To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500023917-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Gmina Łochów: Budowa kanalizacji sanitarnej w Budziskach - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562545-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łochów, Krajowy numer identyfikacyjny 71158209000000,
ul. Al. Pokoju
75,
07130
Łochów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
256 437 800, e-mail
zamowienia.publiczne@gminalochow.pl, faks
256 437 880.
Adres strony internetowej (url): bip.gminalochow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Budziskach - etap II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Budziska oraz w Łochowie wraz z przyłączami w ramach realizacji operacji pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej w Budziskach - etap II" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego PROW na lata 2014-2020. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: 1) kanałów sanitarnych PVC Dn 315 - 373 m, 2) kanałów sanitarnych PVC Dn 200 - 2015,5 m, 3) kanalizacji tłocznej PE SDR17 Dn 90 - 202 m, 4) przepompowni ścieków z przyłączami energetycznymi - 1 szt., 5) przyłączy grawitacyjnych PVC Dn 150 mm (od kolektora do pierwszej studni lub do granicy posesji) - 220,5 m. 3. Zamówienie składa się z dwóch zadań: 1) Zadanie 1 obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej oznaczonej w dokumentacji i przedmiarze robót jako ciąg B, długość 609,5 m sieci ( w tym kanałów sanitarnych PVC Dn 315 - 373 m; kanałów sanitarnych PVC Dn 200 - 236,5 m) oraz 99,5 m przyłączy kanalizacyjnych. 2) Zadanie 2 obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej oznaczonej w dokumentacji i przedmiarze robót jako ciąg D, długość 1 981,00 m sieci ( w tym kanałów sanitarnych PVC Dn 200 - 1779 m oraz kanalizacji tłocznej PE SDR17 Dn 90 - 202 m) oraz 121,0 m przyłączy kanalizacyjnych. 4. Zamówienie realizowane będzie na działkach: 803; 744; 752/13; 752/14; 752/15; 737; 857; 726; 338/1; 338/2; 752/2; 752/3; 752/4; 752/27; 743; 752/53; 742; 739; 735; 734/1; 734/2; 733; 732; 738; 740; 748; 750/3; 750/4; 750/5; 750/6; 751/1; 751/2; 497; 452/9; 450/3; 448/3; 465/9; 446; 443/2; 441/2; 439/2; 431/2; 728/2; 728/3; 145; 727; 745; 438; 387/1; 862; 506; obręb geodezyjny Budziska oraz 2554/37; obręb geodezyjny Łochów. 5. Przyłącza przebiegać będą po działkach osób prywatnych oraz Gminy Łochów. 6. Zaprojektowana sieć umożliwi przyjęcie ścieków z posesji leżących wzdłuż dróg w Budziskach gm. Łochów objętych etapem II inwestycji. Ze względu na rozległość sieci i ukształtowanie terenu zaprojektowano trzy pompownie sieciowe z pompowniami zatapialnymi P2,P3,P9. Pompownie P2 i P3 wykonane zostały w I etapie. W II etapie należy wykonać pompownię P9. 7. Przed odbiorem robót należy wykonać zapis telewizją przemysłową (kamerowanie) prawidłowego wykonania kanalizacji grawitacyjnej oraz próbę ciśnieniową kanalizacji sanitarnej. Wyniki kamerowania należy załączyć do operatu powykonawczego. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany - Załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 9 do SIWZ, 9. Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ ma wyłączenie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę - należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 11. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 12. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 13. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 14. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, złożoną ofertą, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 15. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie. 16. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 17. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 36 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 19. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 20. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej opisane w przedmiarze robót tj. roboty ziemne i umocnienie ścian wykopów, montaż sieci kanalizacyjnej, odtworzenie nawierzchni, odwodnienie terenu, przyłącza. 2) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy. 3) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45232423-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1561988.28
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: URTECH Sp. z o.o.,,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1300298.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.