eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegOrganizacja przejazdów, wyżywienia i ubezpieczenia uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, realizujących staże zawodowe w ramach projektu Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe - zamówienie uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-29

Ogłoszenie nr 500019691-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.

Powiat Brzeski: Organizacja przejazdów, wyżywienia i ubezpieczenia uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, realizujących staże zawodowe w ramach projektu Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe - zamówienie uzupełniające

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe realizowany w ramach RPO Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533598-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Brzeski, Krajowy numer identyfikacyjny 53141244400000, ul. ul. Robotnicza 20, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 444 79 00, e-mail przetargi@brzeg-powiat.pl, faks 077 444 79 03.
Adres strony internetowej (url): http://brzeg-powiat.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja przejazdów, wyżywienia i ubezpieczenia uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, realizujących staże zawodowe w ramach projektu Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe - zamówienie uzupełniające

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.1.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji przejazdów, wyżywienia i ubezpieczenia dla 292 uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, realizujących staże zawodowe w ramach projektu "Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe". Przedmiot zamówienia obejmuje transport uczniów i uczennic z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania stażu i z powrotem, zgodnie z harmonogramem odbywania staży, pojazdami z ważnymi badaniami technicznymi wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa i klimatyzację. Ubezpieczenie uczniów i uczennic odbywających staże w zakresie odpowiedzialności cywilnej (OC) związanej z odbywaniem stażu oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na czas trwania stażu. Okres trwania stażu dla jednego stażysty wynosi 150 godzin (maksymalnie 8 godzin dziennie). Opłacenie badań lekarskich, w tym jeżeli jest to konieczne specjalistycznych badań psychologicznych i lekarskich, jeżeli wymaga tego specyfika pracy wykonywanej podczas odbywania stażu. Opłacenie kosztów książeczki zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych, kosztów badań lekarskich oraz kosztów wpisu do książeczki. Ilość uczniów wymagających badań lekarskich, książeczek zdrowia to nie więcej niż 20. Wykonawca zapewni wyżywienie uczniom i uczennicom realizującym staże zawodowe poprzez zapewnienie drugiego śniadania (lunch - pakietu) oraz dwudaniowego obiadu. Specyfikacja drugiego śniadania oraz obiadu stanowi załącznik do zaproszenia do negocjacji. Lista miejsc odbywania staży oraz miejsc zamieszkania uczestników stanowi załącznik do zaproszenia do negocjacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63500000-4


Dodatkowe kody CPV: 63510000-7, 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94066.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tomasz Grzybowski DANTUR Usługi turystyczne
Email wykonawcy: biuro@dantur.pl
Adres pocztowy: ul. Kwiatowa 6
Kod pocztowy: 49-200
Miejscowość: Grodków
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dot. zamówienia podstawowego udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), tj. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Ewentualny zakres tego zamówienia obejmuje tożsamy z podstawowym zamówieniem przedmiot dla grupy uczniów nie większej niż 100 osób.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.