To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-30
Ogłoszenie nr 500021875-N-2018 z dnia 30-01-2018 r.
Gmina Knurów: Świadczenie usług telekomunikacyjnych (telefonicznych i internetowych) dla Gminy Knurów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500928-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, Regon 276257587, Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Monika Szczuk, faks nr: (32) 441-97-44, (32) 339-22-92 lub (32) 235-15-21, albo e-mail: zp@knurow.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Knurowie; ul. Ks. Alojzego Koziełka 2, 44-190 Knurów, Regon: 003447747, Elżbieta Fojcik, Agata Twardawa ops@knurow.pl, tel: 32 335 50 00
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie; ul. Górnicza 2, 44-193 Knurów, Regon: 276905595, Gł. księgowy Anna Kazaniecka, a.kazaniecka@mosirknurow.pl, tel.: 32 335 20 16
Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie; ul. Aleja Lipowa 12, 44-196 Knurów, Regon: 000727185 Dyrektor Anna Misiura tel. 32 235 27 00
Miejskie Przedszkole Nr 2 im. Jana Brzechwy; ul. Lotników 3, 44-196 Knurów, Regon: 270231285 Dyrektor Lidia Książek Kierownik Gospodarczy Magdalena Czubak tel. 32 235 27 72
Miejskie Przedszkole Nr 3 im. Juliana Tuwima; ul. Jana Kilińskiego 10, 44-193 Knurów, Regon: 272001371 Dyrektor Iwona Stańczyk tel. 32 235 27 75 kierownik gospodarczy Marzena Mazur tel. 32 235 27 75
Miejskie Przedszkole Nr 7; ul. Jarosława Dąbrowskiego 21A, 44-194 Knurów, Regon: 272001394 Dyrektor Grażyna Misztalewska tel. 235 27 83
Miejskie Przedszkole Nr 12 im. Janusza Korczaka; ul. Armii Krajowej 5, 44-194 Knurów, Regon: 272001448 Dyrektor Ilona Wierzbowska-Pluta, Kierownik gospodarczy Halina Marczak przedszkole12knurow@poczta.onet.pl tel. 32 235 27 85
Miejskie Przedszkole nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Piłsudczyków 4, 44-196 Knurów, Regon: 272001454 Dyrektor Aldona Rychlewska, tel: 32 235 27 88
Zespół Szkolno - Przedszkolny im Feliksa Michalskiego z siedzibą w Knurowie, ul. Feliksa Michalskiego 27, 44-193 Knurów, Regon: 278099230 Dyrektor Barbara Iwanicka tel. 32 235 27 79
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Powstańców Śląskich; ul. Antoniego Słoniny 1, 44-190 Knurów, Regon: 000727191 Dyrektor Barbara Starek tel. 32 235 27 16
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Karola Miarki; ul. T.W. Wilsona 22, 44-190 Knurów, Regon: 000727200 Dyrektor szkoły mgr Teresa Bochenek tel. 32 235 27 27 w. 21, kierownik gospodarczy Zuzanna Michno tel. 32 235 27 27 w. 21
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 4; ul. Jana Kilińskiego 6, 44-193 Knurów, Regon: 000727222 Dyrektor Jadwiga Salwa tel. 32 330 41 20
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Królowej Jadwigi; ul. Stefana Batorego 5, 44-194 Knurów, Regon: 000727245 Dyrektor Eugeniusz Szybiak tel. 32 235 27 35
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7; ul. Jedności Narodowej 5, 44-194 Knurów, Regon 001068052 Dyrektor Danuta Pluta tel. 32 235 27 39 sp7knurow@poczta.onet.pl
Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie; al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, Regon: 271078118 Dyrektor Marzena Rudzewicz tel. 32 235 27 45
Żłobek Publiczny w Knurowie; ul. Wiosenna 1, 44-196 Knurów, Regon: 277912628 Dyrektor Małgorzata Dorabiała tel.: 32 441 97 43
Miejskie Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Knurowie; ul. Aleja Lipowa 12, 44-196 Knurów, Regon: 272075263, Dyrektor Jolanta Leśniowska tel. 32 235 27 13
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000,
ul. ul. dr. Floriana Ogana
5,
44190
Knurów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 392 308, e-mail
zp@knurow.pl, faks
32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających jest Gmina Knurów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych (telefonicznych i internetowych) dla Gminy Knurów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.62.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnie dostępnych usług telefonicznych oraz usług internetowych ze stałymi publicznymi adresami IP dla Urzędu Miasta Knurów i jednostek organizacyjnych Gminy Knurów, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2. Wykonawca ma realizować we wszystkich lokalizacjach zarówno usługi głosowe jak i transmisyjne po wewnętrznej infrastrukturze (budynku), która jest własnością Zamawiającego. 3. Zakres usług telefonicznych głosowych obejmować będzie: 1) połączenia lokalne, 2) połączenia międzystrefowe, 3) połączenia międzynarodowe, 4) połączenia do sieci komórkowych, 5) połączenia faksowe, 6) połączenia na numery 0-80X, 7) połączenia na numery alarmowe 112, 997,998, 999 oraz pozostałe numery skrócone 11X i 9XY, 8) bezpłatne połączenia pomiędzy wewnętrznymi numerami Zamawiającego, 9) bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi placówkami Zamawiającego, 10) połączenia pomiędzy placówkami Zamawiającego mają być wykonywane za pomocą numerów skróconych, 11) naliczanie opłat za połączenia wychodzące w systemie sekundowym bez opłat za inicjację połączeń, 12) zapewnienie transmisji dla faksu, 13) dostęp do usługi fax2email - 22 numery, 14) bezpłatne ograniczenie ruchu