To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-31
Ogłoszenie nr 500022831-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu: Dostawa energii elektrycznej i swiadczenie uslugi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakladu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633120-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu, Krajowy numer identyfikacyjny 1562825000000,
ul. ul. Parowa Okólna
,
05170
Zakroczym, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-22 7852882, e-mail
zgk_zakroczym@wp.pl, faks
0-22 7853195.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgk.zakroczym.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej i swiadczenie uslugi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakladu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGK.WK.2221.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej oraz zapewnienie swiadczenia uslugi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zakladu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu (punktów poboru) podlaczonych do OSD PGE Dystrybucja S.A.Oddzial Warszawa. 2. Wykaz punktów poboru energii zawierajacy: lokalizacje, prognozowane zuzycie energii elektrycznej w okresie 12 miesiecy, moce umowne oraz przynaleznosc do grupy taryfowej stanowi zalacznik Nr 7 do SIWZ - wykaz PPE. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 12 miesiecy to 674.381 kWh 4. Na wniosek Zamawiajacego mozliwe jest zwiekszenie lub zmniejszenie ilosci obiektów (punktów poboru) osobno w ramach kazdej z grup taryfowych a wymienionych w zalaczniku nr 7 do niniejszego SIWZ. 5. Zamawiajacy wyraza zgode na zawarcie umów dla poszczególnych punktów poboru na wzorze umownym Wykonawcy zatwierdzonym przez Zarzad Spólki, który uwzglednial bedzie postanowienia Zamawiajacego. WYMAGANIA DOTYCZACE WYKONYWANIA 1. Sprzedaz energii elektrycznej oraz swiadczenie uslugi przesylania i dystrybucji odbywa sie na warunkach okreslonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetycz-ne, przepisami Kodeksu cywilnego, zasadami okreslonymi w koncesji, postanowieniami umowy, a takze zgodnie z Taryfa Wykonawcy i Taryfa Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 2. Wykonawca zobowiazuje sie do sprzedazy energii elektrycznej i zapewnia jej dystrybucji do urzadzen i obiektów Zamawiajacego zgodnie z zalacznikiem nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiajacy nie dopuszcza mozliwosci ponoszenia kosztów zwiazanych z oplata handlowa. 4. Wykonawca zobowiazuje sie zapewnic kompleksowa dostawe energii do nowych obiektów Zamawiajacego nie wymienionych w zalaczniku nr 7 do SIWZ, wedlug stawek wynikajacych z oferty. 5. Wykonawca zobowiazuje sie do sprzedazy energii elektrycznej z zachowaniem obowiazuja cych standardów jakosciowych, okreslonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. 6. Wykonawca zobowiazuje sie zapewnic Zamawiajacemu standardy jakosci obslugi Zamawia-jacego w zakresie swiadczenia uslug dystrybucji: 1) przyjmowania od Zamawiajacego, przez cala dobe, zgloszen i reklamacji dotyczacych dostarczania energii elektrycznej z sieci; 2) bezzwlocznego przystapienia do usuwania zaklócen w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidlowa praca sieci; 3) udzielania Zamawiajacemu, na jego zadanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci; 4) nieodplatnego udzielania informacji w sprawie rozliczen oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiazujacego w zakresie objetym umowa; 5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiajacego w sprawie rozliczen i udzielania odpowiedzi, nie pózniej niz w terminie 14 dni od dnia zlozenia wniosku lub zgloszenia reklamacji; 6) powiadamiania Zamawiajacego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej. 7. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r. 8. Wykonawca zapewnia sprzedaz zamówionej energii przez caly czas obowiazywania umowy sprzedazy, poczawszy od dnia zawarcia umowy w sposób ciagly i niezaklócony do wszyst-kich punktów poboru wskazanych przez zamawiajacego jednoczesnie z zastrzezeniem zapi-sów Rozporzadzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r w sprawie szczególowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. z 2007r Nr93 poz. 613 ze zm.) 9. Obowiazujaca forma wynagrodzenia bedzie wynagrodzenie umowne odpowiadajace iloczynowi ilosci faktycznego zuzycia energii w danym okresie rozliczeniowym i ceny jednostkowej za kWh. 10. Rozliczenie za energie elektryczna odbywac sie bedzie zgodnie z aktualna Taryfa dla energii elektrycznej obowiazujacej na terenie dzialania Wykonawcy, na podstawie wskazan liczników w grupie taryfowej C22a, C21, C11, G11, G12a, wedlug odpowiadajacych im skladników cenowych, w danych okresach rozliczeniowych. 11. Wykonawca musi posiadac obowiazujaca umowe generalna z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której mozna prowadzic sprzedaz energii elektrycznej za posrednictwem sieci dystrybucyjnej wlasciwego OSD do wszystkich punktów poboru energii wskazanych w zalaczniku nr 7 do SIWZ 12. Zamawiajacy informuje, ze podane parametry dystrybucyjne sa aktualne i zgodne z umowami dystrybucyjnymi.Jednoczesnie w przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiazac sie bedzie z koniecznoscia ponoszenia dodatkowych oplat zgodnie z taryfa OSD, zamawiajacy zobowiazany bedzie do ich uiszczenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
288823.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
355252.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
- urządzenia komputerowe.
- zakup energii elektrycznej.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów KWP w Lublinie.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.