To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-29
Ogłoszenie nr 500019763-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.
Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie: Wykonywanie usług pralniczych na bazie pralni Wykonawcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, Krajowy numer identyfikacyjny 291724000000,
ul. ul. Zalesie
1,
09500
Gostynin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 360 035, e-mail
d.mikolajczyk@spzoz-zalesie.pl, faks
242 358 090.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz-zalesie.mdi.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług pralniczych na bazie pralni Wykonawcy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP-5/2017/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze na bazie pralni Wykonawcy, polegające na praniu wodnym i chemicznym bielizny szpitalnej, obejmującej w szczególności: bieliznę pościelową, (prześcieradła, poszwy, poszewki, podkłady, pokrowce na materace, poduszki), odzież pacjentów, odzież roboczą i ochronną, fartuchy, ręczniki, piżamy, materace, koce, pokrowce na sprzęt, worki, serwety oraz inną bieliznę szpitalną, z pełnym wykończeniem, tj. suszeniem, krochmaleniem, maglowaniem, prasowaniem, naprawianiem, odkażaniem oraz transportem, załadunkiem i rozładunkiem bezpośrednio do wymienionych poniżej oddziałów Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku Nr 1 do SIWZ. Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w podmiotach leczniczych bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz pozostałych wymagań dotyczących pralni. USŁUGA, O KTÓREJ MOWA BĘDZIE PROWADZONA W PRALNI WYKONAWCY. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO ROZWIEZIENIA CZYSTEJ BIELIZNY BEZPOŚREDNIO NA ODDZIAŁY SZPITALNE ORAZ ODBIORU Z ODDZIAŁÓW BRUDNEJ BIELIZNY. Szacunkowa ilość bielizny oddanej do prania w okresie trwania umowy, tj. przez okres 12 miesięcy wyniesie ok. 65.000 kg, w tym szacunkowy tonaż asortymentu przeznaczonego do czyszczenia chemicznego wyniesie ok. 11.000 kg. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość prania służy do obliczenia wartości szacunkowej zamówienia. Faktyczny zakres usługi uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związany z ilością hospitalizowanych pacjentów, faktyczną ilość określać będą kwitariusze oddanej bielizny. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości. Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie walorów organizacyjno-technicznych oferowanego sposobu prania. Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis organizacyjno-techniczny oferowanego sposobu prania, w tym wykaz środków piorących używanych do prania bielizny szpitalnej oraz oświadczenie, że wymienione preparaty nie zawierają chloru ani jego związków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 98311000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
183373.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PRALTEX B. Ulanowski A. Ulanowska A. Seroczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
225550
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1. Projekt umowy dot. usługi prania stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca gwarantuje niepodwyższenie ceny jednostkowej netto przedmiotu umowy, przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem ust. 20.3., 20.4. oraz 20.5. 3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto zwiększy się, w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie brutto, odpowiednio ulegnie zmianie. 4. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę dopuszcza się wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenie należnego Wykonawcy - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne dopuszcza się wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian organizacyjno - technicznych jak też zmian godzin dostarczania i odbioru bielizny szpitalnej z oddziałów szpitalnych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia. 8. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie II
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Gminy Gostynin w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do ....
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi pralniczej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PIŁKA- ZAMYŚLIN W 2025 ROKU.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- "Usługa pralnicza dla DPS w Krasnymstawie"(21.2024.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.