To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-29
Ogłoszenie nr 500019676-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.
Urząd Gminy Wilamowice: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w okresie od 01.09.2017r do 31.08.2018r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549444-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Wilamowice, Krajowy numer identyfikacyjny 072182321,
ul. Rynek
1,
43-330
Wilamowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48338129430, e-mail
przetargi@ug.wilamowice.pl, faks
+48338129431.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wilamowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w okresie od 01.09.2017r do 31.08.2018r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SG.271.3.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Zamówienie pod nazwą: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w okresie od 01.09.2017r do 31.08.2018r podzielone jest na trzy zadania częściowe. 2) Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Należy tak zorganizować dowóz, aby wszędzie tam gdzie jest to możliwe połączyć dowóz poszczególnych dzieci. Organizacja kursu uzależniona jest od rozkładu zajęć lekcyjnych dowożonych dzieci, z tym, że odbiór dziecka z miejsca jego zamieszkania nie może następować wcześniej, aniżeli o godz. 6.45 rano. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby: a) do realizacji zadania częściowego nr 1 - pojazd/dy musi/muszą być wyposażony/ne w windę dla wózków, mającymi zdolność przewozową: liczba przewożonych dzieci ( w tym 3 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich) plus kierowca i opiekun; do realizacji zadania częściowego nr 2 i 3 - należy wykorzystać pojazdy mające zdolność przewozową: liczba przewożonych dzieci plus kierowca i opiekun; - ilość miejsc we wszystkich pojazdach powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego co najmniej dwóch uczniów (dotyczy każdego zadania częściowego), b) podstawienia w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy pojazdu zastępczego, c) posiadania przez kierowcę pojazdu wymaganych prawem uprawnień do przewozu osób, kierowca powinien być zatrudniony na podstawie umowy o pracę, d) zapewnienia, w przypadku choroby kierowcy wykonującego przewozy, kierowcy zastępczego, e) uczestniczenia w każdym kursie, oprócz kierowcy, jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom, f) usługi objęte niniejszym zamówieniem muszą być realizowane taborem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. nr 32, poz. 262 z późn.zm.). Wykonawca winien zapewnić środki transportu przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, które posiadają : 1. aktualne badania techniczne, dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, 2. tablicę "Przewóz osób niepełnosprawnych" umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie, 3. pasy bezpieczeństwa biodrowo- barkowe, 4. system łączności, g) punktualności wykonywania przewozów. Pojazd/pojazdy przewożące uczniów do Czechowic- Dziedzic, Pszczyny i Rudołtowic muszą być wyposażone w urządzenie spełniające wymogi prawne obowiązujące w tym zakresie: o specjalistyczny podnośnik lub wjazd - pochylnię umożliwiające zajęcie miejsca 3 osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich, jak również osprzęt zapewniający możliwość unieruchomienia osób przebywających podczas transportu na wózkach inwalidzkich. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci oraz trasy przejazdu w czasie trwania umowy. Wymagania odnośnie opiekuna: Opieka nad przewożonymi dziećmi winna odbywać się przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych. Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Opieka powinna być sprawowana podczas każdego kursu. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności: 1. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych, 2. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z placówek oświatowych do miejsc zamieszkania, 3. zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu, 4. utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami, z ZOSiP w Wilamowicach i Dyrektorami poszczególnych szkół i placówek oświatowych w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów, 5. w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów, ZOSiP w Wilamowicach, oraz Dyrektora odpowiedniej szkoły i placówki oświatowej, 6. dzieci należy zaprowadzić i odebrać od wychowawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106728.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. MIRKO Mirosław Gajda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
104960.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74417.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. MIRKO Mirosław Gajda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60775.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57244.53
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. MIRKO Mirosław Gajda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73865.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na modernizację dróg w Gminie Skrzyszów
- Dostawa kruszyw i pospółki żwirowej z przeznaczeniem na remont dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Brudzeń Duży- powtórzony
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
- ,,Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"-powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.