To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500024448-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Gmina Jarocin: "Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół podstawowych
i klas gimnazjów na terenie Gminy Jarocin wraz z zapewnieniem opieki dla wszystkich dowożonych".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550184-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500003488-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jarocin, Krajowy numer identyfikacyjny 25085470200000,
ul. Al. Niepodległości
10,
63200
Jarocin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 499 500, e-mail
zamowienia.publiczne@jarocin.pl, faks
627 472 225.
Adres strony internetowej (url): www.jarocin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dowóz uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół podstawowych i klas gimnazjów na terenie Gminy Jarocin wraz z zapewnieniem opieki dla wszystkich dowożonych".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WR - RGK.271.44.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dowóz uczniów do szkół podstawowych i klas gimnazjów na terenie Gminy Jarocin z zapewnieniem opieki przewoźnika tj. do Zespołu Szkół w Witaszycach, Szkoły Podstawowej w Golinie, Zespołu Szkół w Mieszkowie, Szkoły Podstawowej w Cielczy. 2) Dowóz uczniów niepełnosprawnych z zapewnieniem opieki przez przewoźnika do Zespołu Szkół Nr 5 w Jarocinie, Niepublicznego Przedszkola z oddziałami integracyjnymi MARCINEK w Jarocinie, Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie, Zespołu Szkół Akademii Dobrej Edukacji w Jarocinie. 3) Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jarocin od dnia 04.09.2017 r. do 22.06.2018 r. odbywać się będzie zgodnie z liniami tras określonymi w SIWZ Tom III Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W przypadku kiedy opiekun dzieci i uczniów musi zatrzymać ruch drogowy w celu umożliwienia podopiecznym bezpiecznego opuszczenia autobusu i przejścia na drugą stronę jezdni powinien mieć ukończone szkolenie uprawniające do wykonywania czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony w dniu zawarcia umowy odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych, opłaconym ubezpieczeniem OC i NNW. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania co pół roku dowodów rejestracyjnych aut, którymi będzie realizowana usługa oraz dokumentów potwierdzających dokonanie wpłat na ubezpieczenie OC oraz NNW. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowej kontroli stanu technicznego autobusów w czasie trwania roku szkolnego. Po zawarciu umowy, Wykonawca przed wykonaniem usługi, tj. dniem 04.09.2017r. zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zezwolenia Burmistrza Jarocina na wykonanie przewozów regularnych specjalnych. 5.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg "Wspólnego Słownika Zamówień" (CPV): 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego. 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ . 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.5.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Przewoźnika osób wykonujących niniejszą umowę w trakcie realizacji zamówienia. 5.5.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Przewoźnika odnośnie spełniania przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejszą umowę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Przewoźnik przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Przewoźnika osób wykonujących niniejszą umowę w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Przewoźnika o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Przewoźnika; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Przewoźnika kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Przewoźnika (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1999 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Przewoźnika składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Przewoźnika kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5.5.4. Z tytułu niespełnienia przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejszą umowę przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Przewoźnika w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów potwierdzenia spełnienia przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejsza umowę. 5.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Przewoźnika, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
726516.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRANS PEGAZ Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
874665.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Remont drogi gminnej Jarocin Cmentarz - Lipniki - Podpory"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- "Przebudowa drogi gminnej Nalepy - rz. Bukowa"
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne dzieci z terenu Gminy Stary Targ
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa transportu materiału do przeszczepów (komórki macierzyste szpiku kostnego) dla USK Nr 1 PUM w Szczecinie
- Świadczenie usług transportu medycznego samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
- Zapewnienie transportu dla osób z niepełnosprawnością na uczelnię oraz z uczelni (door to door) dla Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.