To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-31
Ogłoszenie nr 500021342-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.
Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Poddębickiego na okres 4 lat
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568089-N-2017 z dnia 10.08.2017 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, Krajowy numer identyfikacyjny 73093482600000,
ul. ul. Łęczycka
16,
99200
Poddębice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 678 78 00, e-mail
zamowienia_publiczne@poddebicki.pl, faks
436 782 701.
Adres strony internetowej (url): www.poddebicki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Poddębickiego na okres 4 lat
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BI.272.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Poddębickiego na okres 4 lat. Zamówienie obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1988 ze zm.): a) rachunków bieżących, b) rachunków lokat terminowych, c) rachunków środków pomocowych i funduszy celowych oraz innych rachunków pozabudżetowych. Wykaz rachunków bankowych do obsługi budżetu Powiatu Poddębickiego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Liczba rachunków może ulec zmianie w okresie trwania umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia, 2) prowadzenie przez wykonawcę placówki bankowej w siedzibie zamawiającego w Poddębicach przy ul. Łęczyckiej 16, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego (poniedziałek od 8.00 - do 18.00, wtorek - czwartek od 8.00 - do 16.00, piątek od 8.00 - do 14.00), z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy, 3) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 2.000.000 zł, w skali roku budżetowego. Zamawiający wymaga, aby wskazana przez niego wysokość kredytu postawiona została do dyspozycji w terminie 3 dni roboczych od pisemnego wystąpienia zamawiającego określającego wysokość wymaganej kwoty, przy założeniach, że: - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 1M - zmieniane jeden raz każdego miesiąca, powiększone o stałą marżę banku - odsetki od wykorzystanego kredytu liczone w okresach miesięcznych - kredyt udzielany na okresy do 4 miesięcy w ciągu roku budżetowego. 4) wykonywanie następujących czynności i usług: a) elektroniczna obsługa rachunków, b) sporządzanie wyciągów bankowych w formie: -papierowej, -elektronicznej. Wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych. Każda operacja na wyciągu zarówno papierowym jak i elektronicznym musi zawierać: numer rachunku beneficjenta, nazwę beneficjenta, kwotę operacji oraz tytuł płatności, 5) automatyczne lokowanie środków na rachunku powyżej 20.000 zł na lokatach krótkoterminowych typu Overnight. Usługa ta obejmuje środki zgromadzone na wszystkich rachunkach bankowych do obsługi budżetu Powiatu Poddębickiego pod warunkiem, że saldo konta na rachunku przekracza kwotę 20.000 zł. 4.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga od wykonawcy, aby: 1) środki pieniężne zgromadzone na rachunku bankowym, oraz lokaty krótkoterminowe Overnight dla kwoty powyżej 20.000 zł były oprocentowane w oparciu o stawkę WIBID 1M razy współczynnik korekty, 2) odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach były naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca. Dla wyliczenia odsetek przyjmuje się, że rok ma 365 dni, 3) od kwoty wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym wykonawca pobierał odsetki w oparciu o stawkę WIBOR 1M +/- marża wykonawcy. 4.3. Ponadto, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) dysponował systemem informatycznym pozwalającym na obsługę przelewów masowych polegającą na codziennym tworzeniu raportu z dokonywanych wpłat w pliku tekstowym zawierającym dane w formacie MT940, 2) zainstalował w siedzibie zamawiającego pełne oprogramowanie związane z systemem bankowości elektronicznej oraz nieodpłatnie przekazywał i instalował wersje aktualizacyjne do przedmiotowego oprogramowania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zapewnił bezpłatne wyposażenie techniczne (sprzęt komputerowy) dla jednego samodzielnie niezależnego stanowiska do bankowości elektronicznej. Przy czym zamawiający wymaga, aby stanowisko do bankowości elektronicznej funkcjonowało prawidłowo z dniem rozpoczęcia obowiązywania umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Minimalne wymagania zamawiającego, dotyczące parametrów technicznych sprzętu komputerowego zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ, 4) nieodpłatnie przekazał i zainstalował wszelkie akcesoria niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych, 5) nieodpłatnie konserwował i naprawiał dostarczony sprzęt komputerowy, 6) bezpłatnie przeszkolił wskazanych pracowników w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, 7) wyznaczył z podaniem danych osobowych minimum jednego doradcę klienta dla zamawiającego, pozostającego w dyspozycji zamawiającego w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Poddębicach. O zmianie osoby (osób) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego w formie pisemnej. 4.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do zadań wykonawcy będą należy między innymi niżej wymienione czynności: 1) otwarcie rachunku 2) prowadzenie rachunku bieżącego i pomocniczych 3) wpłaty własne na rachunek w jednostce banku prowadzącej rachunek 4) wypłaty gotówkowe z rachunku w jednostce banku prowadzącej rachunek 5) przelewy na rachunek bankowy w formie papierowej: a) prowadzony w banku b) prowadzony w innym banku krajowym 6) przelewy na rachunek w formie elektronicznej a) prowadzony w banku b) prowadzony w innym banku krajowym 7) wydanie opinii bankowych i zaświadczeń 8) home- ranking - abonament miesięczny 4.5. Prowizje oferowane przez wykonawcę w formularzu ofertowym nie mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem zmian korzystnych dla zamawiającego, 4.6. Marża oraz oprocentowanie oferowana przez wykonawcę w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie, przez cały okres trwania umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, za wyjątkiem zmian korzystnych dla zamawiającego. 4.7. Wstępne zbadanie zdolności kredytowej Zamawiającego (dotyczy kredytu w rachunku bieżącym) Wykonawca może dokonać na podstawie: 1) Uchwała nr V/154/2016 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej z dnia 14 grudnia 2016 roku w sprawie opinii do projektu uchwały w sprawie opinii o przedłożonym projekcie budżetu Powiatu Poddębickiego na 2017 rok. Adres strony internetowej, na której udostępniona jest uchwała: http://www.biuletyn.net/nt bin/_private/poddebice/8722.pdf 2) Uchwała nr V/152/2016 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej z dnia 14 grudnia 2016 roku w sprawie opinii do projektu uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Poddębickiego. Adres strony internetowej, na której udostępniona jest uchwała: http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/poddebice/8723.pdf 3) Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce / deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2017. Adres strony internetowej, na której udostępniona jest uchwała: http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/poddebice/9233.pdf 4.8. Wspólny słownik zamówień: CPV 66.11.00.00-4 Usługi bankowe; 66.11.30.00-5 - usługi udzielenia kredytu; 4.9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 z późn. zm.), tj. : 1) wykonujących czynności polegające na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu Powiatu Poddębickiego, w szczególności otwieranie i zamykanie rachunków bankowych, realizowanie operacji kasowych, wydawanie kart przedpłaconych, przyjmowanie wniosków kredytowych, przyjmowanie depozytów rzeczowych i wartościowych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 ze zm.),tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, oraz ma prawo odstąpienia od umowy. 6) Powyższe zapisy dotyczące wymogu zatrudnienia na umowę o pracę Zamawiający uwzględni w zawieranej umowie z wybranym Wykonawcą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
252267.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
237 961,64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Gibaszew"
- "Zagospodarowanie nabrzeża rzeki Ner w Poddębicach, szansą na zwiększenie atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Gminy Poddębice" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.