wychodzącego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących, np. do sieci telefonii komórkowych, połączeń typu 0-70..., 0-30.., 0-40... przy zachowaniu możliwości bezpłatnego odblokowania w/w usługi, 15) możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń na numery alarmowe, 16) zachowanie bez dodatkowej opłaty wszystkich istniejących numerów telefonicznych Zamawiającego, 17) płaski plan taryfowy, tj. bez określenia taryfikacji ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia, 18) bezpłatne przenoszenie numerów telefonów pomiędzy pomieszczeniami danego budynku lub pomiędzy budynkami na żądanie Zamawiającego, o ile warunki techniczne będą pozwalały na realizację usługi, 19) centrala miejska, do której zostaną podłączone wszystkie placówki Zamawiającego powinna zapewnić łączność tak, aby w przypadku awarii łączy międzycentralowych była zapewniona łączność pomiędzy placówkami Zamawiającego, 20) Zamawiający przez cały okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wybranych usług telefonicznych. Niniejsza zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, 21) Zamawiający we wszystkich placówkach posiada centrale telefoniczne. Wykonawca skalkuluje w ramach opłaty startowej koszty podłączenia usług i konfiguracji central telefonicznych, 22) Wykonawca zapewni prawidłowe realizowanie połączeń przychodzących jak i wychodzących z prawidłową prezentacją CLIP dla wszystkich przeniesionych numerów. 4. Miesięczny szacunkowy czas połączeń wykonywanych w jednostkach objętych przedmiotem niniejszego zamówienia kształtuje się następująco: 1) połączenia lokalne i międzystrefowe: 22 330 minut 2) połączenia do krajowych sieci komórkowych: 6 600 minut 3) połączenia międzynarodowe: 30 minut 5. Zamawiający posiada następującą ilość numerów z abonamentem telefonicznym: 1) ISDN 15B+D 1 2) ISDN 2B+D 11 3) PSTN 42 4) SIP 73 5) Fax 2 email 22 6. Wykonawca, w ramach świadczenia usług szerokopasmowych dostępu do internetu dla 29 lokalizacji: 1) zapewni stałe publiczne adresy IP we wszystkich lokalizacjach, w ilości minimum 5 na jedno łącze, z wyjątkiem lokalizacji głównej na ul. dr. Floriana Ogana 5 gdzie wymagane jest minimum 15 adresów IP, 2) pozostawi istniejące stałe adresów IP dla lokalizacji, 3) zestawienie dodatkowego zapasowego łącza radiowego o parametrach identycznych jak łącze światłowodowe, 4) zapewnieni w łączu radiowym możliwość korzystania identycznej adresacji IP jak w łączu światłowodowym, 5) dla każdej lokalizacji dostarczy router za pośrednictwem, którego będą świadczone usługi dostępu do internetu, wyposażony w port ETHERNET RJ45, WIFI oraz funkcję QOS w tym: a) zainstaluje i skonfiguruje router w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy, b) nieodpłatne dostarczy narzędzia umożliwiające kontrolę szybkości zestawionych połączeń internetowych jak i mechanizmów przełączania na zapasowe łącze radiowe, c) Wykonawca odpowiada za poprawność działania łączy internetowych do routerów włącznie, d) Wykonawca lub wyznaczony przez niego podmiot uprawniony jest bez zgody i wcześniejszego powiadamiania Zamawiającego do monitorowania usług dostępu do internetu będących przedmiotem zamówienia i opisanych w niniejszym punkcie, dokonywania testów ich działania, w tym, dowolnych i nieograniczonych testów penetracyjnych np. wykonywanie skanów systemów, aplikacji, portów, usług, szukanie błędów konfiguracyjnych, luk, podatności, wykonywanie kontrolowanych ataków, prób autoryzacji, badanie ryzyka utraty danych itd. Monitorowanie i testy penetracyjne, o których mowa wyżej dotyczą także adresów IP, o których mowa w pkt. 2), e) Zamawiający wyraża zgodę na działania Wykonawcy lub upoważnionego podmiotu opisane w pkt 5) lit. d). Wykonawca lub upoważniony podmiot z tego tytułu nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia, f) Zamawiający nie odpowiada za ewentualne negatywne skutki związane z opisanym wyżej monitorowaniem lub testami penetracyjnymi. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, w tym w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy, o którym mowa w ust. 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 64200000-8
Dodatkowe kody CPV: 64211000-8, 72400000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
309674.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: E-Call Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
209057.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Administracja i utrzymanie cmentarzy
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- "Remont konstrukcji stalowej dachu na Krytej Pływalni "aQuaRelax" w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Przebudowa lokali mieszkalnych z likwidacją źródeł niskiej emisji - III etap" - opracowanie dokumentacji projektowej
- "Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni" - Rejon nr 2 i 3.
- Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Poniatowskiego 6 w Knurowie - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz mobilnego dostępu do Internetu wraz z dostawą urządzeń
- Usługa stałego dostępu do Internetu dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych w latach 2024/2027
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.