To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-01
Ogłoszenie nr 500024089-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.
Agencja Komunalna Sp. z o.o.: Dostawa separatora opto - pneumatycznego do wydzielenia frakcji tworzyw sztucznych lub papieru wraz z montażem oraz uruchomieniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636253-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002582-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Komunalna Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27220393300000,
ul. ul. Kościelna
7,
32620
Brzeszcze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
322 111 247, e-mail
ak@ak.brzeszcze.pl, faks
322 111 543.
Adres strony internetowej (url): www.ak.brzeszcze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa separatora opto - pneumatycznego do wydzielenia frakcji tworzyw sztucznych lub papieru wraz z montażem oraz uruchomieniem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):16/ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa separatora opto - pneumatycznego do wydzielenia frakcji tworzyw sztucznych lub papieru wraz z montażem oraz uruchomieniem" KOD CPV 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 2. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) dostawa w terminie maksymalnie 45 dni od podpisania umowy, 2) montaż w terminie 14 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o przygotowaniu miejsca do zabudowy separatora optycznego, lecz nie później niż do dnia 15.04.2018, 3) uruchomienie w terminie 14 dni od zakończenia montażu, lecz nie później niż do dnia 30.04.2018, 4) odbiór całości przedmiotu zamówienia: 7 dni po uruchomieniu i przeprowadzeniu testu przepustowości oraz potwierdzeniu spełnienia gwarantowanych parametrów sortowania, 4. Dostawa przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportowym Wykonawcy na jego wyłączny koszt 5. Odbiór i montaż przedmiotu dostawy: Zakład Gospodarki Odpadami przy ul. Granicznej 48 w Brzeszczach. 6. Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej SIWZ i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza dostawę urządzenia używanego, pod warunkiem spełniania wszystkich wymagań określonych w SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem Załącznika nr 1. 8. Gwarancja min. 12 miesięcy lub 2000 motogodzin od daty uruchomienia. 9. Serwis - zasady wymaganego serwisu szczegółowo opisane są w Załączniku nr 1 do SIWZ pkt. I ppkt. 2 - 6 10. Zasady finansowania : 1) nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia, 2) nie przewiduje się indeksacji cen. 3) Sposób płatności : a) 90% wartości przedmiotu zamówienia - do 30 dni od daty dostawy b) 10% wartości przedmiotu zamówienia - do 30 dni od daty uruchomienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42000000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
650000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOMRA Sorting Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
612540
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZESZCZA
więcej: przetargi w Brzeszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.