eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówZadanie AWykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice Zadanie BDoposażenie placu zabaw - sołectwo Cigacice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023389-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Gmina Sulechów: Zadanie A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice Zadanie B: Doposażenie placu zabaw - sołectwo Cigacice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534801-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500001542-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail bz@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice Zadanie B: Doposażenie placu zabaw - sołectwo Cigacice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.271.41.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje dostawy urządzeń siłowni zewnętrznej i placu zabaw oraz ich montaż zgodnie z projektem zagospodarowaniem terenu, w tym: 1. 1. Zadanie A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice. Zadanie obejmuje zakup i montaż nowych urządzeń siłowni zewnętrznej w m. Cigacice, działka nr 226/3. Wykaz urządzeń przewidzianych do zakupu i montażu: orbitrek: wysokość: max 160 cm szerokość: max 125 cm długość: max 60 cm motyl-prasa ręczna: wysokość: max 180 cm szerokość: max 110 cm długość: max 90 cm urządzenie montowane na pylonie wioślarz: wysokość: max 100 cm szerokość: max 110 cm długość: max 95 cm Zdjęcia urządzeń są zdjęciami poglądowymi. Warunki jakie muszą spełniać urządzenia siłowni zewnętrznej: 1. Wszystkie elementy stalowe urządzeń siłowni zewnętrznej winny być ocynkowane oraz malo-wane proszkowo, a każde urządzenie winno zawierać instrukcję użytkowania w formie metalo-wej tabliczki znamionowej przymocowanej bezpośrednio do urządzenia. Urządzenia powinny być utrzymane w tej samej kolorystyce. 2. Wykonawca zobowiązany jest do użycia przy budowie oraz do wyposażenia siłowni zewnętrznej materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy. Dostarczone urządzenia muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgod-ność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy. 3. Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami, a tam, gdzie jest to niemożliwe, nakrętki wystające na-leży zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1. 4. Każde urządzenie musi mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku produkcji, nazwie producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa. 5. Wykonawca zapewni dostarczenie urządzeń transportem własnym, w opakowaniach zapewniają-cych całość, nienaruszalność i zabezpieczających elementy przed uszkodzeniem. 6. Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzeń (usunie powstałe odpady i wyrówna teren przy montowanych urządzeniach). 7. Cena oferty musi uwzględniać transport i montaż urządzeń do miejsca wskazanego przez Za-mawiającego tj. działka nr 226/3 znajdująca się na terenie sołectwa Cigacice, gmina Sulechów. 8. Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest dołączenie załącznika graficznego wraz opisem technicznym urządzeń. 1.2 Zadanie B: Doposażenie placu zabaw" - sołectwo Cigacice Zadanie obejmuje demontaż istniejącego urządzenia placu zabawa i zakup i montaż nowych urzą-dzeń placu zabawa w m. Cigacice, w tym: a) demontaż istniejącego wyeksploatowanego urządzenia placu zabaw w miejscowości Cigacice tj. zestawu składającego się z zjeżdżalni z wieżą i daszkiem oraz mostkiem. Wykonawca w ramach powierzonego zadania zobowiązany jest zdemontowane elementy zabrać i zagospodarować we własnym zakresie. istniejący zestaw zabawowy przeznaczony do demontażu b) montaż w to miejsce nowego urządzenia placu zabaw składającego się z zjeżdżalni z wieżą i daszkiem oraz mostkiem ruchomym, zgodnie z planem zagospodarowania terenu wymiary urządzenia: - długość max: 540 cm - szerokość max: 410 cm - wysokość max: 330 cm - wykonane z drewna klejonego - burty pełne Zdjęcie urządzenia jest zdjęciem poglądowym. Warunki jakie musi spełniać zestaw zabawowy: 1. Elementy metalowe zestawu muszą być ocynkowane lub malowane proszkowo. Elementy drew-niane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych. 2. Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami, a tam, gdzie jest to niemożliwe, nakrętki wystające na-leży zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1. 3. Drewniane elementy konstrukcyjne kotwione w ziemi należy zabezpieczyć przed wilgocią z pod-łoża poprzez zastosowanie marek stalowych ocynkowanych fundamentowanych za pomocą be-tonu klasy B-15 lub lepszego, jeżeli urządzenie tego wymaga (np. urządzenia wysokie i dyna-miczne). 4. Elementy kolorowe dekoracyjne powinny być wykonane z płyty HDPE lub ze sklejki wodood-pornej, odporne na działanie czynników atmosferycznych, zadrapania, czy uderzenia. 5. Urządzenie musi mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku produkcji, nazwie producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa. 6. Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpie-czeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na pod-stawie norm PN- EN. Dostarczone urządzenie musi posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. 7. Wykonawca zapewni dostarczenie urządzenia własnym transportem, w opakowaniach zapewnia-jących całość, nienaruszalność i zabezpieczających elementy przed uszkodzeniem. 8. Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzenia (usunie powstałe odpady i wyrówna teren przy montowanych urządzeniach). 9. Cena oferty musi uwzględniać transport i montaż urządzenia do miejsca wskazanego przez Za-mawiającego tj. działka nr 226/3 znajdująca się na terenie sołectwa Cigacice, gmina Sulechów. 10. Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest dołączenie załącznika graficznego wraz opisem technicznym urządzenia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy dokumentacji projek-towej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od za-projektowanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwy-konawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 7. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawia-jący ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ust. powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ust. powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 37410000-5


Dodatkowe kody CPV: 37535200-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiającyna podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na "Zadanie A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice, zadanie B: Doposażenie placu zabaw - sołectwo Cigacice" w części dotyczącej zadania A: Wykonanie siłowni zewnętrznej - sołectwo Cigacice, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednym z kryteriów oceny ofert było skrócenie terminu zakończenia realizacji zamówienia. Wykonawca w ofercie najkorzystniejszej zaproponował skrócenie terminu o 30 dni wobec tego prace powinny zostać zakończone do 31 sierpnia 2017 r., czyli przed terminem rozstrzygnięcia postępowania i zawarcia umowy.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie B: Doposażenie placu zabaw - sołectwo Cigacice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6866.67
Waluta plm

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRUPA HYDRO Sp. z o.o., sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Farbiarska 28
Kod pocztowy: 62-050
Miejscowość: Mosina
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8610.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8610
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22017.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.