Ogłoszenie z dnia 2018-02-01
Ogłoszenie nr 500023864-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.
Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu": Organizacja konferencji "Przestępczość? Nie dziękuję!
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu", Krajowy numer identyfikacyjny 180355999,
ul. Strachocina
344,
38-507
Jurowce, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134656580, e-mail
zamowienialgddolinasanu@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): lgddolinasanu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Stowarzyszenie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja konferencji "Przestępczość? Nie dziękuję!
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje organizację konferencji "Przestępczość? Nie dziękuję!" polegającej na: 1. wynajęciu sali konferencyjnej dla 100 osób w terminie 28 grudnia 2017 r., tj.: a) godziny wynajęcia sal - od 8:00 do 15:30, b) wyposażenie sali: ogrzewanie, sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia konferencji (nagłośnienie, mikrofon, ekran, projektor multimedialny oraz laptop), łącze internetowe, c) ustawienie sali: stół dla prelegentów oraz miejsca siedzące dla uczestników konferencji, d) zabezpieczenie obsługi technicznej sali i sprzętu, e) miejsce na przechowywanie odzieży wierzchniej, f) sala powinna spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są szkolenia/konferencje/seminaria, g) wykonawca, w ramach ceny za wynajem, ma obowiązek utrzymać pomieszczenia wykorzystywane przez uczestników konferencji w czystości i porządku. 2. usłudze wyżywienia dla 100 osób (uczestników konferencji) w terminie 28 grudnia 2017 r., tj.: a) zapewnienie serwisu kawowego (3 przerw kawowych) oraz przekąsek (w formie szwedzkiego stołu): - przerwa kawowa będzie składała sie z kawy rozpuszczalnej, sypanej, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soków, ciast, koreczków, kanapek, owoców - dostępnych bez ograniczeń, - zapewnie obsługi, rozstawienia i bieżącą wymianę naczyń oraz dbałość o estetykę miejsca podawania wyżywienia. b) zapewnienie obiadu składającego się z: przystawki, zupy, drugiego dania mięsnego z zestawem surówek, deser, kompot. 3. zapewnienie prelegentów. Konferencja poświęcona będzie przeciwdziałaniu przestępczości, a głownie omówieniu roli i obowiązków poszczególnych przedstawicieli instytucji oraz służb w pracach zespołów interdyscyplinarnych. Zamawiający wymaga zapewnienia 4 osób, tj: - przedstawiciel Policji, - przedstawiciel Straży Pożarnej, - przedstawiciel Służby Więziennej, - wykonawca opracowujący "Diagnozę miejscowości pod kątem zjawiska przestępczości, w tym przemocy i patologii społecznych na terenie gminy Sanok i Tyrawa Wołoska" Każda z ww. osób zobowiązana będzie do przedstawienia uczestnikom konferencji roli i obowiązków w pracach zespołów interdyscyplinarnych. Minimalny czas prelekcji każdego prelegenta to min 1h20minut, maksymalnie 1h45 minut. 4. przygotowaniu materiałów konferencyjnych dla uczestników konferencji: 100 kompletów, tj.: zaprojektowanie, wykonanie oraz dostarczenie poniższych materiałów: - kubek ceramiczny o pojemności min. 150 ml w kształcie walca w kolorze białym z rączką (uchwytem) z nadrukiem kolorowym z zewnątrz, - długopis automatyczny w całości wykonany z metalu, kolor dowolny, z wymiennym wkładem, końcówka dolna, przykręcana w kolorze srebrnym, uchwyt mocujący w kolorze srebrnym, duży wkład w kolorze niebieskim, z nadrukiem achromatycznym (2 logotypy oraz informacja o współfinansowaniu) - notes papierowy o wymiarach minimum 10x15 cm, kartki białe w kratkę na jednej stronie, gramatura papieru minimum 80 g/m2, notes sklejony na krótszym boku, nadruk kolorowy (logotypy) na każdej stronie notesu, - kalendarzyk listkowy wykonany ze sztywnego kartonu o gramaturze minimum 300g z rogami zaokrąglonymi, full kolor 2-stronnie (4+4) o wymiarach: ok. 85x55 mm - format zbliżony do karty kredytowej - zakładka do książki/linijka, wymiary: 45x200mm, zadruk: dwustronny w pełnym kolorze, papier: kolorowy mat min.300 g, ostre rogi, - brelok akrylowy z zawieszką: wymiar zewnętrzny: minimum 35mm x 59mm, rozmiar wkładki: minimum 24mm x 35mm., zawieszka w kształcie kółka, we wnętrzu wkładki kolorowe nadruki (logotypy) na papierze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 70220000-9
Dodatkowe kody CPV: 55321000-6, 80000000-4, 79800000-2, 22462000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16504.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Damian Sobolak Firma - Handlowo - Usługowa "DZIEDZIC"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Lokalna Grupa Działania Dolina Sanu realizuje zadanie z Funduszu Sprawiedliwości - Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej z zakresu przeciwdziałania przyczynom przestępczości. LGD Dolina Sanu w zawartej umowie dotacji z Ministerstwem Sprawiedliwości (dysponent funduszu) została zobowiązana do stosowania art.69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych przy zakupach towarów i usług przewidzianych w projekcie, przy kwotach zakupów jednorazowo powyżej 5000,00 zł.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Usługi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleń i innych wydarzeń dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.