To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500024351-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu: Budowa systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem oddymiania w obiektach Domu Pomocy Społecznej ,,Kombatant" w Ugoszczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562855-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu, Krajowy numer identyfikacyjny 91050612300000,
ul. Ugoszcz
30,
87522
Ostrowite, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-54 270 11 33, e-mail
kombatant30@idsl.pl, faks
0-54 270 11 33.
Adres strony internetowej (url): www.dpsugoszcz.republika.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem oddymiania w obiektach Domu Pomocy Społecznej ,,Kombatant" w Ugoszczu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem oddymiania w obiektach Domu Pomocy Społecznej ,,Kombatant" w Ugoszczu. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja, która stanowi załącznik nr 7 SIWZ, tj.: 1) projekt budowlano-wykonawczy pn. "Budowa systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem oddymiania w obiektach Domu Pomocy Społecznej Kombatant"; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiar robót. 4. Zamawiający informuje, że roboty stanowiące przedmiot zamówienia, realizowane będą w budynku wpisanym do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego pod numerem A/1502. Zamawiający posiada prawomocną decyzję Starosty Rypińskiego zatwierdzającą projekt budowlany oraz udzielającą pozwolenie na roboty budowlane oraz decyzję Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pozwalającą na prowadzanie robót budowlanych przy zabytku. 5. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, a także z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia wszystkich wad w przedmiocie zamówienia w okresie rękojmi i gwarancji jakości. 6. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 7. Zamawiający informuje, że roboty stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym będzie prowadzona bieżąca działalność Zamawiającego polegająca na zapewnieniu całodobowej opieki osobom w podeszłym wieku i osobom niepełnosprawnym. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w sposób uwzględniający specyfikę i warunki działania Zamawiającego, w szczególności do: wykonywania robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla pensjonariuszy poprzez wygrodzenie i zabezpieczenie fragmentami miejsc prowadzenia robót, uzgadnianie z Zamawiającym czasowego przekwaterowywania pensjonariuszy, sporządzenia w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramu prowadzenia robót. 8. Jeżeli w jakiekolwiek części SIWZ (dokumentacji projektowej) wskazano znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia materiałów lub urządzeń, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów technicznych tych materiałów lub urządzeń, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, przez co należy rozumieć materiały lub urządzenia zapewniające osiągnięcie efektu na poziomie jakości co najmniej takim jak materiały lub urządzenia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń przedkładając Zamawiającemu stosowane opisy techniczne lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowane rozwiązania równoważnego wiązać się będzie z koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej, uwzględniającej wprowadzone zmiany na własny koszt i uzyskanie jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to będzie niezbędne, uzyskanie również wymaganych przepisami prawa uzgodnień i decyzji. 9. Zastosowane w toku wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia (wyroby budowlane) muszą spełniać wymogi wynikające z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn.: Dz. U z 2014 r. poz. 883 z późn. zm.). Po zakończeniu robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stasowania w budownictwie. 10. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Rzeczywisty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (nie krótszy niż 36 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 11. Określenie przedmiotu zamówienia wg nazw i kodów we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): - główny przedmiot: 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, - dodatkowe przedmioty: 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten, 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45312100-8
Dodatkowe kody CPV: 45312000-7, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
159529.77
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FABISIAK i S-ka Spółka cywilna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172292.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj - wybuduj w zakresie adaptacji i modernizacji bunkra pod instalację i montaż akceleratora liniowego
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż: MONTAŻ OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.