eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki › "Dowóz uczniów z zajęć pozalekcyjnych, zawodów sportowych oraz innych wyjazdów związanych z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2017/2018"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500024216-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Gmina Radomyśl Wielki: "Dowóz uczniów z zajęć pozalekcyjnych, zawodów sportowych oraz innych wyjazdów związanych z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2017/2018"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553416-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Radomyśl Wielki, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 32, 39310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 146 819 121, e-mail inwestycje@radomyslwielki.pl, faks 146 819 123.
Adres strony internetowej (url): www.radomyslwielki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz uczniów z zajęć pozalekcyjnych, zawodów sportowych oraz innych wyjazdów związanych z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2017/2018"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.V.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Dowóz uczniów z zajęć pozalekcyjnych, zawodów sportowych oraz innych wyjazdów związanych z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2017/2018" Zamówienie obejmuje: 1) Odwóz uczniów Publicznego Gimnazjum w Radomyślu Wielkim po zajęciach pozalekcyjnych do przystanków autobusowych w poszczególnych miejscowościach. 2) Przewóz uczniów na zawody sportowe, basen i inne przejazdy zlecone przez Zmawiającego. 3) Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.09.2017 do 30.06.2018 r. w wyznaczone przez Dyrektora dni nauki szkolnej. Liczba uczniów oraz trasy przejazdu zostaną ustalone po rozpoczęciu roku szkolnego 2017/2018. 4) Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający. 5) Przewóz uczniów będzie się odbywał autobusami i busami, a przewidywana roczna ilość kilometrów do przejechania dla autobusów wynosi maksymalnie 22.000 km, a dla busów - maksymalnie 8.000 km. Zamawiający informuje, że jest to szacunkowa ilość kilometrów niezbędna do wyliczenia wartości szacunkowej zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby przejechanych kilometrów. 6) Godziny odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkoły. 7) Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa dowozu uczniów były w pełni sprawnie technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ). 8) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: - w pełni sprawnych technicznie pojazdów. Stan techniczny pojazdów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi pojazdami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie; - odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; - przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; - każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie lub busie; - w przypadku awarii autobusu lub busu - podstawienie pojazdu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115666.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport Osobowy Marian Wolak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dulcza Wielka ul. Ks. Kalinowskiego 121
Kod pocztowy: 39-312
Miejscowość: Żarówka
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.