Ogłoszenie z dnia 2005-09-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa sprzętu komputerowego dla Ośrodka Szkoleniowego w Kubryku oraz dla biura i jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu, do kontaktów: Jerzy Gołębiowski, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 3280014, fax +48 71 3280014, e-mail: jerzy.golebiowski@wroclaw.lasy.gov.pl, www.wroclaw.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Ośrodka Szkoleniowego w Kubryku oraz dla biura i jednostek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: komputery PC, monitory LCD, notebooki, oprogramowanie, drukarki laserowe, drukarki atramentowe, skanery, zasilacze awaryjne, routery, plotery. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Biuro RDLP, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław Nadleśnictwo Bolesławiec, ul. Mikołaja Brody 2a, 59-700 Bolesławiec Nadleśnictwo Oleśnica, ul. Spacerowa 3, 56-400 Oleśnica Nadleśnictwo Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 33, 58-400 Kamienna Góra Nadleśnictwo Legnica, ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica Nadleśnictwo Milicz, ul. Trzebnicka 18, 56-300 Milicz Nadleśnictwo Oława, ul. Lipowa 9, 55-205 Bystrzyca Oławska Nadleśnictwo Pieńsk, ul. Wysoka 2, 59-930 Pieńsk Nadleśnictwo Śnieżka, ul. Pocztowa 13, 58-530 Kowary Nadleśnictwo Świdnica, ul. H. Sikorskiego 11, 58-100 Świdnica Nadleśnictwo Węgliniec, ul. J. Piłsudskiego 6, 59-940 Węgliniec Nadleśnictwo Żmigród, ul. Parkowa 4a, 55-055 Żmigród Nadleśnictwo Świętoszów, ul. Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów Ośr. Szkol. Kubryk, Krzyszków 1, 56-321 Bukowice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 32.41.31.00 - Rutery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.31.00 - Rutery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.35 - Plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.40 - Plotery 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: całkowita wartość szacunkowa zamówienia - 174 680 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Wymagane wadium: 15 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny do do wykonania niniejszego zamówienia, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500 000 zł - wykaz co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze na kwotę co najmniej 300 000 zł każda wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) z podaniem wartości przedmiotu i dat wykonania, potwierdzone przez odbiorców.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.11.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.11.2005, godzina 10:00, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, sala konferencyjna na parterze.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.11.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT POKRYCIA DACHU PAPOWEGO NA BUDYNKACH NR 26, NR 28 i NR 23 PRZY UL.TRZMIELOWICKIEJ 28 WE WROCŁAWIU (3 ZADANIA).
- Remont lokali mieszkalnych nr 2,4,6 i 8, po zalaniu, w budynku mieszkalnym przy ul.Dolnobrzeskiej nr 49 we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie i wykonanie r.b.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą nad filarem 21 wiaduktu WA-22A', jezdnia w stronę Warszawy w ciągu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (AOW)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany zagospodarowania terenu oraz remontu i przebudowy ogrodzenia wokół terenu kampusu Uniwersytetu Wroc. przy ul. Koszarowej 3 i ul. Sołtysowickiej
- Wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych, polegających na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń.....
- Zakup 1 szt. nowo fabrycznego samochodu osobowego na potrzeby DSDiK. CPV 34110000-1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu "Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie"
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- Dostawa sprzętu wraz z implementacją systemu AV
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.