eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolkówBudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500020920-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Gmina Bolków: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej nr 4 Środowisko i zasoby, Działania nr 4.2. Gospodarka wodno - ściekowa, poddziałanie nr 4.2.1 Gospodarka wodno - ściekowa - konkursy horyzontalne, nr projektu RPDS.04.02.01.-02- 0004/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545359-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500003458-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bolków, Krajowy numer identyfikacyjny 39076788300000, ul. ul. Rynek 1, 59420 Bolków, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, e-mail um@bolkow.pl, faks 0-75 7413394.
Adres strony internetowej (url): www.bolkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/PF.042.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne. 2.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej nr 4 Środowisko i zasoby, Działania nr 4.2. Gospodarka wodno - ściekowa, poddziałanie nr 4.2.1 Gospodarka wodno - ściekowa - konkursy horyzontalne, nr projektu RPDS.04.02.01.-02- 0004/16-00. 3.Celem zadania jest: poprawa warunków społeczno - gospodarczych na obszarze Aglomeracji Bolków poprzez wzrost wyposażenia tych terenów w system kanalizacji sanitarnej, zwiększenie liczby ludności korzystającej z sytemu oczyszczania ścieków oraz ograniczenia ilości zanieczyszczeń przedostających się do wód i gleby. Realizacja zadania ma również na celu uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Sadów Dolnych i Sadów Górnych, co przyczyni się do ochrony środowiska naturalnego poprzez likwidację szamb. 4.Miejsce realizacji zadania: miejscowość Sady Dolne i Sady Górne, gmina Bolków, powiat Jawor, woj. dolnośląskie. Projektowana sieć kanalizacyjna będzie zlokalizowana w głównym ciągu komunikacyjnym wsi, który stanowi droga powiatowa oraz na niektórych odcinkach wzdłuż przepływającego przez te miejscowości cieku wodnego, na terenach prywatnych. Rurociąg tłoczny Ściekowy Rt1 biegnący od pompowni P1 do SR1 na terenie miejscowości Wolbromek, zlokalizowany będzie w większości na gruntach należących do przedsiębiorstwa prowadzącego działalność na terenie Sadów Dolnych oraz w drodze powiatowej prowadzącej z Sadów Dolnych do Wolbromka. 5.Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: - budowę 19,53 [km] kanalizacji sanitarnej, w tym: - kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 16,16 [km] - kanalizacji sanitarnej tłocznej - 3,37 [km] - budowę 13 pompowni ścieków, - budowę instalacji energetycznych zasilających przepompownie, - przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Roboty obejmują roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, w tym roboty rozbiórkowe nawierzchni bitumicznych, roboty ziemne (wykopy, umocnienia wykopów, odwodnienia wykopów, podsypki, obsypki, zasyp wykopu), roboty instalacyjne, roboty odtworzeniowe i wykończeniowe, w tym odtworzenie nawierzchni. Ścieki sanitarne z obu miejscowości doprowadzone będą do istniejącego systemu kanalizacyjnego na terenie wsi Wolbromek, co powoduje, że wydajność istniejących przepompowni na terenie Wolbromka musi zostać dostosowana do zwiększonej ilości ścieków - dotyczy to przepompowni PW4 i PW2, PW1. Ścieki sanitarne z terenu Sadów Dolnych i Sadów Górnych będą odbierane ze wszystkich budynków zamieszkałych, za wyjątkiem domów, które posiadają lub zdeklarowały posiadanie przydomowych oczyszczalni ścieków bądź odmówiły przyłączenia sie do projektowanej kanalizacji sanitarnej. Uwarunkowania terenowe spowodowały konieczność zaprojektowania przepompowni ścieków: - pompowni sieciowych - przepompowujących ścieki z kanałów głównych - pompowni grupowych - zbierających ścieki z kilku budynków - pompowni przydomowych - zbierających ścieki z jednego budynku. Teren wokół projektowanych przepompowni będzie ogrodzony. Na terenie każdej przepompowni zaprojektowano szafki sterownicze, hydranty ogrodowe, tam gdzie było to konieczne - latarnie. Na rurociągach tłocznych zaprojektowano zawory napowietrzająco - odpowietrzające do ścieków oraz na rurociągu tłocznym RT1 ze względu na znaczną długość - studnie czyszczące. 