To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-05
Ogłoszenie nr 500023834-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.
Miejski Ośrodek Kultury im. Zbigniewa Herberta w Pabianicach: MODERNIZACJA SALI WIDOWISKOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W PABIANICACH
- III POSTĘPOWANIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551946-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Kultury im. Zbigniewa Herberta w Pabianicach, Krajowy numer identyfikacyjny 47058784000000,
ul. ul. Tadeusza Kościuszki
14,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 225 46 90, e-mail
sjag@mokpabianice.eu, faks
42 227 55 70.
Adres strony internetowej (url): http://mokpabianice.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA SALI WIDOWISKOWEJ MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W PABIANICACH - III POSTĘPOWANIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Modernizowana przestrzeń znajduje się w budynku użyteczności publicznej przeznaczonego będzie na potrzeby siedziby Miejskiego Ośrodka Kultury w Pabianicach. Planowana przebudowa obejmuje tylko widowiskową część budynku, składającą się z widowni oraz sceny. Pozostałą część obiektu stanowią pomieszczenia administracyjne, dydaktyczne, magazynowe, techniczne oraz komunikacja. Wejście główne do budynku znajduje się centralnie w elewacji frontowej, od strony ul. Kościuszki. Wnętrze budynku podzielone zostało w następujący sposób: a) piwnica - pomieszczenia magazynowe i techniczne b) parter - wejście do budynku, foyer, szatnia, sala widowiskowa ze sceną, pomieszczenia dydaktyczne, kawiarnia, pomieszczenia sanitarne. c) piętro - balkon sali widowiskowej, pomieszczenia dydaktyczne oraz administracyjne, komunikacja. Budynek wzniesiono ok. roku 1903 jako Dom Ludowy. W późniejszych latach był wielokrotnie przebudowywany i modernizowany. Forma budynku - budynek wolnostojący. Kształt bryły - zwarta, geometryczna na planie prostokąta. Dach - dach wielospadowy, nad salą widowiskową dwuspadowy. Elewacja - Fasada frontowa zdobiona w stylu charakterystycznym dla przełomu wieków-w późniejszym okresie przebudowana przy okazji adaptacji antresoli na pomieszczenia dydaktyczne. Pozostałe elewacje proste, pozbawione detali oraz zróżnicowania pod kątem użytych materiałów. Budynek w technologii tradycyjnej murowanej. Całość budynku posadowiono na żelbetowych lub ceglanych ławach i stopach fundamentowych. Podstawowym układem nośnym konstrukcji budynku są konstrukcyjne ściany zewnętrzne, i wewnętrzne rdzenie i słupy oraz belki i strop żelbetowy. Dach wykonany jest jako wielospadowy z dominującą częścią dwuspadową, tradycyjny o konstrukcji drewnianej płatwiowo-krokwiowej a w części nad salą widowiskową w konstrukcji stalowej. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - instalacyjne związane modernizacją pomieszczenia z wyłączeniem dostawy i montażu nowych foteli. Przedmiotem zamówienia nie jest również objęta dostawa specjalistycznych urządzeń i aparatury w zakresie oświetlenia estradowego oraz systemu projekcji multimedialnej i systemu nagłośnienia. 3. Opis planowanych robót budowlano - instalacyjnych: 3.1. Roboty budowlane, w szczególności: a) Stolarka okienna i drzwiowa - z uwagi na wydzielenie pożarowe sali widowiskowej - należy wszystkie drzwi prowadzące do odrębnej strefy pożarowej i na zewnątrz budynku wymienić na nowe. Klasy odporności pożarowej poszczególnych drzwi wskazane zostały w dokumentacji projektowej. b) Schody na scenę - należy wykonać przebudowę schodów w celu dostosowania do nowego poziomu widowni. Wykorzystując istniejącą konstrukcję żelbetową wykonać nowe stopnie wykonując nadbudowę z lekkiej konstrukcji drewnianej do wymiarów i poziomów podanych na rysunkach. c) Zewnętrzne schody ewakuacyjne - schody o konstrukcji stalowej, służące jako ewakuacyjne z balkonu widowni - przeznaczone do przebudowy. Należy zdemontować stopnie, spoczniki oraz biegi wraz z balustradami, pozostawić