To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-05
Ogłoszenie nr 500023389-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.
Gmina Sulechów: Zadanie A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice
Zadanie B: Doposażenie placu zabaw - sołectwo Cigacice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534801-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500001542-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000,
ul. Plac Ratuszowy
6,
66100
Sulechów, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 851 120, e-mail
bz@sulechow.pl, faks
683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice Zadanie B: Doposażenie placu zabaw - sołectwo Cigacice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ.271.41.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje dostawy urządzeń siłowni zewnętrznej i placu zabaw oraz ich montaż zgodnie z projektem zagospodarowaniem terenu, w tym: 1. 1. Zadanie A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice. Zadanie obejmuje zakup i montaż nowych urządzeń siłowni zewnętrznej w m. Cigacice, działka nr 226/3. Wykaz urządzeń przewidzianych do zakupu i montażu: orbitrek: wysokość: max 160 cm szerokość: max 125 cm długość: max 60 cm motyl-prasa ręczna: wysokość: max 180 cm szerokość: max 110 cm długość: max 90 cm urządzenie montowane na pylonie wioślarz: wysokość: max 100 cm szerokość: max 110 cm długość: max 95 cm Zdjęcia urządzeń są zdjęciami poglądowymi. Warunki jakie muszą spełniać urządzenia siłowni zewnętrznej: 1. Wszystkie elementy stalowe urządzeń siłowni zewnętrznej winny być ocynkowane oraz malo-wane proszkowo, a każde urządzenie winno zawierać instrukcję użytkowania w formie metalo-wej tabliczki znamionowej przymocowanej bezpośrednio do urządzenia. Urządzenia powinny być utrzymane w tej samej kolorystyce. 2. Wykonawca zobowiązany jest do użycia przy budowie oraz do wyposażenia siłowni zewnętrznej materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy. Dostarczone urządzenia muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgod-ność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy. 3. Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami, a tam, gdzie jest to niemożliwe, nakrętki wystające na-leży zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1. 4. Każde urządzenie musi mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku produkcji, nazwie producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa. 5. Wykonawca zapewni dostarczenie urządzeń transportem własnym, w opakowaniach zapewniają-cych całość, nienaruszalność i zabezpieczających elementy przed uszkodzeniem. 6. Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzeń (usunie powstałe odpady i wyrówna teren przy montowanych urządzeniach). 7. Cena oferty musi uwzględniać transport i montaż urządzeń do miejsca wskazanego przez Za-mawiającego tj. działka nr 226/3 znajdująca się na terenie sołectwa Cigacice, gmina Sulechów. 8. Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest dołączenie załącznika graficznego wraz opisem technicznym urządzeń. 1.2 Zadanie B: Doposażenie placu zabaw" - sołectwo Cigacice Zadanie obejmuje demontaż istniejącego urządzenia placu zabawa i zakup i montaż nowych urzą-dzeń placu zabawa w m. Cigacice, w tym: a) demontaż istniejącego wyeksploatowanego urządzenia placu zabaw w miejscowości Cigacice tj. zestawu składającego się z zjeżdżalni z wieżą i daszkiem oraz mostkiem. Wykonawca w ramach powierzonego zadania zobowiązany jest zdemontowane elementy zabrać i zagospodarować we własnym zakresie. istniejący zestaw zabawowy przeznaczony do demontażu b) montaż w to miejsce nowego urządzenia placu zabaw składającego się z zjeżdżalni z wieżą i daszkiem oraz mostkiem ruchomym, zgodnie z planem zagospodarowania terenu wymiary urządzenia: - długość max: 540 cm - szerokość max: 410 cm - wysokość max: 330 cm - wykonane z drewna klejonego - burty pełne Zdjęcie urządzenia jest zdjęciem poglądowym. Warunki jakie musi spełniać zestaw zabawowy: 1. Elementy metalowe zestawu muszą być ocynkowane lub malowane proszkowo. Elementy drew-niane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych. 2. Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami, a tam, gdzie jest to niemożliwe, nakrętki wystające na-leży zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1. 3. Drewniane elementy konstrukcyjne kotwione w ziemi należy zabezpieczyć przed wilgocią z pod-łoża poprzez zastosowanie marek stalowych ocynkowanych fundamentowanych za pomocą be-tonu klasy B-15 lub lepszego, jeżeli urządzenie tego wymaga (np. urządzenia wysokie i dyna-miczne). 4. Elementy kolorowe dekoracyjne powinny być wykonane z płyty HDPE lub ze sklejki wodood-pornej, odporne na działanie czynników atmosferycznych, zadrapania, czy uderzenia. 5. Urządzenie musi mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku produkcji, nazwie producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa. 6. Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpie-czeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na pod-stawie norm PN- EN. Dostarczone urządzenie musi posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. 7. Wykonawca zapewni dostarczenie urządzenia własnym transportem, w opakowaniach zapewnia-jących całość, nienaruszalność i zabezpieczających elementy przed uszkodzeniem. 8. Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzenia (usunie powstałe odpady i wyrówna teren przy montowanych urządzeniach). 9. Cena oferty musi uwzględniać transport i montaż urządzenia do miejsca wskazanego przez Za-mawiającego tj. działka nr 226/3 znajdująca się na terenie sołectwa Cigacice, gmina Sulechów. 10. Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest dołączenie załącznika graficznego wraz opisem technicznym urządzenia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy dokumentacji projek-towej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od za-projektowanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwy-konawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 7. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawia-jący ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ust. powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ust. powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 37410000-5
Dodatkowe kody CPV: 37535200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiającyna podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na "Zadanie A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice, zadanie B: Doposażenie placu zabaw - sołectwo Cigacice" w części dotyczącej zadania A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednym z kryteriów oceny ofert było skrócenie terminu zakończenia realizacji zamówienia. Wykonawca w ofercie najkorzystniejszej zaproponował skrócenie terminu o 30 dni wobec tego prace powinny zostać zakończone do 31 sierpnia 2017 r., czyli przed terminem rozstrzygnięcia postępowania i zawarcia umowy. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie B: Doposażenie placu zabaw - sołectwo Cigacice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6866.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRUPA HYDRO Sp. z o.o., sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8610.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulechowie w roku 2025 - mięso wieprzowe, wołowe i wędliny; drób - II postępowanie
- Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.
- "Budowa odcinka drogi powiatowej nr 1176F w m. Sudoł, gm. Czerwieńsk"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń na place zabaw na terenie gminy Łęczyce
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Zagospodarowanie placu zabaw w Publicznym Żłobku w Prószkowie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
- Przebudowa placu zabaw w Rydzynie na tereny o funkcji rekreacyjnej i kompozycyjnej - etap I
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.