To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500019253-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Agencja Rynku Rolnego: Kompleksowa usługa przeprowadzki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531474-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Rynku Rolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 622243400000,
ul. ul. Karolkowa
30,
01207
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 661 72 72, e-mail
zamowienia.publiczne@arr.gov.pl, faks
22 376 73 79.
Adres strony internetowej (url): www.arr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja płatnicza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa przeprowadzki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):19/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi przeprowadzki wyposażenia biurowego, sprzętu komputerowego oraz bieżącej dokumentacji Zamawiającego (zwanych dalej "mieniem"), w zakresie określonym Umową oraz Załącznikiem nr 1 do Umowy - Szczegółowy zakres usługi przeprowadzki i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy zamieszczonej w Załączniku nr 2 do Umowy. 2. W skład mienia wchodzą niżej wymienione rzeczy: 1) meble biurowe, sejfy, sprzęt AGD, magazynki podręczne (papier ksero i pozostałe materiały biurowe), 2) sprzęt informatyczny (kserokopiarki, zestawy komputerowe, skanery itp.), 3) dokumenty papierowe, w tym umieszczone w segregatorach. 3. Zestawienie mienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do Umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 1), 1b do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 2), 1c do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 3), 1d do SIWZ ( w zakresie zadania częściowego nr 4), 1e do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 5), 1f do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 6), 1g do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 7), 1h do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 8), 1i do SIWZ (w zakresie zadania częściowego nr 9).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Kasztanowej 57 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 21.06.2017 r. do godz.12:00 (termin składania ofert) nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim przy ul. Powstańców Warszawy 28 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 21.06.2017 r. do godz.12:00 (termin składania ofert) nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Katowicach przy pl. Pod Lipami 5 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Mikołowie przy ul. Karola Miarki 18 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16900
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma USŁUGOWO-HANDLOWA OKSEL Elżbieta Stachura
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20787
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Lublinie przy ul. Leszka Czarnego 3 do magazynu znajdującego się w odległości do 25 km od siedziby OT Lublin |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Łodzi przy ul. Wróblewskiego 18 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Północnej 27/29 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 21.06.2017 r. do godz.12:00 (termin składania ofert) nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Opolu przy ul. Horoszkiewicza 6 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Opolu przy ul. 1 Maja 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 21.06.2017 r. do godz.12:00 (termin składania ofert) nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Poznaniu przy Marcelińskiej 90 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Fredry 12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: KAMIŃSCY Firma Transportowo-Usługowa Anna Kamińska Janusz Kamiński s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40590
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Rzeszowie przy al. J. Piłsudskiego 32 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Rzeszowie przy ul. Asnyka 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Niedziałkowskiego 21 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Szczecinie przy ul. Matejki 6B |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 21.06.2017 r. do godz.12:00 (termin składania ofert) nie wpłynęły żadne oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Poznaniu przy Marcelińskiej 90 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Fredry 12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40590
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Kompleksowa usługa przeprowadzki z lokalizacji Zamawiającego w Poznaniu przy Marcelińskiej 90 do nowych powierzchni biurowych zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Fredry 12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40590
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie robót ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2025
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- USŁUGA TRANSPORTU
- Prace zabezpieczające z translokacją zasobu archiwalnego dla Archiwum Państwowego we Wrocławiu
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.