To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-31
Ogłoszenie nr 500021382-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.
Powiat Legionowski: Wykonanie przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego w zakresie budowy urządzeń odwadniających
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544261-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000,
ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego
11,
05119
Legionowo, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 840 872, e-mail
przetargi@powiat-legionowski.pl, faks
227 742 551.
Adres strony internetowej (url): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego w zakresie budowy urządzeń odwadniających
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPU.272.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego w zakresie budowy urządzeń odwadniających. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta częściowa nr 1:Zadanie nr 2 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1823W ul. Suwalna w miejscowości Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Oferta częściowa nr 2:Zadanie nr 3 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1823W ul. Suwalna w miejscowości Łajski w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Oferta częściowa nr 3:Zadanie nr 4 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1824W, ul. Fabryczna w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Oferta częściowa nr 4:Zadanie nr 5 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1811W, ul. Wczasowa w m. Białobrzegi w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Oferta częściowa nr 5:Zadanie nr 7 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1809W, ul. Serocka w m. Nowa Wieś w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego.Oferta częściowa nr 6:Zadanie nr 8 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1816W ul. Przyszłość w m. Stanisławów w zakresie budowy urządzeń odwadniających. Oferta częściowa nr 7:Zadanie nr 9 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1802W ul. Zegrzyńska w m. Skubianka w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowów odwadniających.Oferta częściowa nr 8:Zadanie nr 10 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1818W ul. Al. Legionów, skrzyżowanie z ul. Biskupa W. Bandurskiego w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających.Oferta częściowa nr 9:Zadanie nr 11 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1818W Al. Legionów, skrzyżowanie z ul. Kruczą w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowów odwadniających.Oferta częściowa nr 10:Zadanie nr 12 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1815W ul. Izabelińska w m. Stanisławów I w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego.Oferta częściowa nr 11:Zadanie nr 13 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1815W ul. Izabelińska w m. Izabelin w zakresie budowy urządzeń odwadniających.Oferta częściowa nr 12:Zadanie nr 14 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1819W ul. Piusa w m. Chotomów w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego i budowy chodnika. 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa (dołączony do każdego z zadań) :1) projekt wykonawczy, stanowiący załącznik Nr 1 (12 projektów wykonawczych),2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik Nr 2 (12 specyfikacji technicznych),3) przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 3 (12 przedmiarów robót),4) tymczasowa organizacja ruchu na czas trwania robót, stanowiąca załącznik Nr 4 (12 tymczasowych organizacji ruchu).W/w załączniki stanowią integralną część umowy. 4. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SIWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1) projekt budowlano-wykonawczy,2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,3) przedmiar robót. 5.Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby na okres realizacji zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:1) kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych,2) operatora koparki oraz ładowarki,3) operatora frezarki drogowej,4) brukarza drogowego,5) operatora rozściełacza mas asfaltowych.Realizacja ww. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), którzy realizować będą ww. czynności osobiście na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienia). 6.Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. 7.Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111200-0, 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadabie nr 2 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1823W ul. Suwalna w miejscowości Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
316555.23
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPECTARE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
389910.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1823W, ul. Suwalna w m. Łajski w zakresie budowy urządzeń odwadniających |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na ofertę częściową nr 2 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 4 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1824W, ul. Fabryczna w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144552.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPRKTARE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199260.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadania 5 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1811W, ul. Wczasowa w m. Białobrzegi w zakresie budowy urządzeń odwadniających |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowania na ofertę częściową nr 4 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) Prawa zamówień publicznych, z uwagi na cenę najkorzystniejszej oferty częściowej: - nr 4, w wysokości 185.730 zł, przewyższającą kwotę 120.000 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 7 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1809W , ul. Serocka w m. Nowa Wieś w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na ofertę częściową nr 5 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 8 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1816W ul. Przyszłość w m. Stanisławów w zakresie budowy urządzeń odwadniających |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowania na oferty częściowe nr 6 zostały unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) Prawa zamówień publicznych, z uwagi na cenę najkorzystniejszej oferty częściowej: - nr 6, w wysokości 211.560 zł przewyższającą kwotę 120.000 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 9 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1802W ul. Zegrzyńska w m. Skubianka w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowów odwadniających |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
118657.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPECTARE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 10 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1818W ul. Al. Legionów, skrzyżowanie z ul. Biskupa W. Bandurskiego w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na ofertę częściową nr 8 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 11 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1818W Al. Legionów, skrzyżowanie z ul. Kruczą w m. Legionowo w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowów odwadniających |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na ofertę częściową nr 9 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie nr 12 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1815W ul. Izabelińska w m. Stanisławów I w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na ofertę częściową nr 10 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie nr 13 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1815W ul. Izabelińska w m. Izabelin w zakresie budowy urządzeń odwadniających |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na ofertę częściową nr 11 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie nr 14 - Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1819W ul. Piusa w m. Chotomów w zakresie budowy urządzeń odwadniających oraz remontu rowu odwadniającego i budowy chodnika |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na ofertę częściową nr 12 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych, z uwagi nie złożenia żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu do ww. części. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz NNW na potrzeby KZB Legionowo Sp. z o.o. - 5 zadań
- Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych.
- Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w technologii LED w budynku LO im. M. Konopnickiej w Legionowie i w budynku PZSP im. W. Wolskiego w Serocku w procedurze "zaprojektuj i wybuduj."
- Wykonania robót budowlanych polegających na wymianie wymiennika ciepła JAD-X w budynku nr 42 oraz zasobnika ciepłej wody w budynku nr 110 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa konstrukcji oporowej w drodze powiatowej nr 1817W ul. Dworcowa w gminie Wieliszew"
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Budowa drogi łączącej ul. Przejezdną z ul. Wolińską etap II
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły w Niwiskach"
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Perzyckiej w Poznaniu (odc. od ul. Łobeskiej do ul. Złotowskiej)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.