eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławDowóz uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Jarosławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023349-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu: Dowóz uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Jarosławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Dzienny Dom Pomocy w Jarosławiu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568122-N-2017 z dnia 2017-08-10

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 65088677600000, ul. ul. Wilsona 6 a, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 215 378, e-mail biuro@psoni-jaroslaw.org.pl, faks 166 215 378.
Adres strony internetowej (url): www. psoni-jaroslaw.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Jarosławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KUU/DP/2130-4/2387/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu 10 osób, w tym: 8 uczestników projektu (osoby z niepełnosprawnościami), zamieszkałych na terenie powiatu jarosławskiego, lubaczowskiego oraz przeworskiego oraz 2 opiekunów. 2. Transport realizowany będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy i obejmował będzie: Część I zamówienia: Dowiezienie uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy (DDP) w Jarosławiu ul. Wilsona 6b, 37-500 Jarosław na godzinę 8:00 z ich miejsca zamieszkania, tj. Gniewczyna Łańcucka (1 osoba), Jarosław (2 osoby), Węgierka (1 osoba), a następnie odwiezienie uczestników projektu z DDP w Jarosławiu do miejsca zamieszkania od godz. 16:00 - Trasa nr 1. Kurs każdorazowo będzie się rozpoczynał i kończył przy ul. Wilsona 6b, 37-500 Jarosław w celu zapewnienia uczestnictwa w dowozie opiekuna. Łącznie usługa świadczona będzie dla 5 osób (4 uczestników projektu oraz opiekun). Przewidywana dzienna długość trasy - 160 km. Planowana liczba dni dowozu - 333. Czas trwania przywozu i odwozu nie powinien przekroczyć odpowiednio 100 min. Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych, niezależnych od przewoźnika, odstępstwa od przyjętego czasu dowozu w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, czasowej zmiany organizacji ruchu lub uzasadnionych sytuacji losowych. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali optymalną trasę przejazdu, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczestnika w podróży. Część II zamówienia: Dowiezienie uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Jarosławiu ul. Wilsona 6b, 37-500 Jarosław na godzinę 8:00 z ich miejsca zamieszkania, tj. Nowy Dzików (1 osoba), Piwoda (1 osoba), Bobrówka (1 osoba), Łazy (1 osoba), a następnie odwiezienie uczestników projektu do miejsca zamieszkania od godz. 16:00 - Trasa nr 2. Kurs każdorazowo będzie się rozpoczynał i kończył przy ul. Wilsona 6b, 37-500 Jarosław w celu zapewnienia uczestnictwa w dowozie opiekuna. Łącznie usługa świadczona będzie dla 5 osób (4 uczestników projektu oraz opiekun). Przewidywana dzienna długość trasy - 240 km. Czas trwania przywozu i odwozu nie powinien przekroczyć odpowiednio 120 min. Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych, niezależnych od przewoźnika odstępstwa od przyjętego czasu dowozu w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, czasowej zmiany organizacji ruchu lub uzasadnionych sytuacji losowych. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali optymalną trasę przejazdu, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczestnika w podróży. 3. W wyjątkowych sytuacjach dowóz może być realizowany w sobotę, w zamian za inny dzień roboczy. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras wynikającą ze zmiany dowożonych osób oraz ich miejsc zamieszkania (+/- 20% łącznej długości tras dla każdej z części) co nie może stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę. Zmiana będzie każdorazowo uzgadniana z Wykonawcą. 5. Dowóz będzie odbywał się z udziałem odpowiednio przeszkolonego opiekuna. Opiekuna zapewni Zamawiający. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia utrzymania pojazdów dowożących w należytym stanie technicznym, gwarantując sprawność pojazdów i bezpieczeństwo przewożonych osób. Usunięcie usterek oraz wszelkie doposażenie pojazdów Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 7. Od Wykonawcy wymaga się dostosowania liczby pojazdów do liczby osób uprawnionych do dowozu z uwzględnieniem określonych wyżej zasad dotyczących wykonywania usługi dowozu. 8. Pojazdy muszą być utrzymane w czystości, z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej, w okresie zimowym wyposażone w opony zimowe, muszą posiadać sprawne ogrzewanie oraz klimatyzację. 9. Pojazdy dowożące uczestników muszą być przystosowane do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim, tj. wyposażone w windę hydrauliczną lub podjazd dla wózków inwalidzkich oraz specjalnego umocowania na wózki inwalidzkie wraz z atestem, posiadać pasy bezpieczeństwa, pasy stabilizujące pozycję osoby niepełnosprawnej, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dowóz uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Jarosławiu - Trasa nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88877.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAGDA24.pl sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@magda24.pl
Adres pocztowy: Makowisko 42
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78321.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dowóz uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Jarosławiu - Trasa nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117109.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAGDA24.pl spółka z o.o.
Email wykonawcy: info@magda24.pl
Adres pocztowy: Makowisko 42
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103096.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103096.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117482.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.