eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysowa-Zdrój › USŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE W ROKU 2018 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-30

Ogłoszenie nr 500021579-N-2018 z dnia 30-01-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: USŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE W ROKU 2018 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503899-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 49000023300000, ul. Wysowa-Zdrój 69, 38316 Wysowa-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 53 32 007, e-mail zgkimwysowa@tlen.pl, faks 18 35 32 007.
Adres strony internetowej (url): www.usciegorlickie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE W ROKU 2018 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGKiM-34.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Usługa w zakresie przejęcia do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Uście Gorlickie w roku 2018". Zadaniem Wykonawcy będzie odbieranie i dalsze zagospodarowanie odpadów segregowanych z terenu gminy Uście Gorlickie. Zagospodarowanie odpadów powinno uwzględniać hierarchię postępowania z odpadami, o której mowa w Dziale II, Rozdział 2 Ustawy o odpadach (Dz.U. z 2016, poz. 1987 z późn. zmianami). Pozostałości z sortowania odpadów i odpady biodegradowalne, powinny trafiać do instalacji wskazanych dla regionu sądecko-gorlickiego w aktualnej uchwale Sejmiku Województwa. 1. Usługa w zakresie przyjęcia z terenu gminy Uście Gorlickie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów segregowanych obejmuje następujące frakcje odpadów: a) Odpady z papieru w tym z tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury (kod odpadu: 20 01 01 i 15 01 01) - w workach LDPE koloru niebieskiego, oznaczonych napisem PAPIER, b) Odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe (kod odpadu: 15 01 04, 15 01 02, 15 01 05, 20 01 39) - w workach LDPE koloru żółtego, oznaczone napisem METAL I TWORZYWA SZTUCZNE, c) Odpady ze szkła białego (bezbarwnego) oraz ze szkła kolorowego (kod odpadu: 15 01 07) - w workach LDPE koloru zielonego, oznaczone napisem SZKŁO. 2. W/w odpady segregowane będą gromadzone w workach plastikowych przechowywanych przez wytwórców odpadów. Odpady segregowane będą odbierane od ich wytwórców przynajmniej raz w miesiącu poprzez zbiórkę wzdłuż głównych dróg. Worki dostarcza Wykonawca usługi w ramach niniejszego zadania. 3. Zlecenie obejmuje również minimum dwukrotne przeprowadzenie w okresie obowiązywania umowy w terminach ustalonych z Zamawiającym zbiórki: zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon. Odpady te będą odbierane poprzez zbiórkę wzdłuż głównych dróg: a. odpady wielkogabarytowe i zużyte opony (kod odpadu 20 03 07), b. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod odpadu 20 01 36). 4. Przewidywana trasa jednorazowego przejazdu śmieciarki na terenie gminy Uście Gorlickie wyniesie ok. 100 km. Liczba osób objętych systemem zbiórki odpadów - ok. 6000. Liczba firm - około 30. 5. Ponadto zlecenie również obejmuje odbiór odpadów komunalnych jakie będą gromadzone w gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). W PSZOK będą gromadzone następujące odpady: a. odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie (wszystkie z kodem odpadów 20 01 .. ), b. odpady materiałów i elementów budowlanych (kod odpadu 17 01 01 - 80), c. odpady biodegradowalne ( kod odpadu - 20 02 01), d. odpady wielkogabarytowe i zużyte opony (kod odpadów - 20 03 07). 6. Zlecenie obejmuje również odbiór odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych : a. przeterminowane i zużyte leki (kod odpadu 20 01 31), b. zużyte baterie ( kod odpadu 20 01 33). 7. Przewidywana łączna ilość wszystkich w/w odpadów do odebrania ok. 260 Mg (ton) Rzeczywista ilość odpadów może się zmienić w stosunku do wielkości zakładanych w zależności od stopnia segregacji jaki się uda osiągnąć. 8. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości odpadów przewidzianych do zebrania, długość trasy jednorazowego przejazdu samochodu-śmieciarki oraz liczba osób objętych systemem zbiórki odpadów są ilościami szacunkowymi, pomocnymi w sporządzeniu oferty przetargowej. 9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość odebranych odpadów. 4. Ogólne wymagania 4.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi. 4.2. Przed sporządzeniem oferty przez Wykonawcę zaleca się: 1) Dokładne i staranne zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55584.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SURPAP s.c. Przedsiębiorstwo Obrotu Surowcami Wtórnymi
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Wyspiańskiego 3
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77328.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77328.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142419.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.