To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-31
Ogłoszenie nr 500021154-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.
Gmina Miasto Sieradz: Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu - budowa trybun, oświetlenia i nagłośnienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560102-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000,
ul. plac Wojewódzki
1,
98200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 826 61 28, e-mail
zamowienia@umsieradz.pl, faks
43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu - budowa trybun, oświetlenia i nagłośnienia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOR-Z.271.30.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa trybun, oświetlenia i nagłośnienia w ramach dalszej przebudowy obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu przy ul. Sportowej 1. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) budowy trybun wraz z zadaszeniem, b) wykonanie oświetlenia sportowego stadionu, c) wykonanie nagłośnienia stadionu. 2. W związku z trwającą przebudową stadionu polegającą m.in. na ułożeniu nowej bieżni lekkoatletycznej i wykonaniu boiska piłkarskiego Zamawiający wymaga, aby podczas prowadzonych prac : - nie wjeżdżać jakimkolwiek sprzętem na teren bieżni i boiska piłkarskiego, - miejsca ruchu pieszego i kołowego zabezpieczyć tak, aby nie dopuścić do zabrudzeń wgnieceń, odkształceń podłoża, pęknięć itp., - teren przyległy ze szczególnym uwzględnieniem bieżni oraz boiska, zabezpieczyć przed możliwym zapyleniem, zabrudzeniem poprzez ustawienie szczelnego ogrodzenia z blachy lub z płyty OZB lub innego podobnego materiału, - w przypadku zabrudzenia/zatłuszczenia w miejscu ułożenia warstwy bieżni usunąć tę warstwę i ułożyć nową. 3. W przypadku uszkodzeń stadionu (w tym nawierzchni bieżni, boiska i terenu przyległego) Wykonawca będzie odpowiedzialny na naprawę powstałych szkód i ewentualną utratę gwarancji dla wykonanego stadionu. Tym samym Zamawiający obciąży Wykonawcę powstałymi szkodami wraz z kosztami ewentualnej utraty gwarancji. 4. Wykonawca powinien uzyskać wszelkie informacje od obecnego wykonawcy przebudowy stadionu tj. TAMEX Obiekty Sportowe S.A. z siedzibą 01-793 Warszawa, ul. Rydygiera 8/3a w celu wykluczenia jakichkolwiek uszkodzeń terenu przyległego podczas realizacji oraz zapoznać się z dokumentacją powykonawczą zadania pn. "Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastruktura towarzysząca na stadionie MOSiR w Sieradzu". 5. Przed podpisaniem umowy, której wzór określony został w załączniku nr 2, Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć i przedstawić Zamawiającemu polisę ubezpieczenia ryzyk budowlano-montażowych w związku z prowadzoną inwestycją przebudowy stadionu, której szczegółowy zakres określa załącznik nr 5. 6. Zamawiający wymaga, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie przebudowywanego stadionu. W związku z powyższym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył koordynatora do spraw BHP. 8. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 9. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót i czynności określonych w dokumentacji projektowej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.: prowadzenie obsługi geodezyjnej i geologicznej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 11. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami), z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które uprawniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, geodety. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej określonych osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45212210-1, 45112700-2, 45310000-3, 45340000-2, 45315300-1, 45316100-6, 45231600-1, 45315600-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2615544.81
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRAFIT Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3187328.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa warzyw i owoców
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małków
- Dostawa paliw ciekłych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Duszniki
- Remont wygrodzenia wewnętrznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Budowa ul. Liliowej w Strzelinie - etap I
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.