To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-29
Ogłoszenie nr 500019642-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.
Gminna Biblioteka Publiczna w Hażlachu: Przebudowa z rozbudową, remont oraz zmiana sposobu użytkowania budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Hażlachu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552182-N
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminna Biblioteka Publiczna w Hażlachu, Krajowy numer identyfikacyjny 7235528200000,
ul. ul. Główna
37,
43419
Hażlach, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 568 360, e-mail
gbpp@poczta.idsl.pl, faks
338 568 360.
Adres strony internetowej (url): www.gbph.hazlach.samorzady.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa z rozbudową, remont oraz zmiana sposobu użytkowania budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Hażlachu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GBPH.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa z rozbudową, remont oraz zmiana sposobu użytkowania budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Hażlachu przy ul. Głównej 37, której szczegółowy zakres określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt budowlany, projekt zamienny oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór częściowy budynku i przekazanie go Inwestorowi. Cena zamówienia musi obejmować: o wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i przedmiarami robót, o wystąpienie i uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich wymaganych warunków, zgód, pozwoleń, uzgodnień dotyczących sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, (m.in. zasilanie placu budowy, pobór wody, gazu, wraz z dokumentacją, budową i przebudową przyłączy do budynku), o koszty obsługi geodezyjnej (m.in. wytyczenie budynku, pomiar geodezyjny powykonawczy), o koszty zużycia energii elektrycznej, wody potrzebnej do budowy, koszty zużycia gazu na czas ogrzewania budowy w okresie zimowym, o koszty nadzoru na budowie w osobie kierownika budowy, o koszty uzyskania wszelkich wymaganych protokołów, badań itp. niezbędnych do odbioru budynku przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (m.in. badania instalacji gazowej, elektrycznej, przewodów kominowych itp., opinię Państwowej Straży Pożarnej, opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego) o koszty częściowego odbioru budynku przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, o koszty sporządzenia dokumentacji powykonawczej wraz z przekazaniem jej Inwestorowi (m.in. protokoły badania wszelkich instalacji, wymagane atesty, aprobaty techniczne itp.),
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212330-8
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45331000-6, 45331100-7, 45212300-9, 45210000-2, 45200000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3022080.92
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo "Gresan" Sp. z o.o., Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4497403.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.