To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-05
Ogłoszenie nr 500023259-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 42 /17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555913-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379,
ul. 11 Listopada
37/59,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483453103, e-mail
monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks
483452002.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 42 /17
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Nr sprawy 42 /17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem własnym Wykonawcy na jego koszt, wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiany asortyment oznaczony symbolem "*" w ( Załącznikach nr 1, 5, 9 do siwz ) przed wykonaniem podlegać będzie zwymiarowaniu w miejscu dostawy przez Wykonawcę w obecności osoby reprezentującej Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 21 dni od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia powinna być realizowana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00 do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, tzn. do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego wskazanych poniżej: 1. Zadanie od 1 do 4: Komisariat Policji w Mszczonowie 96-320 Mszczonów, ul. Warszawska 77 2. Zadanie od 5 do 8: Komisariat Policji w Zakrzewie 26-652 Zakrzew 29, Zakrzew 3. Zadanie od 9 do 12: Posterunek Policji w Kosowie Lackim 08-330 Kosów Lacki, ul. Łąkowa 3 4. Zadanie 13: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu 26-600 Radom, ul. 11-go Listopada 37/59 5. Zadanie 14: Komenda Powiatowa Policji w Mławie 06-500 Mława, ul. Sienkiewicza 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 i 14 do siwz. Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe 39113100-8 - Fotele 39112000-0 - Krzesła 39141100-3 - Regały 39141300-5 - Szafy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części zamówienia - 14 Zadanie nr 1 - ( KP w Mszczonowie ) - BIURKO KOMPUTEROWE, BIURKO TYPU "L", KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH, STÓŁ KONFERENCYJNY, STÓŁ KUCHENNY, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA, SZAFKA STOJĄCA, REGAŁ BIBLIOTECZNY, ZABUDOWA LODÓWKI, WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY Zadanie nr 2 - ( KP w Mszczonowie ) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KECHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE Zadanie nr 3 - ( KP w Mszczonowie ) - REGAŁ MAGAZYNOWY Zadanie nr 4 - ( KP w Mszczonowie ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ Zadanie nr 5 - ( KP w Zakrzewie) - BIURKO KOMPUTEROWE, BIURKO TYPU "L", KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH, STÓŁ KONFERENCYJNY, STÓŁ KUCHENNY, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA, SZAFKA STOJĄCA Zadanie nr 6 - ( KP w Zakrzewie) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KUCHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE Zadanie nr 7 - ( KP w Zakrzewie ) - REGAŁ MAGAZYNOWY Zadanie nr 8 - ( KP w Zakrzewie ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ Zadanie nr 9 - ( PP w Kosowie Lackim ) - BIURKO KOMPUTEROWE NR 1, BIURKO KOMPUTEROWE NR 2, BIURKO KOMPUTEROWE NR 3, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, REGAŁ BIBLIOTECZNY, PÓŁKA, SZAFKA WISZĄCA, WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY, SZAFKA STOJĄCA, STÓŁ KUCHENNY, KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH Zadanie nr 10 - ( PP w Kosowie Lackim ) - FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KUCHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE Zadanie nr 11 - ( PP w Kosowie Lackim ) - REGAŁ MAGAZYNOWY Zadanie nr 12 - ( PP w Kosowie Lackim ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ Zadanie nr 13 - ( KWP zs. w Radomiu ) - KRZESŁO OBROTOWE Zadanie nr 14 - ( KPP w Mławie ) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, KRZESŁO OBROTOWE
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39113100-8, 39112000-0, 39141100-3, 39141300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - ( KP w Mszczonowie ) - BIURKO KOMPUTEROWE, BIURKO TYPU "L", KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH, STÓŁ KONFERENCYJNY, STÓŁ KUCHENNY, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA, SZAFKA STOJĄCA, REGAŁ BIBLIOTECZNY, ZABUDOWA LODÓWKI, WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34083.66
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp.z.o.o. w Białystoku
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31318.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - ( KP w Mszczonowie ) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KECHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15871.28
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET" Tomasz Byszewski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16122.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - ( KP w Mszczonowie ) - REGAŁ MAGAZYNOWY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14105.85
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "LOBBY-MEBLE" Spółka cywilna, Tomasz Madlewski, Krzysztof Łudzik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11900.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - ( KP w Mszczonowie ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie nr 4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na powyższe zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ). |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - ( KP w Zakrzewie) - BIURKO KOMPUTEROWE, BIURKO TYPU "L", KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH, STÓŁ KONFERENCYJNY, STÓŁ KUCHENNY, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA, SZAFKA STOJĄCA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21598.79
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "MEBLO-FAL" Roman Faliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22459.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - ( KP w Zakrzewie ) - REGAŁ MAGAZYNOWY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11284.68
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "LOBBY-MEBLE" Spółka cywilna Tomasz Madlewski, Krzysztof Łudzik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9520.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - ( KP w Zakrzewie ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie nr 8 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na powyższe zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ). |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - ( PP w Kosowie Lackim ) - BIURKO KOMPUTEROWE NR 1, BIURKO KOMPUTEROWE NR 2, BIURKO KOMPUTEROWE NR 3, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, REGAŁ BIBLIOTECZNY, PÓŁKA, SZAFKA WISZĄCA, WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY, SZAFKA STOJĄCA, STÓŁ KUCHENNY, KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10431.59
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "MEBLO-FAL" Roman Faliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10971.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - ( PP w Kosowie Lackim ) - FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KUCHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4070.93
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET" Tomasz Byszewski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3459.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - ( PP w Kosowie Lackim ) - REGAŁ MAGAZYNOWY |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie nr 11 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na powyższe zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ). |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - ( PP w Kosowie Lackim ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na zadanie nr 12 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na powyższe zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ). |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - ( KWP zs. w Radomiu ) - KRZESŁO OBROTOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5643.09
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5276.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - ( KPP w Mławie ) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, KRZESŁO OBROTOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8923.17
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11562.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - ( KP w Zakrzewie) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KUCHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8479.26
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8392.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na jej zaopatrzeniu w roku 2025 r.
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji przebudowy magistrali wodociągowej o śr. 800 mm w ul. Żółkiewskiego i Czarneckiego w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.