To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-31
Ogłoszenie nr 500023134-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie: Organizacja kolonii letnich dla dzieci z Gminy Bolesławiec w 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500627-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500004922-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Bolesławcu z siedzibą w Kruszynie, Krajowy numer identyfikacyjny 102197800000,
ul. Kruszyn, ul. Kasztanowa
,
59700
Bolesławiec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
75 732 14 77, e-mail
gokis.boleslawiec@wp.pl, faks
75 732 14 77.
Adres strony internetowej (url): www.gokis.boleslawiec.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja kolonii letnich dla dzieci z Gminy Bolesławiec w 2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Usytuowanie ośrodka kolonijnego w miejscowości Pogorzelica nad Morzem Bałtyckim . 2. Różnica ilości dzieci na obu turnusach nie powinna odbiegać od (+/- 6) osób. 3. Zakwaterowanie uczestników kolonii letnich tj. 160 (+/- 6) dzieci i 14 osób kadry pedagogicznej w dwóch, następujących po sobie turnusach 14 dniowych (13 noclegów), w budynku murowanym - w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane - położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu: a) Zakwaterowanie uczestników i kadry kolonii w jednym budynku na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach. b) Zakwaterowanie dzieci, w pokojach minimum 3, a maksimum 5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) w każdym pokoju z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń. Nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych. W każdym pokoju powinna znajdować się szafa ubraniowa z ilością półek odpowiadającą ilości dzieci (min. po 1 na dziecko). Oprócz tego w pokoju powinny być szafki nocne przy każdym łóżku lub stół z krzesłami odpowiadającymi liczbie dzieci w pokoju. c) Wychowawcy powinni być zakwaterowani w minimum 3 pokojach, a kierownik w osobnym czwartym pokoju, kadra musi być zakwaterowana na tych samych piętrach co dzieci. d) Ośrodek oddalony od strzeżonego, morskiego kąpieliska przeznaczonego dla kolonii Zamawiającego w odległości nie większej niż 1500 m (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia na kąpielisko). W przypadku położenia Ośrodka w odległości większej niż 1500 m oferta będzie odrzucona. e) Ośrodek ogrodzony i oświetlony, f) Ośrodek powinien posiadać liczbę świetlic odpowiadającą przedstawionemu wzorowi: 1 świetlica na max 250 osób przebywających na terenie ośrodka i uprawnionych do korzystania z niej. 4. Wyżywienie dla uczestników kolonii i kadry: zapewnienie całodniowego wyżywienia (4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja, podwieczorek + paczka wyjazdowa). 5. Wsad do kotła nie może być mniejszy niż 23,00 (brutto) zł na 1 osobę. 6. Obiekty sportowe, kulturalne i rekreacyjne: zagwarantowanie korzystania przez dzieci z obiektów sportowych, kulturalnych, rekreacyjnych znajdujących się na terenie ośrodka. Wymagane jest aby proponowane obiekty sportowe i kulturalne posiadały odpowiednią powierzchnię gwarantującą przeprowadzanie meczów i imprez grupowych. Obiekty muszą być wyposażone w urządzenia niezbędne do przeprowadzania rozgrywek sportowych (np. boisko do koszykówki z dwoma koszami itp.). 7. Opieka medyczna dla uczestników i kadry: zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej (pielęgniarka musi przebywać przez cała dobę na terenie ośrodka, w razie zachorowań lekarz przyjmuje dzieci na terenie ośrodka). W razie nagłej potrzeby Wykonawca zapewnia bezpłatny transport do szpitala. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu kopie umów z pielęgniarką i lekarzem na 3 dni przed rozpoczęciem danego turnusu i wysyła ich kopie pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego. 8. Nadzór ratowników wodnych dla uczestników i kadry: zapewnienie nadzoru przez ratowników nad dziećmi korzystającymi z kąpieli w morzu (ratownik tylko do dyspozycji kolonii Zamawiającego). Wykonawca dostarcza Zamawiającemu kopie umowy z ratownikiem na 3 dni przed rozpoczęciem danego turnusu i wysyła jej kopię pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego. 9. Ubezpieczenie każdego uczestnika kolonii oraz kadry pedagogicznej od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 10.000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy na 1 osobę) oraz posiadanie przez usługodawcę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej OC na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Kopię dokumentów poświadczających wymagane ubezpieczenia należy dostarczyć zamawiającemu na 3 dni przed rozpoczęciem danego turnusu i wysyłać jej kopię pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego. Brak ubezpieczenia jest przesłanką do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. 10. Atrakcje: zorganizowanie całodniowej wycieczki z przewodnikiem do atrakcyjnych miejsc oddalonych max do 150 km od miejsca zakwaterowania oraz rejs statkiem po morzu dla uczestników kolonii plus dodatkowe atrakcje zaproponowane w ofercie. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego (w ramach ustalonego w § 4 ust.1 wynagrodzenia) zakwaterowania i wyżywienia kadry w ilości: 14 osób (sześciu wychowawców i kierownik - na każdym z turnusów po 7 osób). 12. Koszty związane z wynagrodzeniem kadry (14 osób) oraz transportem uczestników kolonii nie są objęte przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i wybrana, zobowiązany będzie do przedłożenia aktualnego zaświadczenia o zgłoszeniu wypoczynku właściwemu kuratorowi oświaty do dnia 05 czerwca 2018 r. W/w zaświadczenie należy przesłać na adres e- mail wskazany przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
173600
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" Łabaz i Grochantz sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
173600
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- "Zakup sprzętu IT oraz oprogramowania"
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach komunalnych we wsi Kruszyn - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2276D w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki"
- "Przebudowa drogi powiatowej 2270D w miejscowości Różyniec polegająca na budowie chodnika wraz z remontem przełomów"
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.