6.Opis technologiczny robót Do budowy kanałów sanitarnych grawitacyjnych należy zastosować rury i kształtki z PVC-U litego, o średnicach DN160 i DN 200, sztywności SN12, SDR34, SLW60. Zastosowane rury i kształtki powinny być produkowane przez jednego producenta, tak aby różnice w tolerancji wykonania były jak najmniejsze, co daje maksymalną szczelność układu. Rury należy łączyć przy pomocy złączek dwukielichowych wyposażonych w uszczelki gumowe zintegrowane z pierścieniami z polipropylenu, wargowymi, olejoodpornymi, montowanymi przez producenta. Kształtki kielichowe wyposażone fabrycznie w uszczelkę jak w złączkach. Minimalna grubość ścianek dla DN 200 - 6,6 [mm], DN 160 - 5,5 [mm]. Kształtki powinny być odporne na płukanie przy ciśnieniu min. 180 bar, a rury min. 280 bar w teście stacjonarnym zgodnie z WIS 4-35-01. Rury powinny być oznaczone od wewnątrz min. w trzech miejscach na obwodzie rury w odstępach co 120 0 przynajmniej następującymi parametrami technicznymi rury: Średnica, sztywność oraz nazwa producenta, co umożliwia identyfikację rur podczas inspekcji wizyjnej. Rury i kształtki powinny umożliwić budowę sieci do temperatury - 10 [0C], przy przykryciu rur od 0,5 [m], przy obciążeniu kołowym SLW 60 do 6,0 [m]. Wszystkie parametry techniczne winny być zawarte w Aprobacie Technicznej ITB. Na rurociągu grawitacyjnym zaprojektowane zostały studnie przepływowe, połączeniowe, kaskadowe, tworzywowe DN1000, DN600 i DN400. Studnie wykonane mają być z PVC-U litego. Studnie należy wyposażyć w kielichy nastawne DN160 i DN200 do połączeń rur kanalizacyjnych, umożliwiających regulację połączenia w każdym kierunku 110. Szczelność studni - 2,5 [bara]. Studnie DN 400 zwieńczyć teleskopem zakończonym włazem żeliwnym. Dopuszcza się zastosowanie studni DN425. Studnie DN 600 i DN 1000 zakończyć płytą betonową obciążającą oraz włazem żeliwnym typu BEGU. Zestawienie ilości studni: - DN 1000 - 499 szt., - DN 600 - 160 szt., - DN 400 - 245 szt. Rurociągi tłoczne wykonać z rur PE 100 SDR17. Z uwagi na rzut ścieków z miejscowości Sady Dolne i Sady Górne, na istniejącym układzie kanalizacyjnym w Wolbromku konieczna jest wymiana pomp w istniejących pompowniach ścieków, które oznaczono PW1, PW2 i PW4. W pompowniach tych przewidziana jest również wymiana orurowania na rury ze stali kwasoodpornej. Przewidziano również wymianę szaf sterowniczych, kabli zasilających pompy i innych elementów pomocniczych. Na sieci kanalizacyjnej przewidziano do zabudowy 13 przepompowni kanalizacji ciekowej sieciowych P1-P6, lokalnych punktów tłocznych grupowych Pg1-Pg5 oraz przydomowych Pd1 - Pd2 w Sadach Górnych i Sadach Dolnych. Wszystkie urządzenia w pompowni zasilane i sterowane będą z szafek sterowniczych SRS zainstalowanych w obrębie ogrodzenia terenu pompowni. Każda pompownia w energię elektryczną zasilana będzie z zestawów złączowo - pomiarowych. Wewnętrzne linie od zestawów złączowo - pomiarowych do projektowanych szafek sterowniczych SRS należy wykonać kablem YKY. Szczegółowa charakterystyka przepompowni oraz ich wyposażenie zawarte zostało w dokumentacji technicznej. Przykanaliki sanitarne nie stanowią przedmiotu zamówienia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zbiorowego odprowadzenia ścieków odbiorcy do sieci kanalizacji sanitarnej będą przyłączać się na koszt własny. Zaprojektowanych zostało 14 przekroczeń cieku wodnego Sadówka. Przekroczenia cieku należy wykonać w rurach osłonowych, posadowionych na głębokości min. 1,2 m (góra rury osłonowej), na całej szerokości od stabilnego dna koryta. W przypadku przejścia nr 15, rzędna dołu rury osłonowej nie może być niższa niż spód konstrukcji pobliskiego mostu. Wykopy wykonywane będą mechanicznie, za wyjątkiem zbliżeń i skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem oraz dla wyrównania dna, gdzie należy wykopy wykonać ręcznie. Zaprojektowane zostało wykonanie kanałów w wykopach o ścianach pionowych, umocnionych deskowaniem pełnym. 