Ogłoszenie z dnia 2017-08-31
Ogłoszenie nr 500021612-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.
Pruszcz Gdański: Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych
budynków administracyjno - biurowych OT ANR w Gdańsku,
położonych w Pruszczu Gdańskim, Skarszewach, Malborku oraz w Słupsku, Bytowie i Przechlewie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341289-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 377416-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Powstańców Warszawy
28,
83000
Pruszcz Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 3004841, 3023817, e-mail
Gdansk@anr.gov.pl, faks
583 004 843.
Adres strony internetowej (url): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych OT ANR w Gdańsku, położonych w Pruszczu Gdańskim, Skarszewach, Malborku oraz w Słupsku, Bytowie i Przechlewie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SOP-016-47/16
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno-biurowych użytkowanych przez Oddział Terenowy Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku, położonych w Pruszczu Gdańskim, Skarszewach, i Malborku oraz w Bytowie, Przechlewie i Słupsku. 1.2 Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części - 2 zadania w następujący sposób: o Część 1 - zadanie 1 obejmujące: 1) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Powstańców Warszawy 28 oraz utrzymanie terenów zewnętrznych w okresie zimowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6A oraz załączniku nr 1A i B (opis środków czystości i materiałów eksploatacyjnych) do umowy. 2) utrzymanie czystości w dwóch budynkach administracyjno-biurowych mieszczących się w Skarszewach, przy ul. Starogardzkiej 11 oraz z całoroczne utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6A oraz załączniku nr 1B i B do umowy. 3) utrzymanie czystości w budynku administracyjno - biurowym mieszczącym się w Malborku, przy ul. Wołyńskiej 19 oraz całoroczne utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6A oraz załączniku nr 1C i B do umowy. Część 2 - zadanie 2 obejmujące: 1) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44 wraz utrzymaniem terenów zewnętrznych w okresie zimowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6B oraz załączniku nr 2A i B (opis środków czystości i materiałów eksploatacyjnych) do umowy. 2) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Bytowie przy ul. Zakładowej 4 wraz z całorocznym utrzymaniem porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6B oraz załączniku nr 2B i B do umowy. 3) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Przechlewie przy Os. Juźkowa 1 wraz z całorocznym utrzymaniem porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6B oraz załączniku nr 2C i B do umowy. 1.3 Wykonawca będzie świadczyć zlecone usługi własnymi pracownikami oraz własnym sprzętem przy użyciu materiałów własnych. Zamawiający wymaga, aby w obiekcie w Pruszczu Gdańskim usługa sprzątania realizowana była przez co najmniej trzy osoby, w obiekcie w Słupsku przez co najmniej dwie osoby. 1.4 Usługi utrzymania terenów zewnętrznych w Pruszczu Gdańskim oraz Słupsku nie mogą być realizowane przez pracownika świadczącego usługę sprzątania w obiekcie. 1.5 Zamawiający będzie wymagał, aby usługa sprzątania w obiekcie w Pruszczu Gdańskim oraz Słupsku realizowana była przez osoby posiadające co najmniej roczne (ciągłe) doświadczenie w realizacji usług podobnych w obiektach użyteczności publicznej, uzyskane w ciągu ostatnich pięciu lat przed realizacją usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia osób realizujących usługę w obiekcie w jednolity ubiór firmowy oraz identyfikatory z imieniem, nazwiskiem, zdjęciem pracownika oraz logo Wykonawcy, umożliwiające identyfikację pracownika ochrony oraz zatrudniającej go firmy. 1.7 W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkich materiałów (m.in. środki czystości i środki higieny, środki przeciwpoślizgowe), narzędzi i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, który będzie dostarczał własnym transportem i na własny koszt. 1.8 Zamawiający zaleca aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, odbył wizję lokalną budynku i terenu zewnętrznego, w celu zapoznania się ze specyfiką nieruchomości, a także zdobył na własną odpowiedzialność ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. Wizja lokalna jest możliwa wyłącznie w godzinach pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.45 do 15.45 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust.7 części I SIWZ. 1.9 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby wykonujące czynności sprzątania w obiektach oraz utrzymywania terenów zewnętrznych były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres obowiązywania umowy. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały w Projektach umowy.
II.4) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90919200-4,
77314100-5,
90620000-9,
90630000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE 2 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
LUXOR - Kompleksowe Utzrymanie Czystości Celina Piłat,
,
ul. Witosa 30,
82-400,
Sztum, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/08/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wyłączenie części pomieszczeń z przedmiotu zamówienia i zmiana wynagrodzenie w związku ze zmniejszeniem powierzchni przeznaczonych do sprzątania.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Likwidacja biura w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Przechlewie przy Os. Juźkowa 1, pozostawienie części najmowanej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i jednostek podległych
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.