budowa chodników, ścieżki rowerowej i oświetlenia w ramach zadania pn: "Zagospodarowanie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka." 2.Zakres robót obejmuje: Podstawowe dane techniczne: Branża budowlana: mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych 92,00 m²; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 1.214,50 m²; obrzeża betonowe 20x6 cm 617,60 mb; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6cm ( żółta) 9,60 m²; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bez fazy grub. 6cm (szara) 596,10 m²; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bez fazy grub. 6cm ( czerwona) 706,50 m²; montaż ławek z oparciem 2 szt.; wykonanie trawników dywanowych siewem 1050,00 m², oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. Branża elektryczna Podstawowe dane techniczne: ułożenie rur osłonowych PCV śr. 75mm 4,00 mb; układanie kabli wielożyłowych 422,00 mb; układanie bednarki 80,00 mb; montaż i stawianie słupów oświetleniowych 12 szt; montaż opraw oświetleniowych 12 szt; montaż opraw punktowych doziemnych 18 kpl, oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 3.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 4.Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 5.Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcja), e)parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 6.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 7.Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 8.Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9.Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 10.Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: a)Budowa chodników, ścieżki rowerowej i oświetlenia, w tym: prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy , plantowanie terenu i obsianie pasów zieleni, wykonanie obramowań, układanie kabli, montaż latarni oświetleniowych, montaż opraw oświetleniowych, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo we wzorze umowy. B. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 2 Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka." 2. Zakres robót obejmuje: Podstawowe dane techniczne: Branża budowlana wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 366,20 m²; obrzeża betonowe 20x6 cm 20,00 mb; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6cm ( żółta) 268,50 m²; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bez fazy grub. 6cm (szara) 97,70 m²; nawierzchnia z gumowych mat przerostowych z nasionami traw na włókninie 534,00 m2; montaż urządzeń rekreacyjnych 15 szt.; montaż ławek z oparciem 11 szt.; montaż ogrodzenia panelowego 96,60 mb, oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 5. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: f)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), g)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), h)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), i)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcja), j)parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 6. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 7. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: a) Budowa placu zabaw i siłowni, w tym: prace przygotowawcze, roboty ziemne, montaż urządzeń rekreacyjnych i towarzyszących, podbudowy, ogrodzenie czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo we wzorze umowy. C. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Bezpieczne dojścia i dojazdy osobom niepełnosprawnym, w tym poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego zapewniają nawierzchnie utwardzone w części wykonane z kostki bezfazowej bez wzniesień i pochylni przekraczających 6%. Zamontowane na placu zabaw i siłowni furtki nie utrudniają dostępu do nich osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach inwalidzkich (szerokość furtki min. 1,0 m). Zamontowane urządzania będą umożliwiały ćwiczenia i rehabilitację dla osób z ograniczeniami ruchowymi o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności oraz dla osób z pozostałymi schorzeniami kwalifikującymi je jako osoby niepełnosprawne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112000-5, 45112210-0, 45112710-5, 45113000-2, 45233222-1, 45233221-4, 45316100-6, 45342000-6, 45112723-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa chodników, ścieżki rowerowej i oświetlenia w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka." |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
182510.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo - Budowlany "BUD - REM" Tomasz Skipirzepa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
181572.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca przewiduje powierzenie następującej części/zakresu zamówienia podwykonawcy: Roboty branży elektrycznej - Artykuły Elektryczne HURT - DETAL Pogwizd Waldemar Zawiercie, ul. Porębska 8 |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka." |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
232646.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FreeKids S.C. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
244344.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- "Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w roku 2025"- 3 Zadania.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZAWIERCIE
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.