7.Inne informacje i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 7.1) Podstawą do ustalenia ceny ofertowej dla zadania pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sady Dolne i Sady Górne jest dokumentacja techniczna oraz wymagania i informacje zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz SIWZ. Przedmiar robót stanowi tylko dokument pomocniczy. 7.2) Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych jak i również pozostałymi dokumentami, które załączone zostaną do SIWZ w celu uwzględnienia w ofercie wszystkich elementów robót i czynności niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia oraz osiągnięcia celu przedsięwzięcia. 7.3) Przed przystąpieniem do robót należy zorganizować zaplecze budowy, wytyczyć trasę przebiegu kanałów i posadowienie obiektów oraz wyciąć lub zabezpieczyć drzewa kolidujące z planowanymi robotami. Zapewnienie zaplecza budowy, dostawa niezbędnych mediów oraz wynajem placów magazynowych jest kosztem Wykonawcy. 7.4) W przypadku konieczności wycinki innych drzew niż te przewidziane w projekcie, Wykonawca na własny koszt przeprowadzi wycinkę drzew zgodnie z obowiązującym prawem i wystąpi z wnioskiem o zgodę na wycinkę drzew do właściwych urzędów. Koszt ewentualnych nasadzeń zastępczych pokryje Wykonawca. 7.5) W ramach robót towarzyszących należy zabezpieczyć organizację ruchu, wykonać wykopy (pod kanały i obiekty sieciowe) wraz z instalacjami odwadniającymi i obniżającymi poziom wód gruntowych w razie takiej konieczności. Po zakończeniu robót należy zlikwidować zaplecze Wykonawcy i przywrócić teren do stanu pierwotnego. 7.6) Jeżeli w dokumentacji technicznej, stanowiącej opis niniejszego przedmiotu zamówienia do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane i urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach, oraz posiadających cechy fizyczne umożliwiające zabudowę w projektowanym miejscu. Wykaz cech wyrobów determinujących równoważność podano poniżej: a)dla urządzeń/instalacji/sieci technologicznych za równoważne będzie uważane takie które posiada równoważne takie parametry jak np.: punkt pracy, przepustowość, wydajność, wysokość podnoszenia, moc silnika i jego sprawność energetyczną, trwałość, skuteczność oczyszczania ścieków, dopuszczalny poziom hałasu, wykonanie materiałowe (w tym współczynnik chropowatości k, rozszerzalność liniowa), parametry wytrzymałościowe materiałów oraz wyposażenie dodatkowe, b)dla urządzeń/instalacji/sieci elektrycznych i AKPiA za równoważne będzie uważane takie, które posiada równoważne takie parametry jak np.: moc, sprawność, klasa zabezpieczenia IP, c)dla obiektów/elementów/wyrobów budowlanych za równoważne będzie uważane takie, które posiada równoważne takie parametry jak: wytrzymałość na ściskanie (po 7 i 28 dniach), wytrzymałość na zginanie (po 7 i 28 dniach), przyczepność, odporność na ciśnienie wody (od strony pozytywnej i negatywnej), współczynnik oporu dyfuzyjnego, odporność chemiczna, czas utwardzania, konsystencja, ciężar właściwy, twardość A, odkształcalność, temperatura stosowania. 7.7) Za równoważne będą uważane również urządzenia i materiały, których parametry odbiegają w zakresie ±5% od podanych w dokumentacji z jednoczesnym zachowaniem cech fizycznych umożliwiających ich zabudowę w projektowanej lokalizacji. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej i STWiOR. 7.8) Wszelkie wątpliwości dotyczące zakresu robót, ewentualne rozbieżności lub opuszczenia należy wyjaśnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. 