Ogłoszenie z dnia 2017-08-29
Ogłoszenie nr 500020118-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.
Pomorska Izba Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw: Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu urządzenia do transportu osób niepełnosprawnych oraz remoncie pomieszczenia dydaktycznego na potrzeby sali multimedialnej w budynku głównym Szkoły Pomorskich Szkół Rzemiosł w Gdańsku ul. Sobieskiego 90
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
RPO WP 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pomorska Izba Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Krajowy numer identyfikacyjny 000446724,
ul. Piwna
1/2,
80-831
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583018441, e-mail
biuro@pomorskaizba.com.pl, faks
583017931.
Adres strony internetowej (url): http://www.pomorskaizba.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu urządzenia do transportu osób niepełnosprawnych oraz remoncie pomieszczenia dydaktycznego na potrzeby sali multimedialnej w budynku głównym Szkoły Pomorskich Szkół Rzemiosł w Gdańsku ul. Sobieskiego 90
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest montaż urządzenia do transportu osób niepełnosprawnych oraz remont pomieszczenia dydaktycznego na potrzeby sali multimedialnej w budynku głównym Szkoły Pomorskich Szkół Rzemiosł w Gdańsku ul. Sobieskiego 90. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się w dwóch etapach: 1) Etap I: a) przystosowanie istniejącej balustrady klatki schodowej do montażu platformy osób niepełnosprawnych, b) remont drzwi wejściowych, c) budowa podjazdu wejściowego dla osób niepełnosprawnych, d) rozbiórka wewnętrznych drzwi klatki schodowej, e) malowanie emulsyjne klatki schodowej, f) niezbędne zasilanie elektryczne w klatce schodowej dla platformy schodowej, g) dostosowanie instalacji elektrycznej i komputerowej w sali multimedialnej dla nowego układu meblowego, h) montaż kurtyny powietrznej wejścia głównego 2) Etap II: a) montaż platformy schodowej z krzywoliniowym torem jazdy, 3. Inwestycja realizowana jest na obiekcie, który jest wpisany do Gminnej ewidencji zabytków - Gdańsk.12. 4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z: a) remont drzwi wejściowych, b) wykonanie instalacje elektrycznych i teletechnicznych, 5. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym. 6. Uwarunkowania czasowe prowadzenia robót budowlanych w Szkole: nie ma możliwości prowadzenia prac w dniach: a) 22-23 .08.2017 ze względu na trwające matury. b) 22.07.2017, 29.07.2017,5.08.2017, 19.08.2017 r. (soboty) oraz wszystkie soboty września i sobota 7.10.2017 r. nie można prowadzić prac budowlanych ze względu na trwające egzaminy. c) od 22.08.2017r. pomieszczenia, w których będą wykonywane roboty budowlane będą udostępniane sukcesywnie - w uzgodnieniu z Użytkownikiem. Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować i zabezpieczyć roboty, by nie zakłócić funkcjonowania Szkoły i zapewnić bezpieczne poruszanie się po obiekcie i terenie. Roboty uciążliwe, głośne itp. należy prowadzić po zakończonych zajęciach lekcyjnych, tj. od poniedziałku do czwartku w godzinach 16:00-21:00 lub w okresie wolnym od zajęć - po uprzednim uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły. 7. Roboty powinny być tak prowadzone aby nie zakłócać istniejących dróg ewakuacji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158455.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "EKOBUD" Kazimierz Kisiel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
194900
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158455.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "EKOBUD" Kazimierz Kisiel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
194900
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki jeżeli, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zostały spełnione przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.: - Zamówienie pierwotne zostało uprzednio przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego (Numer ogłoszenia: 543335-N-2017; data zamieszczenia: 5.07.2017, zmienione ogłoszeniem 500003893-N-2017 z dnia 17.07.2017r.). Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złozono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.