fundamenty wspierające konstrukcję. Pozostawione elementy konstrukcyjne oczyścić, naprawić drobne uszkodzenia i pomalować antykorozyjnie zgodnie z opisem poniżej. Wykonać nowe spoczniki, biegi schodowe oraz balustrady ze stali ocynkowanej, malowanej antykorozyjnie. d) Podest (wraz z trzema schodami), na który prowadzą stalowe schody ewakuacyjne - należy wyremontować - wykonać naprawę spękań na wylewce betonowej, zabezpieczyć podłoże środkiem do wykonywania powłokowej izolacji przeciwwilgociowej i wykonać okładziny z płytek gresowych mrozoodpornych antypoślizgowych R11. Wykonując okładziny zachować wysokość stopnia maksymalnie 17 cm przy szerokości 30 cm. e) Belka podtrzymująca widownię na balkonie - zostanie odciążona z okładzin i podwieszonych instalacji oświetleniowych. Po zdjęciu okładzin należy ocenić stan techniczny całości, dokonać koniecznych napraw i uzupełnień. Oględziny fragmentarycznie nie wykazały uszkodzeń konstrukcji. (przewiduje się ok. 10% powierzchni belki do naprawy). f) Stropy - konstrukcja widowni na balkonie nie wykazuje uszkodzeń jednak po zdjęciu drewnianej podniesionej podłogi należy ocenić stan techniczny konstrukcji i dokonać ewentualnych napraw (przewiduje się ok. 10% powierzchni balkonu do naprawy). Drewniany strop sceny jest w dobrym stanie technicznym, po zdjęciu wszystkich warstw podłogowych oraz wełny mineralnej i folii od spodu należy ocenić ponownie stan techniczny w pełnym zakresie, dokonać wymaganych napraw (przewiduje się ok. 10% powierzchni stropu do naprawy). W miejscach planowanego ustawienia kratownicy scenicznej dokonać wzmocnienia poprzez zamontowanie dodatkowej belki stalowej pomiędzy drewnianą konstrukcją. Całość konstrukcji zabezpieczyć preparatami ogniochronnymi i przeciw korozji biologicznej. g) Dach nad salą widowiskową - znajduje się stalowa konstrukcja dachu, wykonana z wiązarów stalowych spawanych z kątowników L80 mm. Zgodnie z obliczeniami konstrukcyjnymi w elementy te nie spełniają obecnych norm dotyczących wytrzymałości elementów konstrukcyjnych. W związku z tym planowane jest wzmocnienie konstrukcji dachu poprzez dodanie stalowych belek w rozstawie pomiędzy istniejącą konstrukcją, zgodnie z zaleceniami zawartymi w projekcie konstrukcyjnym. Projektowaną i istniejącą konstrukcję zabezpieczyć przeciw korozji oraz farbami pęczniejącymi p.poż. h) Podłoga sceny - wykonana z desek tzw. okrętówka gr. 5 cm łączona na pióro i wpust. Wierzchnia warstwa z wykładziny PVC. Należy zdemontować wykładzinę i wymienić na nową posiadającą atesty NRO przy zastosowaniu na podłogę drewnianą. Zamontować wykładzinę sceniczną. i) Podłoga widowni - wykonana z desek ok. 5 cm łączonych na pióro i wpust, częściowo płyta OSB. Konstrukcję stanowią drewniane legary oparte na bloczkach betonowych i cegłach stawianych na zasypce piaskowej. Wierzchnia warstwa z wykładziny dywanowej. Należy zdemontować wykładzinę i wymienić na nową posiadającą atesty NRO przy zastosowaniu na podłogę drewnianą. j) Przewody kominowe - istniejące przewody wentylacyjne (6szt.) w ścianach konstrukcyjnych sali widowiskowej należy udrożnić. Na wlotach zamontować nowe osłony wlotu powietrza w kolorze ścian z możliwością sterowania z poziomu podłogi. Z uwagi na montaż wentylacji mechanicznej, przewody wentylacyjne mogą być traktowane jedynie jako opcja awaryjna. W trakcie działania wentylacji mechanicznej, przewody wentylacji grawitacyjnej muszą pozostać zamknięte. k) Ściany sali widowiskowej - należy wykończyć okładzinami akustycznymi na konstrukcji systemowej. Typy okładzin, rozmieszczenie oraz ich szczegółowe parametry zostały określone w opracowaniu branży akustycznej. Wszystkie projektowane okładziny muszą posiadać atesty p.poż. l) Sufit sali widowiskowej oraz sceny - należy zamontować okładziny akustyczne na konstrukcji systemowej. Typy okładzin, rozmieszczenie oraz ich szczegółowe parametry podano w opracowaniu branży akustycznej. Wszystkie projektowane okładziny