Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-08-31
Ogłoszenie nr 500020932-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.
Gmina Stęszew: Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla miejscowości Skrzynki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stęszew, Krajowy numer identyfikacyjny 63125852000000,
ul. ul. Poznańska
11,
62060
Stęszew, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
8197141, e-mail
przetargi@steszew.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): steszew.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla miejscowości Skrzynki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IN.8.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: 1. Uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych /mapy sytuacyjno wysokościowe/ z wykonaniem mapy stanu prawnego. 2. Wykonanie koncepcji sieci kanalizacji sanitarnej - do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 3. Wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla miejscowości Skrzynki. 4. Wykonanie dokumentacji projektowej - branża automatyki, elektryczna i konstrukcja dot. projektowanych przepompowni ścieków. 5. Opracowanie i uzgodnienie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych, 6. Opracowanie niezbędnych operatów oraz uzyskanie ostatecznych pozwoleń. 7. Opracowanie i uzgodnienie projektu prac określających warunki hydrogeologiczne i geologiczno - inżynierskie /wykonanie odwiertów w miejscu lokalizacji sieci kanalizacji sanitarnej min. co 150 m/. 8. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. 9. Uzyskanie niezbędnych opinii właściwych organów, a także innych dokumentów wymaganych przepisami szczegółowymi. 10. Uzyskanie ostatecznej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji. 11. Uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na lokalizację przedsięwzięcia. 12. Opracowanie i uzgodnienie raportu oddziaływania inwestycji na środowisko na podstawie opinii i wytycznych właściwych organów. 13. Uzyskanie oświadczeń od właścicieli o możliwości przejścia inwestycji przez nieruchomości / wzór oświadczenia uzyskany od Zamawiającego /. W przypadku jakichkolwiek trudności w uzyskaniu oświadczenia należy bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego o powstałych trudnościach z tym związanych. 14. Wypisy z rejestru gruntów. 15. W uzgodnieniu z Zamawiającym zaprojektować odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej. 16. Wykonanie dokumentacji odtworzenia nawierzchni. 17. Wykonanie tymczasowego projektu organizacji ruchu drogowego. 18. Wykonanie projektu instalacji technologicznej, konstrukcyjnej i elektrycznej - przepompowni ścieków. 19. Opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej / SST / określającej wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łódź wraz z przykanalikami. 20. Kosztorysy inwestorskie / wykonane metodą szczegółową z przedstawieniem dla każdej pozycji kosztorysowej RMS / oraz przedmiary robót - 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej. 21. Zestawienia i specyfikacje materiałowe - 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej. 22. Przedmiary robót - 1 egz. i 1 w wersji elektronicznej. 23. Opracowanie wytycznych planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia / BIOZ /. 24. Pozostałe prace wynikające z przepisów Prawa Budowlanego. 25. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 26. Pełnienie nadzoru autorskiego /zakres prac zgodnie z obowiązującymi przepisami/ bez dodatkowego wynagrodzenia. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej obejmuje rurociągi tłoczne, przepompownie ścieków, kolektory sanitarne, przykanaliki zakończone studzienką przyłączeniową PP/PE śr. 315 cm, zlokalizowaną 1,0 m za granicą nieruchomości, od strony działki. Przyłącze kanalizacji sanitarnej należy zaprojektować do każdej działki z wyznaczonego obszaru objętego realizacją. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne uzgodnienia, opracowania oraz prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Technologia wykonania prac: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w niniejszej umowie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami, Prawem Budowlanym, przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, technologii i materiałów oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu przedmiot umowy w 5 egzemplarzach wraz z załącznikami w technice komputerowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w siedzibie Zamawiającego wraz z oświadczeniem o kompletności tych prac, z niezbędnymi operatami, opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami, przedmiarem robót, zestawieniem materiałowym, kosztorysem inwestorskim oraz ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. 3. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami graficznymi zostanie wykonana w technice komputerowej w pięciu egzemplarzach i jeden egzemplarz w wersji elektronicznej z możliwością rozpowszechniania. 4. Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia przenieść na Zamawiającego w drodze odrębnej umowy przysługujące mu majątkowe prawo autorskie oraz zezwala Zamawiającemu wykorzystać projekt na wszystkich polach eksploatacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego i realizacji inwestycji. 5. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie wykonanej dokumentacji jest protokół zdawczo odbiorczy po dokonaniu weryfikacji dokumentacji przez Zamawiającego, uwzględnieniu przez Wykonawcę wszystkich uwag Zamawiającego i podpisany przez obie strony. Klauzula społeczna: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawię umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: projektantów bezpośrednio wykonujących usługę. Wykonawca: 1) Zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2014r. poz. 1502 ze zm.) 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 4) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumienie przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Projektowo-Usługowy "IWRA" Iwona Napierała-Piątkowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113406,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STĘSZEW
- Remont pokrycia dachowego budynku "B" Przedszkola w Stęszewie
- Część 1: Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Stęszewie Część 2: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Stęszew
- Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wody dla terenów aktywizacji gospodarczej w Strykowie - Etap II
więcej: przetargi STĘSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na 5 części
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Projekty "Przebudowa drogi gminnej ulicy Bohaterów Monte Cassino w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ulicy Pomorskiej w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ul. Marii Konopnickiej w Złotoryi";
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012 przy ul. Korfantego 11 w Jaworze"
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podleśnej 61
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.