eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 42 /17

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023259-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 42 /17

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555913-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 42 /17

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr sprawy 42 /17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem własnym Wykonawcy na jego koszt, wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiany asortyment oznaczony symbolem "*" w ( Załącznikach nr 1, 5, 9 do siwz ) przed wykonaniem podlegać będzie zwymiarowaniu w miejscu dostawy przez Wykonawcę w obecności osoby reprezentującej Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 21 dni od dnia przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia powinna być realizowana w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00 do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, tzn. do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego wskazanych poniżej: 1. Zadanie od 1 do 4: Komisariat Policji w Mszczonowie 96-320 Mszczonów, ul. Warszawska 77 2. Zadanie od 5 do 8: Komisariat Policji w Zakrzewie 26-652 Zakrzew 29, Zakrzew 3. Zadanie od 9 do 12: Posterunek Policji w Kosowie Lackim 08-330 Kosów Lacki, ul. Łąkowa 3 4. Zadanie 13: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu 26-600 Radom, ul. 11-go Listopada 37/59 5. Zadanie 14: Komenda Powiatowa Policji w Mławie 06-500 Mława, ul. Sienkiewicza 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 i 14 do siwz. Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe 39113100-8 - Fotele 39112000-0 - Krzesła 39141100-3 - Regały 39141300-5 - Szafy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części zamówienia - 14 Zadanie nr 1 - ( KP w Mszczonowie ) - BIURKO KOMPUTEROWE, BIURKO TYPU "L", KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH, STÓŁ KONFERENCYJNY, STÓŁ KUCHENNY, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA, SZAFKA STOJĄCA, REGAŁ BIBLIOTECZNY, ZABUDOWA LODÓWKI, WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY Zadanie nr 2 - ( KP w Mszczonowie ) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KECHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE Zadanie nr 3 - ( KP w Mszczonowie ) - REGAŁ MAGAZYNOWY Zadanie nr 4 - ( KP w Mszczonowie ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ Zadanie nr 5 - ( KP w Zakrzewie) - BIURKO KOMPUTEROWE, BIURKO TYPU "L", KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH, STÓŁ KONFERENCYJNY, STÓŁ KUCHENNY, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA, SZAFKA STOJĄCA Zadanie nr 6 - ( KP w Zakrzewie) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KUCHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE Zadanie nr 7 - ( KP w Zakrzewie ) - REGAŁ MAGAZYNOWY Zadanie nr 8 - ( KP w Zakrzewie ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ Zadanie nr 9 - ( PP w Kosowie Lackim ) - BIURKO KOMPUTEROWE NR 1, BIURKO KOMPUTEROWE NR 2, BIURKO KOMPUTEROWE NR 3, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, REGAŁ BIBLIOTECZNY, PÓŁKA, SZAFKA WISZĄCA, WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY, SZAFKA STOJĄCA, STÓŁ KUCHENNY, KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH Zadanie nr 10 - ( PP w Kosowie Lackim ) - FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KUCHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE Zadanie nr 11 - ( PP w Kosowie Lackim ) - REGAŁ MAGAZYNOWY Zadanie nr 12 - ( PP w Kosowie Lackim ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ Zadanie nr 13 - ( KWP zs. w Radomiu ) - KRZESŁO OBROTOWE Zadanie nr 14 - ( KPP w Mławie ) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, KRZESŁO OBROTOWE

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2


Dodatkowe kody CPV: 39113100-8, 39112000-0, 39141100-3, 39141300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - ( KP w Mszczonowie ) - BIURKO KOMPUTEROWE, BIURKO TYPU "L", KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH, STÓŁ KONFERENCYJNY, STÓŁ KUCHENNY, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA, SZAFKA STOJĄCA, REGAŁ BIBLIOTECZNY, ZABUDOWA LODÓWKI, WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34083.66
Waluta zł/PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp.z.o.o. w Białystoku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Solidarności 15
Kod pocztowy: 15-751
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31318.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31318.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70683.18
Waluta: zł/PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - ( KP w Mszczonowie ) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KECHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15871.28
Waluta zł/PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET" Tomasz Byszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ząbkowska 17A
Kod pocztowy: 08-300
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16122.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16122.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51168.00
Waluta: zł/PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - ( KP w Mszczonowie ) - REGAŁ MAGAZYNOWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14105.85
Waluta zł/PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "LOBBY-MEBLE" Spółka cywilna, Tomasz Madlewski, Krzysztof Łudzik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Fortem 2 F
Kod pocztowy: 31-302
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11900.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11900.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33376.05
Waluta: zł/PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - ( KP w Mszczonowie ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na powyższe zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ).