muszą posiadać atesty p.poż. m) Kurtyna główna, kulisy i horyzont - należy zastosować klasyczny materiał sceniczny w branży teatralnej, z bawełny. Trudnopalny, wg DIN 4102, spełniający warunki klasy ochrony p.poż. B1. Kurtynę należy zamontować wraz z szyną i mechanizmem do kratownicy scenicznej. Układ sterowania w formie cyfrowej z możliwością sterowania z pulpitu dotykowego. Mechanizm wykonany w wariancie z napędem elektrycznym. Kulisy i horyzont TREND - włókno poliestrowe 100% o gramaturze 350g (m2), trudno zapalna (B1), Tkaniny zamontować na obwodzie kratownicy scenicznej n) Kratownica i sztankiety - na scenie należy zamontować aluminiową kratownicę w kolorze czarnym - zgodnie z rysunkami szczegółowymi. System AL wykonany jest z rury Ø50x2mm oraz lamelek Ø20x2mm. Posiada gniazdo SZ02.10. Kratownicę wyposażyć w wózki ze sterowaniem elektrycznym pozwalające na opuszczenie korony kratownicy. Nad widownią należy zainstalować sztankiet oświetlenia proscenicznego. Sztankiet wykonać w systemie kratownicy scenicznej. Element podwiesić do wzmocnienia konstrukcji dachu. Sztankiet wyposażyć w sterowany, elektryczny mechanizm opuszczania. 3.2. Roboty instalacyjne: 3.2.1 Roboty instalacyjne elektryczne i elektroakustyczne, w szczególności: a) Oświetlenie sceniczne - na projektowanych podkonstrukcjach aluminiowych należy zamontować - z zastrzeżeniem uwagi w dalszej części tego podpunktu - projektowane wg. projektu technologicznego oświetlenie sceniczne. Poprowadzić trasy kabli zgodnie wytycznymi w projekcie. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu wyspecyfikowanego w punkcie 4 urządzeń i sprzętu. b) Oświetlenie pomieszczeń - w miejscach oznaczonych na rzutach należy zamontować oświetlenie w postaci kinkietów i lamp sufitowych. Zastosować żarówki energooszczędne. Kolor opraw czarny. Poprowadzić trasy kabli zgodnie wytycznymi w projekcie. c) Nagłośnienie - należy zamontować - z zastrzeżeniem uwagi w dalszej części tego podpunktu -elementy nagłośnienia zgodnie z projektem technologicznym. Wszystkie składowe systemu nagłośnienia w kolorze czarnym. Poszczególne elementy mocować przy pomocy systemowych uchwytów. Trasy kabli poprowadzić zgodnie z wytycznymi w projekcie. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu wyspecyfikowanego w punkcie 4 urządzeń i sprzętu. 3.2.2. Roboty instalacyjne sanitarne, w szczególności: a) Instalacja wentylacji mechanicznej dla sali widowiskowej - sala wentylowana będzie elementami nawiewnymi i wywiewnymi. Centrala wentylacyjna z wymiennikiem obrotowym o wydajności 5000m3/h z nagrzewnicą elektryczną oraz chłodnicą wodną umożliwiającą rozbudowę układu o chłodzenie. Instalację stanowić będą kanały prostokątne i kształtki wykonane z wełny mineralnej oraz elementy okrągłe: kształtki i kanały wentylacyjne typu SPIRO. Instalacja kanałowa prowadzona będzie w przestrzeni nad sufitem podwieszanym. Do podwieszania kanałów wentylacyjnych należy stosować obejmy lub zawiesia atestowane i nie powodujące uszkodzenia izolacji cieplnej. Wywiew oraz nawiew powietrza zrealizowany jest kanałowo. b) Instalacja centralnego ogrzewania dla sali widowiskowej - planuje się całkowitą wymianę przewodów poziomych, pionów i grzejników w sali widowiskowej. Włączenie się do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania. 4. Sprzęt i urządzenia nie objęte przedmiotem zamówienia: a) Oświetlenie estradowe: Ledwash 600+ - szt. 4, Source Four Zoom 25-50 - szt. 6, Arco PC 1000 - szt. 6, Source Four jr 25-50 Zoom - szt. 6, Robin ParFect 100 GGBW lub równoważne - szt. 6, Robin DL4X Spot lub równoważne - szt. 4, Congo Kid 512 Channels - szt. 1, Arti2000i 24x16A RCB - szt. 1, Spliter DMX DB-1-8, rack 19" - szt. 1. b) System projekcji multimedialnej: Projektor cyfrowy z układem tworzącym obraz w technologii DLP, WUXGA wraz z dopasowanym obiektywem - kpl. 1, Konsola montażowa projektora - sz. 1, Metalowa szafa teletechniczna - szt. 1, Odtwarzacz multimedialny Blu - ray - szt. 1, Procesor dźwięku przestrzennego - szt. 1, Jednostka centralna systemu sterowania - szt. 1, Ekran projekcyjny elektryczny - szt, 1. c) System nagłośnienia: Zestaw aktywnych kolumn głośnikowych ZGF L i ZGF P - kpl. 1, Zestaw głośników niskotonowych ZGN#1, 2 - kpl. 2, Zestaw aktywnych głośników szerokopasmowych ZGD LD i ZGD PD - kpl. 1, Zestaw aktywnych głośników szerokopasmowych ZGD LG i ZGD PG - kpl. 1, Zestaw głośników szerokopasmowych realizujących funkcję odsłuchu scenicznego ZGM#1-4 - kpl. 1, Procesor audio DSP1 - szt. 1, Sterownik Ethernetowy REG1 - szt. 1. 