eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówRemont nawierzchni drogi powiatowej nr 2520G o nazwie DP nr 2521G - Murzynowo - DP nr 2505G

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023536-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Powiat Człuchowski: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2520G o nazwie DP nr 2521G - Murzynowo - DP nr 2505G

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559387-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Człuchowski, Krajowy numer identyfikacyjny 77097660000000, ul. ul. Wojska Polskiego 1, 77300 Człuchów, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 8342539, 8343461 do 463, e-mail infrastruktura_bzp@czluchow.org.pl, faks 598 342 539.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiatczluchowski.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2520G o nazwie DP nr 2521G - Murzynowo - DP nr 2505G

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.272.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 2520G o przebiegu: DP 2521G - Murzynowo - DP 2505G o długości 6,206 km. Szerokość jezdni jest zmienna i wynosi 3,0-3,6 m. Roboty polegają na wykonaniu remontu cząstkowego MKŁ 0/31,5 mm istniejącej nawierzchni bitumicznej i ułożeniu warstw z betonu asfaltowego w kolejności: warstwa wyrównawcza (AC11W KR 1-2) w ilości 75 kg/m2, warstwa wiążąca (AC16W KR 1-2) gr. 4 cm i warstwa ścieralna (AC11S KR 1-2) gr. 4 cm. Na zjazdach ułożona będzie warstwa ścieralna gr. 4 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. W obrębie skrzyżowań (na drogach bocznych) należy ułożyć podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, warstwę wiążącą gr. 4 cm i warstwę ścieralną gr. 4 cm. Na poboczach o szer. 1 m przewidziana jest warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. Zakres robót obejmuje również przebudowę istniejących przepustów pod drogą: w km 0+467 (fi 70 cm dł. 5,5 m) i w km 5+166 (fi 60 cm dł. 7,5 m) oraz remont przepustu w km 5+950. Przepusty pod zjazdami należy odmulić. Projekt przewiduje ponadto ścinkę poboczy oraz regulację rowów przydrożnych. Na całej drodze należy wymienić i uzupełnić oznakowanie pionowe, a przy przepustach ustawić bariery sprężyste. Dodatkowo należy wykonać podcinkę korony drzew rosnących przy drodze oraz usunąć krzaki wraz z poszyciem. Roboty podzielono na 2 części. Pierwszą część stanowią roboty drogowe - przygotowawcze, podbudowy, nawierzchnie, odwodnienie. Druga część to oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ, na którą składają się Przedmiar robót (tzw kosztorys ofertowy), Szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projekt budowlany. 3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 4. Zamawiający przewiduje płatność w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 5. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia okresu gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy, od daty odbioru końcowego. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45433222-1


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233220-7, 45233290-8, 45233292-2, 45232452-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: roboty drogowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1434932.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL-DRÓG Drawsko Pomorskie S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 2
Kod pocztowy: 78-500
Miejscowość: Drawsko Pomorskie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2080464.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2080464.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2080464.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie nie złożono ofert. Podstawa prawna: art. 92 ust. 1 pkt 7, art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.