7.9) W cenie ofertowej należy uwzględnić oraz przewidzieć niezbędne środki oraz czas na: opracowanie i przedstawienie Inspektorowi Nadzoru do akceptacji plan BIOZ, sporządzanie i aktualizacja harmonogramu rzeczowo - finansowego, projekt organizacji robót, projekt organizacji ruchu, projekt ochrony drzew i zabezpieczenia systemów korzeniowych, wykonania wszystkich wymaganych prób, nadzoru archeologicznego, inspekcji wizyjnej kanałów, dokumentów odbiorowych, udziału w radach budowy i spotkaniach związanych z realizacją inwestycji i innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zmówienia. 7.10) W cenie ofertowej należy skalkulować również: owarunki przekazania przez Zamawiającego placu budowy, owszystkie koszy koniecznych mediów niezbędnych do realizacji zadania (koszty dostawy i zużycia mediów ponosi Wykonawca), oopracowanie i przekazywanie sprawozdań miesięcznych i końcowego z przeprowadzonych robót wraz z dokumentacją fotograficzną terenu przed rozpoczęciem robót i po ich zakończeniu na każdym etapie realizacji inwestycji, ozabezpieczenie istniejących obiektów budowlanych i budowli przed negatywnymi skutkami prowadzenia robót, owykonanie tymczasowych przejść dla zwierząt na obszarze Natura 2000 jeśli zaistnieje taka konieczność, oprzywrócenie do stanu pierwotnego terenu po realizacji inwestycji, wypłata ewentualnych odszkodowań za wyrządzone szkody na istniejących posesjach i obiektach, likwidacji wszelkich szkód, ozorganizowanie i utrzymanie oraz na koniec likwidację zaplecza i placu budowy, w tym kontenera administracyjno - biurowego wraz z mediami, outrzymanie ruchu publicznego na placu budowy, zabezpieczenie dojść do budynków okresie trwania realizacji umowy, aż do czasu ich zakończenia i odbioru robót na poszczególnych odcinkach, ozabezpieczenie budowli narażonych na uszkodzenia w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę robót, owywóz i składowanie odpadów/urobku oraz opłaty za składowanie na składowiskach odpadów powstałych w wyniku realizacji inwestycji, opełną obsługę geodezyjną procesu inwestycyjnego dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zapisami STWiOR, w tym pozyskania reperów, wytyczenia trasy przebiegu sieci kanalizacji sanitarnej i zaprojektowanych do zabudowy urządzeń kanalizacyjnych, opracowania operatów geodezyjnych zawierających potwierdzenie długości wykonanych odcinków sieci oraz rzędnych posadowienia kanałów oraz urządzeń kanalizacyjnych oraz przedłożenie Zamawiającemu map geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, przyjętej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Operaty geodezyjne należy dostarczyć Zamawiającemu na każdym etapie odbioru częściowego zadania, zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji inwestycji. Do obioru częściowego należy przedłożyć również mapy geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej z oświadczeniem geodety o zgodności realizacji danego etapu z projektem budowlanym lub wskazaniem i naniesieniem ewentualnych zmian i określeniem ich przyczyny, oprowadzenie zestawień wykonanych obiektów, odcinków kanalizacji sanitarnej z podziałem zgodnym z kategoriami wydatków wskazanymi przez Zamawiającego; wzór zestawienia uzgodniony zostanie po podpinaniu umowy z Wykonawcą, osporządzanie protokołów wejścia na teren posesji i wykonania robót na posesjach oraz oświadczenia potwierdzającego przez ich właścicieli lub zarządców przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Oświadczenia o przywróceniu terenu do stanu pierwotnego oraz dokumentacja fotograficzna stanowić będą podstawowy załącznik do dokumentacji każdego z odbiorów częściowych i odbioru końcowego, ozgłaszanie przedmiotu zamówienia do odbioru i uczestnictwo w czynnościach odbiorowych oraz usunięcie stwierdzonych wad i usterek, odbiory każdego etapu winny się odbywać przy udziale przedstawicieli operatora, tj. GMZBGKiM w Bolkowie, oWykonawca nie jest uprawniony do zakrycia wykonanej roboty budowlanej bez uprzedniej zgody Inspektora Nadzoru. Wykonawca