5. Zakres prac budowlano - instalacyjnych szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pabianice, ul. Kościuszki 14. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 8. Termin realizacji zamówienia: do 120 dni od daty podpisania umowy. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. Termin realizacji zamówienia, nie może być krótszy niż 90 dni. Zaproponowanie krótszego terminu realizacji będzie stanowić złożenie oferty, której treść nie będzie odpowiadała treści siwz - oferta będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawił harmonogram terminowy wykonywania robót. 9. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia z należytą starannością m.in. informując projektantów o celu przygotowywanej dokumentacji projektowej, i wprost wymagając od nich przygotowania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Pzp, w szczególności jej art. 29. b) Konsekwentnie, wszelkie użyte w wyniku niedopatrzenia w dokumentacji projektowej i STWiOR opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę nie ma charakteru wiążącego dla Wykonawców i należy go traktować jedynie jako egzemplifikacje (ilustracje) możliwych do użycia produktów i metod wykonania. W każdym przypadku, Zamawiający dopuści inny produkt spełniający wymogi SIWZ, pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. c) Zaoferowane na etapie składania ofert rozwiązania równoważne nie mogą wiązać się z koniecznością ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów (np. na skutek wprowadzania zmian do dokumentacji projektowej), czy też wymagać dokonywania ponownych uzgodnień technicznych, uzyskiwania decyzji administracyjnych (wprowadzania do nich zmian). d) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 10. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur, dopuszcza się fakturowanie etapowe w systemie miesięcznym do wysokości środków jakimi dysponuje Zamawiający. b) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót - częściowy lub końcowy, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty każdorazowego otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 11. Kody CPV: a) Główny: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane, b) Dodatkowe: - 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, - 45.11.13.00-1 - Roboty rozbiórkowe, - 45.26.24.00-5 - Konstrukcje stalowe, - 45.31.00.00-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - 45.32.00.00-6 - Roboty izolacyjne, - 45.33.11.00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, - 45.33.12.10-1 - Instalowanie wentylacji, - 45.42.11.30-4 - Instalowanie drzwi, - 45.43.21.00-5 - Posadzki, - 45.43.22.00-6 - Wykładanie ścian i stropów, - 45.44.21.00-8 - Malowanie, Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. 4. Zakres prowadzonych przez Wykonawcę prac nie może uniemożliwiać Zamawiającemu prowadzenia statutowej działalności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45111300-1, 45262400-5, 45310000-3, 45320000-6, 45331100-7, 45331210-1, 45421130-4, 45432100-5, 45432200-6, 45442100-8, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1021584.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ESM SYSTEM Spółka z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1547340,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Bychlewie, w tym oddziału przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.