To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-29
Ogłoszenie nr 500019998-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.
Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem: Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań parametrów krytycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541471-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002330-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, Krajowy numer identyfikacyjny 000311510,
ul. ul. Kamieniec
10,
34-500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 20 120 21, e-mail
zp@szpital-zakopane.pl, faks
182 015 351.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-zakopane.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań parametrów krytycznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP / 15 / 17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem odczynników laboratoryjnych oraz akcesorii i materiałów zużywalnych do analizatorów wraz z jednoczesną dzierżawą dwóch w pełni automatycznych analizatorów (analizatora głównego i zastępczego - back up) do badań parametrów krytycznych z jednoczesnym podłączeniem do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego (LIS). 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych, w tym w szczególności: 1) Certyfikat CE wraz z deklaracją zgodności, 2) Certyfikat ISO dla odczynników i analizatorów. 3. Zamawiający zastrzega, że dostarczone odczynniki oraz akcesoria do wykonania liczby poniżej wymienionych w punkcie 9 ogłoszenia ilości badań, opatrzone datą ważności muszą mieć minimum 6 miesięczny termin ważności liczony od daty wykonania poszczególnej dostawy częściowej z zastrzeżeniem innych terminów szczegółowo określonych w tabelach wymaganych parametrów analizatorów. 4. Zapewnienie kontynuacji jednego lotu materiału kontrolnego przez okres co najmniej 6 miesięczny, na trzech badanych poziomach (poziom normalny, wysoki i niski). 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odczynników laboratoryjnych, kalibratorów, materiałów kontrolnych wraz z akcesoriami i materiałami zużywalnymi do analizatorów przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Laboratorium za pomocą faksu bądź poczty elektronicznej. 6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostawy odczynników odbywać się będzie sukcesywnie najdłużej w terminie 5 dni kalendarzowych od złożenia każdorazowego zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00 w odpowiednio oznakowanych opakowaniach. Każda partia dostawy musi zawierać:- nazwę asortymentu, - okres ważności, - numer serii, - nazwę i adres producenta / dostawcy. W przypadku gdy ostatni dzień dostawa wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 7. Wymiana towaru wadliwego nastąpi w ciągi 2 dni kalendarzowych od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy w przypadku gdy:- dostarczono towar złej jakości, - dostarczono towar niezgodnie z umową lub zamówieniem częściowym, - dostarczono towar w niewłaściwych opakowaniach, W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa w punkcie 6 powyżej. 8. Zamawiający informuje, że określona poniżej ilość badań, a co za tym idzie niezbędna liczba odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych wraz z akcesoriami i materiałami zużywalnymi do dzierżawionych analizatorów będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji. 9. Dostawa odczynników laboratoryjnych, kalibratorów, materiałów kontrolnych wraz z akcesoriami i materiałami zużywalnymi do analizatorów parametrów krytycznych będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, obejmuje odpowiednią ich liczbę zapewniającą wykonanie poniżej wymienionej liczby badań:1) 19 000 oznaczeń (analizator główny - 15.200 oznaczeń oraz analizator zastępczy 3.800 oznaczeń) w okresie obowiązywania umowy (18.260 oznaczeń w ciągu roku + 740 oznaczeń codziennej kontroli jakości na jednym poziomie w okresie obowiązywania umowy). Zamawiający informuje i wyjaśnia, że planuje kontrolować parametry na każdym analizatorze codziennie, na jednym poziomie kontroli stosowanym naprzemiennie (poziom normalny, wysoki i niski). 10. Łącznie z dostawą niezbędnych odczynników wraz z akcesoriami i materiałami zużywalnymi do wykonania określonych w punkcie 9 powyżej ilości oznaczeń wykonawca jest jednocześnie zobowiązany wydzierżawić i dostarczyć zamawiającemu na czas obowiązywania umowy w pełni automatyczny analizator do badań parametrów krytycznych (analizator główny), o minimalnych parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10 przedmiotowej SIWZ. 11. Wraz z dostawą w pełni automatycznego analizatora do badań parametrów krytycznych (analizatora głównego), o którym mowa w punkcie 10 powyżej wykonawca jest jednocześnie zobowiązany wydzierżawić i dostarczyć zamawiającemu na czas obowiązywania umowy w pełni automatyczny analizator do badań parametrów krytycznych (analizator zastępczy - back up), o minimalnych parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11 przedmiotowej SIWZ. 12. Zamawiający informuje, że minimalne graniczne parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne analizatorów, o których mowa wyżej w punktach 3.10 i 3.11 przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 13. Zamawiający zastrzega, że dzierżawione analizatory, o których mowa wyżej w pnktach 3.10 i 3.11 przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia muszą być dostarczone, zainstalowane i uruchomione w siedzibie Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10 przez wykonawcę.14. Ponadto wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia w języku polskim dla minimum 2 pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji dzierżawionej aparatury w siedzibie zmawiającego lub w siedzibie wykonawcy, przy czym całkowite koszty przeprowadzenia szkolenia, ewentualnego dojazdu, delegacji ponosi wyłącznie wykonawca. 15. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 16. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do przedmiotowej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV: 33696200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113529.94
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123729.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Nadzór oraz kontrola jakości danych i produktów analizy obrazowej- ponowione
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ WRAZ Z ZAKUPEM LICENCJI DODATKOWEGO OPROGRAMOWANIA DO APARATU BD FACslyric
- Dostawa testów do oznaczania troponiny oraz odczynników do badań immunologicznych wraz z dzierżawą sprzętu
- Sukcesywną dostawę odczynników chemicznych dla WSSE w Warszawie
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Podłoża mikrobiologiczne oraz odczynniki do badań dla potrzeb Pracowni Mikrobiologicznej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.