To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500024155-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Nadleśnictwo Choczewo: Termomodernizacja budynków administracyjnych Nadleśnictwa Choczewo w formule zaprojektuj i wybuduj.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558505-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Choczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 19003679500000,
ul. ul. Świerkowa
8,
84210
Choczewo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 722 629, e-mail
m.wojcik@gdansk.lasy.gov.pl, faks
585 722 606.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_choczewo
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Choczewo
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków administracyjnych Nadleśnictwa Choczewo w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku biurowego oraz zaplecza socjalno-gospodarczego Nadleśnictwa Choczewo zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, audytami energetycznymi oraz treścią umowy. 2.Zakres prac będzie obejmował: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, jeśli będzie wymagane oraz dokumentów niezbędnych do podpisania umów przyłączenia do sieci zamontowanych przez Wykonawcę instalacji. 2)Wykonanie robót budowlanych - montażowych oraz instalacyjnych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. 3.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4.Roboty budowlane, w tym montażowe oraz instalacyjne, obejmują między innymi: 1) montaż instalacji fotowoltaicznej, 2) montaż źródła ciepła (kotłownia biomasowa), 3) montaż instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej, 4) montaż instalacji grzewczej, 5) montaż instalacji automatyki i sterowania, 6) montaż instalacji oświetlenia, 7) malowanie wszystkich ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których będą prowadzone roboty montażowe. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy oraz audyty energetyczne wraz z opinią audytorską (załącznik nr 1 do SIWZ). 6.Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w ust. 5 mają przykładowy charakter, a wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równo ważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 7.Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 8.Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano-montażowe na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. Gwarancja na urządzenia zgodnie z gwarancją producentów (minimalne okresy gwarancji zostały określone w PFU). 9.Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu - po uprzednim kontakcie tel. z Sekretarzem - Adamem Semmerlingiem tel.: 58 - 57 -22-621. 10.Roboty budowlane prowadzone będą na obiekcie czynnym, w związku z czym Wykonawca obowiązany jest ustalić z Zamawiającym i uwzględnić w harmonogramie terminy robót jak najmniej kolidujące z funkcjonowaniem urzędu. Wykonawca w trakcie robót zabezpieczy wyposażenie pomieszczeń (m.in. meble, sprzęt komputerowy) przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniem, a w razie uszkodzenia lub zniszczenia pokryje koszty z tym związane. 11.Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy wszystkich osób wykonujących roboty budowlane, objęte przedmiotem zamówienia (wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz projektantów). 12.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 11 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a)Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 11 wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. b)Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. c)Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, o którym mowa w ust. 11 określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 09300000-2, 71320000-7, 71220000-6, 09330000-1, 45310000-3, 45450000-6, 45223100-7, 45223110-0, 45223200-8, 45311000-0, 45314320-0, 45315600-4, 45453000-7, 09331200-0, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1102000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Nordeco Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1303469.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.