To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-29
Ogłoszenie nr 500020670-N-2018 z dnia 29-01-2018 r.
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w okresie od 02 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634101-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu, Krajowy numer identyfikacyjny 27208695300000,
ul. ul. Wyzwolenia
2,
43-267
Suszec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2124277, 2124436, e-mail
kierownik@gzo.suszec.pl, faks
32 2124277, 2124436.
Adres strony internetowej (url): www.gzo.suszec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w okresie od 02 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GZUW.ZP.272.03.2017.KB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dotyczący "Dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Suszec oraz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w okresie od 02 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r." obejmuje 2 zadania (części): 1) ZADANIE Nr 2 "Dowóz uczniów oddziałów gimnazjalnych do Szkoły Podstawowej w Radostowicach" a) zadanie to polega na wykonywaniu usługi przewozu uczniów klas gimnazjalnych z Kobielic do Szkoły Podstawowej w Radostowicach oraz odwóz w dniach nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2017/2018 i roku szkolnego 2018/2019 (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 13 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1872)), na godzinę 8:00, począwszy od przystanku Kobielice - Szkoła, a następnie przystanek Kobielice - Kościół, Kobielice - MEDROS i dalej do Szkoły Podstawowej w Radostowicach. Odwozy po zajęciach szkolnych będą się odbywały w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia obowiązkowe i dodatkowe zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. b) przewidywane godziny dowozu i odwozu uczniów do SP Radostowice Godziny odjazdu z poszczególnych przystanków: - Kobielice - Szkoła: godzina 7 : 40 - Kobielice - Kościół: godzina 7 : 42 - Kobielice - Medros: godzina 7 : 45 Godziny odwozów z SP Radostowice: Poniedziałek godz. 14.50 Wtorek godz. 15.45 Środa godz. 14.50 Czwartek godz. 15.45 Piątek godz. 14.50 c) w okresie wiosennym i jesiennym liczba dowożonych uczniów może ulec zmianie ze względu na dojazdy uczniów własnymi środkami komunikacji. Informację w tej sprawie udzieli Dyrektor SP Radostowice. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Szkoły Podstawowej w Radostowicach na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. d) ilość uczniów przewidziana do przewozu: - w roku szkolnym 2017/2018: Przystanek Kobielice - Szkoła: 22 uczniów; Przystanek Kobielice - Kościół: 8 uczniów; Przystanek Kobielice - MEDROS: 18 uczniów; razem: 48 uczniów. Ilość dojeżdżających uczniów uzależniona jest od warunków pogodowych, od sytuacji losowej uczniów oraz organizacji zajęć edukacyjnych w danym dniu. - w roku szkolnym 2018/2019: Przystanek Kobielice - Szkoła: 8 uczniów; Przystanek Kobielice - Kościół: 4 uczniów; Przystanek Kobielice - MEDROS: 9 uczniów; razem: 21 uczniów. e) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". f) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości, posiadający liczbę miejsc siedzących/stojących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). g) przewidywana liczba dni dowozu - 187 dni. h) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 6 km. i) ilość dzieci dowożonych do szkół może ulec zmianie w roku szkolnym 2018/2019. Liczba ta zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w placówką do dnia 31.08.2018 r. 2) ZADANIE Nr 4 "Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW)" a) zadanie to obejmuje wykonywanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Suszec do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach, wraz z zapewnieniem opieki, zgodnie z art. 39 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59 i 949), w dniach nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szk. 2017/2018 i roku szk. 2018/2019 (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 13 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1872). b) dowóz do placówki od poniedziałku do piątku na godzinę 8:00, odwóz po zakończonych zajęciach o godz. 14:00. c) trasa przewozu obejmuje dowóz i odwóz dzieci z miejsc zamieszkania lub miejsc i przystanków uzgodnionych z rodzicami dzieci do w/w ośrodka. d) adresy dzieci dojeżdżających do ośrodka : Suszec, ul. Polna - 1 uczeń; Suszec, ul. Piaskowa - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Woszczycka - 1 uczeń; Rudziczka, ul. Napieralskiego - 1 uczeń W roku szkolnym 2017/2018 do w/w ośrodka dowożonych będzie 4 uczniów. e) liczba ta może ulec zmianie począwszy od 1 września 2018 r. (rok szkolny 2018/2019), w zależności od decyzji i orzeczeń Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego dzieci z terenu Gminy Suszec lub rezygnacji z dowozu innych uczniów. Liczba ta może również ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2017/2018 ze względu na zmianę miejsca zamieszkania ucznia lub inne powody losowe. W każdym przypadku Zamawiający będzie na bieżąco informował przewoźnika o zaistniałych zmianach. Liczba przewożonych dzieci w roku szkolnym 2018/2019 zostanie ustalona prze Zamawiającego w porozumieniu z w/w Ośrodkiem do dnia 31.08.2018 r. f) w czasie przewozu dzieci Wykonawca ma obowiązek zapewnić opiekuna posiadającego ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz kierowcę posiadającego uprawnienia do kierowania danym typem pojazdu. Zakres zadań opiekuna określa załącznik nr 10 do SIWZ - "Regulamin dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Suszec do szkół, w tym specjalnych oraz innych placówek, a także zasad sprawowania nad nimi opieki". g) wykonawca zapewnia pojazd do przewozu dzieci dopuszczony do przewozu osób, sprawny technicznie, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, utrzymany w czystości oraz posiadający liczbę miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych uczniów i opiekunów. Pojazdy do przewozu dzieci do szkół specjalnych muszą posiadać pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach oraz być dostosowane do rodzaju niepełnosprawności i wieku dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w rozporządzeniu z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). h) przewidywana liczba dni dowozu - 233 dni (od 02.01.2018 r. do 13.07.2018 r.; od 13.08.2018 r. do 21.12.2018 r.) i) dzienna długość trasy, obejmująca dowóz i odwóz wynosi: 24 km.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Żorach (OREW) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29609.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Żorach
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30532.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dowóz uczniów oddziałów gimnazjalnych do Szkoły Podstawowej w Radostowicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41604.08
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DISCO LIFE DRINK BAR PRZEWÓZ OSÓB Zbigniew Czech
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50490.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.