ma obowiązek umożliwić Inspektorowi Nadzoru sprawdzenie każdej roboty budowlanej zanikającej lub która ulega zakryciu. W robotach ulegających zakryciu lub zanikowi winien obowiązkowo uczestniczyć Operator sieci, tj. GMZBGKiM w Bolkowie. Z robót zanikowych należy sporządzić protokoły, oinne czynności niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisane w projekcie budowlano - wykonawczym, STWiOR, wydanych opiniach, warunkach i uzgodnieniach, decyzjach oraz SIWZ z załącznikami, w tym koszty i opłaty administracyjne wynikające z uzgodnień, w tym za zajęcie pasa ruchu drogowego i inne. 7.11) W trakcie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest zgłosić ewentualne braki lub błędy w dokumentacji projektowej i o ich wykryciu natychmiast zawiadomić Inspektora Nadzoru i Projektanta. 7.12) Wykonawca, w przypadku wątpliwości dotyczących zastosowania technologii robót ziemnych, zabezpieczania wykopów, odwodnienia, mogących mieć wpływ na sąsiednie obiekty, sieci, instalacje, zieleń ma obowiązek zaproponować sposób zabezpieczenia tych elementów i uzgodnić ich zastosowanie z Inspektorem Nadzoru. 7.13) Wykonawca ma obowiązek zastosowania materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania w budownictwie i dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wbudowaniem muszą uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru. Wszystkie zmiany wymagają akceptacji pisemnej przez Projektanta i Inspektora Nadzoru. W przypadku gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub STWiOR i wpłynie to na niezadawalającą jakość elementu budowy, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a koszt wykonania tej czynności ponosić będzie Wykonawca robót. Zastosowanie materiałów i urządzeń budowlanych niezgodnych z dokumentacją techniczną lub obowiązującymi przepisami dotyczącymi materiałów budowlanych dopuszczonych do zastosowania w budownictwie, pomimo świadomej lub biernej akceptacji Inspektora Nadzoru nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wymiany na prawidłowe i poniesienia kosztów tej wymiany. 8.Wykonawca jest zobowiązany: ostosować wyroby produkcji krajowej lub zagranicznej posiadające deklarację zgodności z normą lub Aprobatą Techniczną, odpowiadające obowiązującym przepisom, opowiadomić Inspektora Nadzoru o proponowanych źródłach pozyskania materiałów przed rozpoczęciem dostawy i uzyskać jego akceptację. 9.Dopuszcza się wykonanie rurociągów, obiektów i urządzeń kanalizacyjnych z materiałów alternatywnych względem wskazanych w STWiOR, pod następującymi warunkami: oprzed wbudowaniem Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań proponowanego materiału alternatywnego nie gorszego niż materiał wskazany w projekcie budowlanym i STWiOR, oWykonawca uzyska zgodę projektanta na nowe rozwiązania, Projektant zdecyduje o ewentualnej potrzebie zmiany projektu budowlanego i pozwolenia na budowę, oWykonawca po uzyskaniu pisemnej zgody Projektanta i Zamawiającego, poniesie koszt sporządzenia projektu zamiennego oraz STWiOR wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 10.W przypadku koniecznej zmiany przebiegu trasy sieci, której nie dało się przewidzieć na etapie sporządzania projektu budowlanego, a objętego pozwoleniem na budowę należy wstrzymać roboty na danym odcinku, dokonać wpisu do dziennika budowy z propozycją nowego rozwiązania. Po potwierdzeniu konieczności zmiany przez Inspektora Nadzoru należy uzyskać zgodę projektanta na nowe rozwiązanie oraz jego opinię o ewentualnej zmianie projektu budowlanego i pozwolenia na budowę. 