eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwin"Dostawa przedmiotów i materia³ów administracyjno-biurowych"

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-08-31

Og³oszenie nr 500021008-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie: "Dostawa przedmiotów i materia³ów administracyjno-biurowych"

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 555257-N-2017

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000, ul. ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 261 533 509, e-mail zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks 261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blot.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

"Dostawa przedmiotów i materia³ów administracyjno-biurowych"

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP/39/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materia³ów administracyjno-biurowych. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadañ: a)Zadanie nr 1 - dostawa artyku³ów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3411, b)Zadanie nr 2 - dostawa artyku³ów administracyjno-biurowych na rzecz JW 1872, c)Zadanie nr 3 - dostawa artyku³ów administracyjno-biurowych na rzecz JW 2715, d)Zadanie nr 4 - dostawa artyku³ów administracyjno-biurowych na rzecz JW 4326, e)Zadanie nr 5 - dostawa artyku³ów administracyjno-biurowych na rzecz 21 BLT, f)Zadanie nr 6 - dostawa uniwersalnego papieru biurowego dla S³u¿by ³±czno¶ci. Adres dostawy dla Zadania nr 1 - Zadania nr 5: MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ - 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin. Adres dostawy dla Zadania nr 6 : MAGAZYN S£U¯BY £¡CZNO¦CI - 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin. Szczegó³owy opis, standardy jako¶ciowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadañ zawiera za³±cznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integraln± czê¶ci±.Przedmiot zamówienia musi byæ nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materia³y administracyjno-biurowe, wskazane w za³±czniku nr 3 do SIWZ, musz± byæ zapakowane osobno dla ka¿dego zadania oraz opisane w sposób identyfikuj±cy dan± dostawê. Do ka¿dego zadania musi byæ wystawiona odrêbna faktura.Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la: "Projekt umowy" stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy w³asne materia³ów z zastosowaniem znaków towarowych, okre¶lenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, nale¿y rozumieæ jako okre¶lenie wymaganych parametrów, w³a¶ciwo¶ci i standardów jako¶ciowych oraz technicznych, a Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) - na podstawie o¶wiadczenia wstêpnego umieszczonego w za³±czniku nr 3 do SIWZ - Formularzu cenowym.Wykonawca ma obowi±zek informowaæ Zamawiaj±cego czy wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego. Informacja taka musi zawieraæ nazwê towaru oraz wskazywaæ ich warto¶æ bez kwoty podatku.Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych, z zastrze¿eniem, ¿e oferta musi obejmowaæ ca³y przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na czê¶æ obejmuj±c± jedno, kilka lub wszystkie zadania Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.Oferty nie zawieraj±ce pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia, okre¶lonego w poszczególnych zadaniach zostan± odrzucone.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 30197630-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 4

NAZWA: Dostawa artyku³ów administracyjno-biurowych na rzecz JW 4326

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 3665.47
Waluta z³oty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Partner XXI - PIK Sp. z o.o., Oddzia³ Gryfice
Email wykonawcy: beata.bos@all4office.pl
Adres pocztowy: ul. Niepodleg³o¶ci 52/2
Kod pocztowy: 72-300
Miejscowo¶æ: Gryfice
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 4713.02
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 4713.02
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 4713.02
Waluta: z³oty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 6

NAZWA: Dostawa uniwersalnego papieru biurowego dla S³u¿by ³±czno¶ci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 32520.33
Waluta z³oty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Partner XXI- PIK Sp. z o.o., Oddzia³ Gryfice
Email wykonawcy: beata.bos@all4office.pl
Adres pocztowy: ul. Niepodleg³o¶ci 52/2
Kod pocztowy: 72-300
Miejscowo¶æ: Gryfice
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 39600.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 39600.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 45760.00
Waluta: z³oty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.