eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźFS/ZP/01/2017 - Wykonanie robót budowlanych w budynkach siedziby Fabryki Sztuki w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-29

Ogłoszenie nr 500021559-N-2018 z dnia 29-01-2018 r.

Fabryka Sztuki w Łodzi: FS/ZP/01/2017 - Wykonanie robót budowlanych w budynkach siedziby Fabryki Sztuki w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635434-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002593-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Fabryka Sztuki w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 10030025900000, ul. ul. Tymienieckiego 3, 90365 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 468 865, e-mail m.trzebenski@fabrykasztuki.org, faks 426 468 865.
Adres strony internetowej (url): www.fabrykasztuki.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego - Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

FS/ZP/01/2017 - Wykonanie robót budowlanych w budynkach siedziby Fabryki Sztuki w Łodzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FS/ZP/01/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych w budynkach A, B i C siedziby Fabryki Sztuki w Łodzi, położonych w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 3, zgodnie z warunkami określonymi w Umowie, Opisie Przedmiotu Zamówienia, złożonej Ofercie oraz ze szczególnym uwzględnieniem, że budynki te są położone na terenie zespołu budownictwa przemysłowego dawnych zakładów Scheiblera i Grohmana, wpis obszarowy obejmujący obiekty historycznie związane z w/w zespołem fabryczno-rezydencjalno-mieszkalnym, usytuowane są w rejonie ograniczonym od strony płd. ulicą Milionową, od strony zach. ulicami Piotrkowską - Sienkiewicza - Tylną- Targową, od strony płn. pl. Zwycięstwa i al. Piłsudskiego oraz od strony wsch. ul. Przędzalnianą nr rej. A/44 z 20.01.1971 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dla branży budowlanej i konserwatorskiej, załączniku nr 10 - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dla branży budowlanej, w załączniku nr 11 - Przedmiar robót oraz w załączniku nr 12 Dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące obowiązki polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trackie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmujące cały zakres rzeczowy robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób świadczących usługi w ramach prowadzonej działalność gospodarczej np. dostawców materiałów budowlanych czy koordynatora prac. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w § 15 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja lokalna przedstawiciela wykonawcy potwierdzona przez wyznaczonego pracownika zamawiającego. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. Zgłoszenie do przeprowadzenia wizji lokalnej winno być przedstawione w formie pisemnej, nie później niż 5 dni przed terminem otwarcia ofert.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 334513.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INVESSA Justyna Kołodziejczyk
Email wykonawcy: poczta.invessa@gmail.com
Adres pocztowy: Radwańska 50/5
Kod pocztowy: 93-574
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 405033.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 405033.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 514342.87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp oraz pkt. 10.8 SIWZ Zamawiający przeprowadził tzw. procedurę odwróconą, tj. najpierw dokonał oceny złożonych ofert, a następnie zbadał czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W wyniku analizy złożonych ofert ustalono, że spełniają one wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i nie podlegają odrzuceniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokonał oceny i porównania ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny (cena brutto, okres udzielenia gwarancji) wskazane w SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu. Najwyżej oceniona została oferta Justyny Kołodziejczyk INVESSA ul. Radwańska 50/5, 93-574 Łódź. Wykonawca wykazał brak podstaw wykluczenia oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W tym stanie rzeczy należy uznać, że oferta ww. Wykonawcy jest najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz zapisów SIWZ.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.