eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa transportowa wraz z pracami towarzyszącymi dla Zarządu Transportu Miejskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500023891-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Zarząd Transportu Miejskiego: Usługa transportowa wraz z pracami towarzyszącymi dla Zarządu Transportu Miejskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562571-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Transportu Miejskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 1260578000000, ul. ul. Żelazna 61, 00848 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 8268211 w. 224, e-mail zamowienia@ztm.waw.pl, faks 22 8267006, 8272552.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa m.st. Warszawy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa transportowa wraz z pracami towarzyszącymi dla Zarządu Transportu Miejskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN 70/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa wraz z pracami towarzyszącymi dla Zarządu Transportu Miejskiego. 2. Obowiązki Wykonawcy: 1) przewóz towarów oraz pracowników według ustnych zleceń Zamawiającego; 2) wykonywanie przewozu materiałów przystankowych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem); 3) wykonywanie przewozu artykułów biurowych, przemysłowych oraz elementów wyposażenia (wraz z załadunkiem i rozładunkiem); 4) interwencyjne wykonywanie prac konserwacyjnych infrastruktury przystankowej 5) samodzielne wykonywanie dodatkowych prac zleconych (np. przewóz korespondencji, materiałów promocyjnych); 6) udział w wydarzeniach plenerowych i wystawowych w zakresie transportu, załadunku i rozładunku oraz przygotowania i utrzymania stoiska; 7) zapewnienie świadczenia usługi przez jednego dedykowanego dla Zamawiającego kierowcę ze znajomością topografii miasta i terenów objętych komunikacją organizowaną przez ZTM (z dopuszczeniem zastępstwa na czas urlopów, zwolnień lekarskich i ograniczeń wynikających z przepisów prawa pracy). 8) wszelkie obowiązki i koszty z tytułu eksploatacji pojazdu pozostają w gestii Wykonawcy. 3. Ramowe zasady świadczenia usługi: 1) codziennie w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30 z zastrzeżeniem możliwości rezygnacji z usługi we wskazanych przez Zamawiającego dniach; 2) dodatkowo po w/w godzinach oraz w dni wolne od pracy zgodnie z zapotrzebowaniem przekazywanym na bieżąco przez Zamawiającego; 3) średni miesięczny czas wynajęcia środka transportu 168 godzin; 4) średni dzienny przebieg około 70 kilometrów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60170000-0


Dodatkowe kody CPV: 60180000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Do przedmiotowego zamówienia, jako zamówienia sektorowego w rozumieniu przepisów art. 132 ust. 1 pkt. 6 oraz art. 133 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), dalej w skrócie: "ustawa Pzp", nie stosuje się przepisów wyżej wymienionej ustawy. Przepisy ustawy Pzp mają odpowiednie zastosowanie jedynie w przypadkach wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej w skrócie: "SIWZ"). 2. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o zapisy SIWZ oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 406504.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OMEGA SERWIS TOMASZ ROŻNOWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piaskowa 3 lok. 41
Kod pocztowy: 05-119
Miejscowość: Legionowo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295965.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295965.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 426890.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.