To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-31
Ogłoszenie nr 500021049-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.
Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie: Dostawa wyposażenia laboratoryjnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545409-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, Krajowy numer identyfikacyjny 6005921600000,
ul. Dywizjonu 303
35,
08-521
Dęblin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 517 453, e-mail
zp@wsosp.pl, faks
261 517 452.
Adres strony internetowej (url): www.wsosp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia laboratoryjnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp/pn/69/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratoryjnego z podziałem na zadania: 3.1.1 Zadanie I - Oprogramowanie do opracowywania programów; 3.1.2 Zadanie II - Zrobotyzowana głowica z akcesoriami; 3.1.3 Zadanie III - Urządzenie do akwizycji i przetwarzania danych udarnościowych; 3.1.4 Zadanie IV - Komputer przenośny; 3.1.5 Zadanie V - Komputer przenośny; 3.1.6 Zadanie VI - Oprogramowanie graficzne. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadania I, II, III, IV, V, VI. 3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 3.6 Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.8 Rodzaj zamówienia: dostawa 3.9 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 48983000-2 - pakiety oprogramowania do opracowywania programów, 38653000-7- aparatura do laboratoriów fotograficznych, 30236000-2 - różny sprzęt komputerowy 30213100-6 - komputery przenośne 48322000-1 - pakiety oprogramowania graficznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48983000-2
Dodatkowe kody CPV: 38653000-7, 30236000-2, 30213100-6, 48322000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Oprogramowanie do opracowywania programów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 05.07.2017 r. ogłosiła postępowanie na dostawę wyposażenia laboratoryjnego wyznaczając termin składania ofert do dnia 17.07.2017 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 17.07.2017 r. o godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia terminie nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania I na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zrobotyzowana głowica z akcesoriami |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 05.07.2017 r. ogłosiła postępowanie na dostawę wyposażenia laboratoryjnego wyznaczając termin składania ofert do dnia 17.07.2017 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 17.07.2017 r. o godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia terminie nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania II na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Urządzenie do aktywizacji i przetwarzania danych udarnościowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17886.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Envibra sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21922.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Komputer przenośny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 05.07.2017 r. ogłosiła postępowanie na dostawę wyposażenia laboratoryjnego wyznaczając termin składania ofert do dnia 17.07.2017 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 17.07.2017 r. o godz. 10.30. W określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia terminie złożono 1 ofertę. Oferta została odrzucona na podstawie art. 90 ust.3 ustawy, ponieważ oferta zawiera rażąco niską cenę. Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania IV na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Komputer przenosny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11961.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Max Komputery Maksymilian Kurzep
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6199.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Oprogramowanie graficzne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie w dniu 05.07.2017 r. ogłosiła postępowanie na dostawę wyposażenia laboratoryjnego wyznaczając termin składania ofert do dnia 17.07.2017 r. do godz. 10.00, zaś termin otwarcia ofert na dzień 17.07.2017 r. o godz. 10.30. W postępowaniu (na zadanie VI) złożono następujące oferty: 1. Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki sp.j. , Pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław Zadanie nr 6 Cena - 6 343,11 zł Termin realizacji - 5 dni od podpisania umowy Gwarancja - 36 miesięcy 2. Max Kpmputery Maksymilian Kurzep, ul. Warszawska 42a, 08-530 Dęblin Zadanie nr 6 Cena - 3 049,17 zł Termin realizacji - 5 dni od podpisania umowy Gwarancja - 36 miesięcy Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w zakresie Zadania 6 następującą kwotę: 4 059,00 zł brutto. Najkorzystniejsza oferta: oferta nr 3: Max Komputery ul. Warszawska 42a, 08-530 Dęblin została odrzucona na podstawie art. 90 ust.3 ustawy, nie udzielono wyjaśnień dotyczących niskiej ceny Druga w kolejności oferta nr 1: Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki, pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania VI na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy, ponieważ oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych
- Usługa związana z utrzymaniem sprawności infrastruktury paliwowej w zakresie przygotowania do wykonania badań dozorowych cystern paliwowych oraz zbiorników paliw.
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- Zakup wraz z dostawą laptopów biznesowych - zamówienie z podziałem na dwie części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.