eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remont wybranych pomieszczeń Wydziału Mechanicznego w 6 zadaniach



Ogłoszenie z dnia 2017-08-30

Ogłoszenie nr 500020190-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.

Lublin: Remont wybranych pomieszczeń Wydziału Mechanicznego w 6 zadaniach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004714-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500007981-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, Krajowy numer identyfikacyjny 000001726, ul. ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (81)5384103, e-mail bzp@pollub.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pollub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wybranych pomieszczeń Wydziału Mechanicznego w 6 zadaniach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WR/7/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń budynku Wydziału Mechanicznego w sześciu zadaniach: Remonty wybranych pomieszczeń budynku Wydziału Mechanicznego w sześciu zadaniach: Malowanie korytarzy I p. i parteru, małe klatki schodowe Remont pom. 425 Remont pom. 404 Remont pom. 517, 523 Remont pom. 703, 704 Remont pom. Studium Języków Obcych . Przedmiot zamówienia zgodny z dokumentacja techniczną. Miejsce realizacji: Budynek Wydziału Mechanicznego Lublin ul Nadbystrzycka 36


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
27.07.2017 do 29.09.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
wprowadzono zadanie 7 wykonanie remontu pomieszczenia 603 a

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
środki na remont pomieszczenia zostały przyznane dopiero po zawarciu umowy i nie przekraczają 15% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie. Strony postanawiają dokonać następujących zmian w umowie na roboty budowlane nr BZP/51/2017 z dnia 27.07.2017 r. - zwanej dalej Umową: 1. w § 1 Umowy po ust. 1 dodaje się ust. 1.1, który otrzymuje brzmienie: "Przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1 składa się łącznie z 7 zadań, w tym: a) Zadanie 1 Malowanie korytarzy I p. i parteru, małe klatki schodowe b) Zadanie 2 Remont pom. 425 c) Zadanie 3 Remont pom. 404 d) Zadanie 4 Remont pom. 517, 523 e) Zadanie 5 Remont pom. 703, 704 f) Zadanie 6 Remont pom. Studium Języków Obcych g) Zadanie 7 Remont pomieszczenia 603a" 2. § 3 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "Strony ustalają, że Wykonawca wykona Przedmiot Umowy w zakresie Zadań nr 1-6 w terminie do dnia 29.09.2017 r., zaś w zakresie Zadania nr 7 do dnia 15.09.2017 r. Zgłoszenie gotowości do Odbioru Końcowego Przedmiotu Umowy Wykonawca musi dokonać na co najmniej 14 dni przed terminem wykonania Przedmiotu Umowy. W terminie wykonania Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać w całości zakres robót objęty Umową, przekazać Zamawiającemu oświadczenie Kierownika Budowy, że roboty stanowiące Przedmiot Umowy zostały ukończone oraz uzyskać i przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty określone w Umowie. Wykonawca na własny koszt zapewni i dostarczy wszelkie materiały niezbędne do wykonania Umowy." 3. § 9 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie: "Strony ustalają, że za należyte wykonanie przez Wykonawcę całości świadczeń i obowiązków składających się na Przedmiot Umowy w zakresie Zadań 1-6, Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy ryczałtowe wynagrodzenie w kwocie 94 308,94 zł netto plus podatek VAT według stawki 23% w kwocie: 21 691,06 zł, co daje wynagrodzenie brutto w kwocie: 116 000 zł [słownie: sto szesnaście tysięcy 00/100 zł.], " 4. w § 9 Umowy po ust. 1 dodaje się ust. 1.1, który otrzymuje brzmienie: "Strony ustalają, że za należyte wykonanie przez Wykonawcę całości świadczeń i obowiązków składających się na Przedmiot Umowy w zakresie Zadania 7, Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy ryczałtowe wynagrodzenie w kwocie 5745,46 zł netto plus podatek VAT według stawki 23% w kwocie: 1321,45 zł, co daje wynagrodzenie brutto w kwocie: 7066,91 zł [słownie: siedem tysięcy sześćdziesiąt sześć 91/100zł.], "

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.