To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-30
Ogłoszenie nr 500020444-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.
Powiat Włocławski: "Wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku szkoły - Zespołu
Szkół w Lubrańcu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543635-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Włocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 91086855300000,
ul. ul. Cyganka
28,
87800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 230 46 00, e-mail
starostwo@powiat.wloclawski.pl, faks
54 230 46 71.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wloclawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.272.1.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych polegających na wymianie drzwi i podłóg oraz malowaniu korytarzy i sal lekcyjnych w budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu. Roboty budowlane realizowane w ramach zadania prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je w taki sposób, aby nie narażać pracowników, uczniów i osób trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Roboty będą realizowane w oparciu o uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego harmonogram robót. Roboty najbardziej uciążliwe należy przewidzieć na okres wakacyjny i okres wolny od prowadzenia zajęć lekcyjnych, w innym terminie mogą być prowadzone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ - opis przedmiotu zamówienia i przedmiary robót. Podstawą do określenia ceny ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest opis przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 3. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem" (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), dotyczących: - wykonywania robót remontowych - pracownicy fizyczni (nie dotyczy montażu drzwi czy robót związanych z wykonywaniem posadzek) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania frontu robót przedłoży Zamawiającemu: - imienny wykaz osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem formy zatrudnienia - wielkości etatu wraz z określeniem czynności jakie będą te osoby wykonywać w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
484642.53
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany PRO-MET sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
484642.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych doprowadzonych do Działu Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi Zamawiającego od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. (w podziale na części)"
- "Świadczenie usług ratownika medycznego na rzecz osób nietrzeźwych doprowadzonych do Działu Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi Zamawiającego od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. (w podziale na części)"
- DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOWALU I WILKOWICZKACH Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025 roku.
- Fizyczna ochrona Prokuratury Okręgowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej w Radziejowie wraz z dozorem elektronicznym
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Cieszkowskiego 4 w Sławnie na potrzeby Centrum Terapeutycznego
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: T. Boya-Żeleńskiego 4a m 64a (ADK-2)część nr 2: Dynasy 8 m 8 (ADK-5) (w podziale na 2 części)
- Remont punktu pomocy powodziowej przy ul. Skoczylasa 39/41 we Wrocławiu.
- Remont budynku Urzędu Gminy w Rajczy w ramach projektu "Urząd Gminy Rajcza dostępny dla każdego"
- Naprawy, montaż wykładziny typu tarkett w budynkach szpitala (ściany i podłogi)
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.