eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSukcesywne dostawy pasków testowych i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą glukometrów oraz odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-30

Ogłoszenie nr 500022260-N-2018 z dnia 30-01-2018 r.

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Sukcesywne dostawy pasków testowych i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą glukometrów oraz odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572919-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 970773231, ul. ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 296 200, e-mail choros@szpital.zgora.pl, faks 683 255 808.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital.zgo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy pasków testowych i materiałów kontrolnych wraz z dzierżawą glukometrów oraz odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZ.372.48.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje 2 zadania (części), tj.: Zadanie nr 1 Sukcesywne dostawy pasków testowych i materiałów kontrolnych do wykonania 292 500 pomiarów glukozy we krwi kapilarnej, krwi żylnej, tętniczej wraz z dzierżawą 45 glukometrów. Zadanie nr 2 Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz akcesoriów umożliwiających wykonanie 692 500 badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego ze stacją uzdatniania wody, witryny chłodniczej oraz infrastruktury technicznej niezbędnej do obsługi Laboratoryjnego Systemu Informatycznego (LSI)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 38434500-1, 38520000-6, 30200000-1, 39711110-3, 33124131-2, 33696200-7, 33124130-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywne dostawy pasków testowych i materiałów kontrolnych do wykonania 292 500 pomiarów glukozy we krwi kapilarnej, krwi żylnej, tętniczej wraz z dzierżawą 45 glukometrów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty. Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i żuzywalnych oraz akcesoriów umożliwiających wykonanie 692 500 badań biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego ze stacją uzdatniania wody, witryny chłodniczej oraz infrastruktury technicznej niezbędnej do obsługi Laboratoryjnego Systemu Informatycznego (LSI)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 463500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzial.przetargow@roche.com
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Gdyńskie 6b
Kod pocztowy: 01-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 506441.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 506441.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 506441.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.