To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500023902-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych: "Wykonanie 5-letniej oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa zbiorników wodnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566794-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, Krajowy numer identyfikacyjny 00010051785953,
ul. ul. Katowicka
39,
45-061
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
+48774425742, e-mail
przetarg@wzmiuw.opole.pl, faks
+48774425742.
Adres strony internetowej (url): www.wzmiuw.opole.pl
Adres profilu nabywcy: www.wzmiuw.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie 5-letniej oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa zbiorników wodnych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):29/Ol/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie pięcioletniej oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa zbiorników wodnych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Oleśnie: 1) Zbiornik wodny Dobrodzień, rzeka Myślina w km 15+720, m. Dobrodzień, gm. Dobrodzień, 2) Zbiornik wodny Młyny II, rzeka Julianpolka w km 6+968, m. Młyny, gm. Rudniki, 3) Zbiornik wodny Psurów, rzeka Prosna w km 210+497, m. Psurów, gm. Radłów. Szczegółowy zakres zamówienia dla zbiorników wodnych obejmuje: Część opisową: 1. Podstawa opracowania "5-letniej oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa zbiorników wodnych". 2. Cel i zakres opracowania. 3. Wykorzystane materiały. 4. Zakres wykonywanych pomiarów, badań specjalistycznych oraz prac inwentaryzacyjnych. 5. Parametry techniczne zbiorników. 6. Dotychczasowa eksploatacja zbiorników oraz funkcje pełnione aktualnie. 7. Wyniki prac terenowych i badań wykonanych w trakcie sporządzania dokumentów dla przedmiotowego zadania wraz z interpretacją. 7.1. Pomiar geodezyjny. 7.2. Sklerometryczne badania betonu. 7.3. Inwentaryzacja terenowa zbiorników i urządzeń towarzyszących. 7.4. Dokumentacja fotograficzna. 8. Ustalenie klasy obiektu. 9. Ocena stanu technicznego zapór i budowli upustowej, przelewu powierzchniowego. 9.1 W zakresie hydrotechnicznym. 9.2 W zakresie mechanicznym. 9.3 W zakresie ubezpieczeń i innych urządzeń w rejonie zbiorników. 10. Wnioski dotyczące sposobu usunięcia uszkodzeń, powstrzymania niekorzystnych zjawisk, niezbędnych badań, pomiarów, kontroli oraz proponowanych remontów i modernizacji. 11. Podsumowanie. 12. Opracowanie. Część graficzną: 1. Mapa poglądowa w skali 1 : 25 000 - 1 szt. 2. Mapa sytuacyjno - wysokościowa w skali 1 : 1 000 lub 1 : 2 000 - 1 szt. 3. Rysunek zbiorczy budowli upustowych z naniesionymi miejscami badań sklerometrycznych uszkodzeń i miejscami wykonanych zdjęć w skali 1 : 50 - 1 szt. Przedmiotowe opracowania powinny być wykonane zgodnie z "Wytycznymi wykonywania badań, pomiarów, ocen stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa budowli piętrzących wodę" opracowanymi pod redakcją Edmunda Sieinskiego, wyd. Ośrodek Technicznej Kontroli Zapór IMGW PIB 2015 (Załącznik pn. "Wytyczne IMiGW"), i w szczególności zawierać: - badanie geometrii zapory czołowej i zapór bocznych, - badanie zagęszczenia gruntów wbudowanych w korpus zapór, - badanie podłoża zapór, - ocena stanu technicznego urządzeń spustowych i regulacyjnych, - ocenę stanu technicznego i bezpieczeństwa zbiornika. Podstawą prawną obligującą Zamawiającego do zamówienia jest artykuł 62 ust. 2 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 t.j. z późn. zm.) UWAGI: 1) Wykonawcy przed sporządzeniem ofert powinni dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. 2) W cenie ofertowej Wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane działaniami, zmierzającymi do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób kompletny dla celu jakiemu ma służyć. 3) W przypadku gdy zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający wskazaniu takiemu dodaje wyrazy "lub równoważny". Oferta równoważna to oferta, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym (np. może oferować wykonanie usługi z zastosowaniem preparatów o parametrach lepszych niż wskazane przez zamawiającego w opisie rozwiązania równoważnego). 4) Usługa objęta jest gwarancją wykonawcy i rękojmią za wady zgodnie z postanowieniami umowy. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, określonej w protokole odbioru końcowego. Okres gwarancji wykonawcy i rękojmi dla niniejszego zadania wynosi nie mniej niż 3 lata. Gwarancja i rękojmia, w przypadku odstąpienia od umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę części usługi wynosi nie mniej niż 3 lata.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36585.36
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROJWES S.C. Projektowanie i Usługi w Inżynierii Środowiska mgr inż. Józef Wesołowski, mgr inż. Mariusz Wesołowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39852,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą płynów infuzyjnych
- Dostawa oprogramowań biurowych Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft Office Home & Business 2021 lub dostawa innych równoważnych oprogramowań biurowych
- Zakup, dostawa, uruchomienie, wdrożenie (konfiguracja) stosu przełączników rdzeniowych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa wraz z dystrybucją energii elektrycznej
- Zakup i dostawa aparatów USG wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi urządzenia dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa mebli biurowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz wykonanie przeglądów przeciwpożarowych wyłączników prądu w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej w m. Gdynia, Siemirowice, Malbork, Pruszcz Gdański, Ustka;
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA (...)
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Roboty remontowe i inwestycyjne na dachu budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.