11.Wykonawca jest zobowiązany przed odbiorem końcowym robót do przekazania Inspektorowi Nadzoru płyty CD z zapisem wideo inspekcji wizyjnej wykonanych kanałów. Za pozytywny wynik inspekcji uznaje się, iż wykonana sieć nie będzie posiadała zastoisk wody, uszkodzeń mechanicznych, uszczelki umieszczone będą w miejscach do tego przeznaczonych, a bose końce rur będą prawidłowo osadzone w kielichach (brak przerwy na styku połączeń dwóch rur - dopuszczalna tylko przerwa dylatacyjna tj. wynikająca z rozszerzalności termicznej materiału). W zakresie odchyłek dotyczących spadku wykonanego kanału, nie może ona być większa niż 10/0 do spadku projektowanego mierzona na odcinku pomiędzy dwoma sąsiadującymi studzienkami. Kanał musi być wykonany prostoliniowo, a wszystkie zmiany kierunku sieci muszą być wykonane za pomocą studzienek. Przed wykonaniem inspekcji wizyjnej wykonana sieć kanalizacji sanitarnej musi zostać wyczyszczona. Przed rozpoczęciem inspekcji wizyjnej należy do kanału wprowadzić wodę. Inspekcję wizyjną należy przeprowadzić w obecności Inspektora Nadzoru, Zamawiającego i Operatora sieci kanalizacyjnej, tj. GMZBGKiM. Z inspekcji wizyjnej sporządzić protokół. Koszt inspekcji wizyjnej należy uwzględnić w ceni ofertowej. W przypadku wystąpień jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych wybudowanych kanałów (rur), studni i pozostałych urządzeń kanalizacyjnych oraz stwierdzenia infiltracji lub estryfikacji wody z lub do kanału (brak lub nieprawidłowe umieszczenie uszczelki), stwierdzenia zastoisk wody w sieci kanalizacji sanitarnej na odcinkach dłuższych niż 5 m (dla każdego zastoiska wody osobno), stwierdzenia zastoisk wody, których wysokość w najniższym punkcie przekracza 10 % średnicy normatywnej wykonanego kanału - wykonawca dokona wymiany uszkodzonych odcinków oraz usunięcia nieprawidłowości. 12.Wykonawca może powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia wskazanego w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia, zaniechania i zaniedbania Podwykonawcy, w takim stopniu, jak za działania, uchybienia własne. Do zawarcia umowy z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z Podwykonawcą, której treść będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej z Wykonawcą. 13.Wskazanie nazw zwyczajowych czy produktów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy jedynie do określenia standardu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 14.Przed przystąpieniem do składania ofert zaleca się, aby Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zapoznając się z terenem i jego otoczeniem. 15.Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo - finansowy wg wzoru wskazanego przez Zamawiającego. 16.Szczegółowy zakres robót oraz uwarunkowania lokalizacyjne opisane zostały w załączonej dokumentacji technicznej oraz w SIWZ i tworzą razem integralną całość. 17.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 17.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), wszystkich osób wykonujących czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w zakresie branży sanitarnej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 17.2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 17.3) W terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. 17.4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 17.1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, d)wystąpienia z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 17.5) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 18. Pozostałe wymagania dotyczące obowiązków Wykonawcy i zasad współpracy przy realizacji przedmiotowego zadania zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45111000-8, 45112000-5, 45230000-8, 45231000-5, 45231300-8, 45232400-6, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13593536.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe "COM-D" Sp. z o. o.
Email wykonawcy: kontakt@com-d.pl
Adres pocztowy: ul. Poniatowskiego 25
Kod pocztowy: 59-400
Miejscowość: JAWOR
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: PL

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13363445.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9126454.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13363445.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.