To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-30
Ogłoszenie nr 500021739-N-2018 z dnia 30-01-2018 r.
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Zakup pierwszego wyposażenia do pomieszczeń nowo tworzonej Pracowni Leków Cytostatycznych w ramach realizacji zadania pn.:Utworzenie Pracowni Leków Cytostatycznych w Wojewódzkim Szpitalu Klinicznym im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608722-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500052786-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 970773231,
ul. ul. Zyty
26,
65-046
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 296 200, e-mail
choros@szpital.zgora.pl, faks
683 255 808.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital.zgo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pierwszego wyposażenia do pomieszczeń nowo tworzonej Pracowni Leków Cytostatycznych w ramach realizacji zadania pn.:Utworzenie Pracowni Leków Cytostatycznych w Wojewódzkim Szpitalu Klinicznym im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TZ.372.71.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje 4 zadania (części), tj.: Zadanie 1 Zakup sprzętu i wyposażenia strefy "czystej". Zadanie 2 Zakup śluzy materiałowej. Zadanie 3 Zakup wózków transportowych z pojemnikami dystrybucyjnymi. Zadanie 4 Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem specjalistycznym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV: 39714000-0, 33192000-2, 33192300-5, 34928480-6, 30213300-8, 30213100-6, 30232110-8, 30232000-4, 48000000-8, 48180000-3, 48900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup sprzętu i wyposażenia strefy "czystej" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
281587.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SELMA IMPORT-EXPORT Anna Selma
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
365125.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup śluzy materiałowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostaje unieważnione. UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W postępowaniu dla zadania nr 2 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup wózków transportowych z pojemnikami dystrybucyjnymi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy postępowanie zostaje unieważnione. UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W postępowaniu w zakresie zadania nr 3 złożono jedną ofertę, która została wybrana jako najkorzystniejsza. W odpowiedzi na zaproszenie do podpisania umowy Wykonawca, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza, poinformował Zamawiającego, że odmawia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem specjalistycznym |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
487032.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Konsultant IT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Medhub Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
576993.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi w roku 2025
- Przebudowa ronda św. Urbana I Patrona Miasta (Wrocławska/ Pileckiego) na rondo turbinowe
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.