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 - ( KP w Zakrzewie) - BIURKO KOMPUTEROWE, BIURKO TYPU "L", KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH, STÓŁ KONFERENCYJNY, STÓŁ KUCHENNY, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, SZAFA DREWNIANA UBRANIOWA, SZAFKA STOJĄCA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21598.79
Waluta zł/PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "MEBLO-FAL" Roman Faliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Radomska 47
Kod pocztowy: 26-652
Miejscowość: Zakrzew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22459.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22459.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45264.00
Waluta: zł/PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7 - ( KP w Zakrzewie ) - REGAŁ MAGAZYNOWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11284.68
Waluta zł/PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "LOBBY-MEBLE" Spółka cywilna Tomasz Madlewski, Krzysztof Łudzik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Fortem 2F
Kod pocztowy: 31-302
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9520.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9520.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26700.84
Waluta: zł/PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie nr 8 - ( KP w Zakrzewie ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 8 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na powyższe zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ).

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie nr 9 - ( PP w Kosowie Lackim ) - BIURKO KOMPUTEROWE NR 1, BIURKO KOMPUTEROWE NR 2, BIURKO KOMPUTEROWE NR 3, SZAFA DREWNIANA AKTOWA, REGAŁ BIBLIOTECZNY, PÓŁKA, SZAFKA WISZĄCA, WIESZAK UBRANIOWY ŚCIENNY, SZAFKA STOJĄCA, STÓŁ KUCHENNY, KOMPLET SZAFEK KUCHENNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10431.59
Waluta zł/PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "MEBLO-FAL" Roman Faliński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Radomska 47
Kod pocztowy: 26-652
Miejscowość: Zakrzew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10971.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10971.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25461.00
Waluta: zł/PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zadanie nr 10 - ( PP w Kosowie Lackim ) - FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KUCHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4070.93
Waluta zł/PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET" Tomasz Byszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ząbkowska 17A
Kod pocztowy: 08-300
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3459.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3459,99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11685.00
Waluta: zł/PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Zadanie nr 11 - ( PP w Kosowie Lackim ) - REGAŁ MAGAZYNOWY

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 11 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na powyższe zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ).

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Zadanie nr 12 - ( PP w Kosowie Lackim ) - SZAFA BHP Z ŁAWKĄ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 12 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na powyższe zadanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ).

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Zadanie nr 13 - ( KWP zs. w Radomiu ) - KRZESŁO OBROTOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5643.09
Waluta zł/PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ząbkowska 17A
Kod pocztowy: 08-300
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5276.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5276.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16236.00
Waluta: zł/PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Zadanie nr 14 - ( KPP w Mławie ) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, KRZESŁO OBROTOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8923.17
Waluta zł/PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ząbkowska 17A
Kod pocztowy: 08-300
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11562.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11562.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46740.00
Waluta: zł/PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6 - ( KP w Zakrzewie) - FOTEL OBROTOWY SKÓRA NATURALNA, FOTEL OBROTOWY WZMOCNIONY, KORYTARZOWY ZESTAW KRZESEŁ, TABORET KUCHENNY, KRZESŁO MIĘKKIE, KRZESŁO OBROTOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8479.26
Waluta zł/PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "TECHNET"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ząbkowska 17a
Kod pocztowy: 08-300
Miejscowość: Sokołów Podlaski
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8392.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8392.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26199.00
Waluta: zł/PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.