To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-28
Ogłoszenie nr 500019359-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.
Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji: Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koronowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544651-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 34052336400000,
ul. ul. Wąskotorowa
4,
86010
Koronowo, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
601 143 461, e-mail
zamowienia@mgosir.koronowo.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koronowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TA.261.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego, na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koronowie. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu nagłośnieniowego (szkolenie w siedzibie Zamawiającego). 2. Przedmiotowa dostawa sprzętu nagłośnieniowego obejmuje w szczególności: 1). Zestaw nagłośnieniowy mobilny - Zestaw głośnikowy szerokopasmowy, szt. 2 - Zestaw głośnikowy dwudrożny, aktywny, szt. 2 - wzmacniacz audio, szt. 1 2). Urządzenie głośnikowe, typ 1, szt. 2 3). Urządzenie głośnikowe, typ 2, szt. 2 4). Urządzenie głośnikowe, typ 3, szt. 4 5). Wzmacniacz systemu nagłośnienia typ 1, szt. 1 6). Wzmacniacz systemu nagłośnienia typ 2, szt. 1 7). Procesor głośnikowy, szt. 1 8). Konsoleta foniczna, szt. 1 9). Kompresor/limiter, szt. 2 10). Odtwarzacz CD, szt. 1 11). Monitor odsłuchowy, aktywny, szt. 1 12). System bezprzewodowy z mikrofonem doręcznym, szt. 4 13). Pasywna antena dookólna, szt. 2 14). Mikrofon dla komentatora, szt. 1 15). Szafka na urządzenia, typ 1, szt. 1 16). Szafka na urządzenia, typ 2, szt. 1 17). Aktywny spliter antenowy z dystrybucją zasilania, szt. 1 18). Statyw stołowy, szt. 1 19). Statyw mikrofonowy, szt. 4 20). Komputer, szt. 1 3. Montaż przedmiotu zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta sprzętu i obowiązującymi Normami. 4. Do przedmiotu zamówienia powinny być dołączone instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim. 5. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach. 6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w użytkowanym obiekcie hala sportowo-widowiskowa. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu po zrealizowaniu zamówienia. 9. Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na sprzęt zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i przedłożonej ofercie Wykonawcy. Gwarancja rozpoczyna się od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru, potwierdzającego realizację zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca udzieli na zaoferowany sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta oraz zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 10. Zaleca się oferentom do zapoznania się z miejscem montażu (na własny koszt) celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac montażowych będących przedmiotem przetargu oraz dostosowania instalacji do stanu faktycznego obiektu dla uzyskania ich pełnej funkcjonalności oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 11. Wykonanie - instalacja nagłośnienia nastąpi zgodnie z przepisami sportu- minimum 9 metrów od parkietu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32270000-6
Dodatkowe kody CPV: 32350000-1, 32342410-9, 32352000-5, 32340000-8, 30237280-5, 32343000-9, 32343000-9, 32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
182926.83
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Instrumenty Muzyczne Canto
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
223194,85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.