eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki"Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2017/2018"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500024530-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Gmina Radomyśl Wielki: "Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2017/2018"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553244-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500005089-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Radomyśl Wielki, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 32, 39310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 146 819 121, e-mail inwestycje@radomyslwielki.pl, faks 146 819 123.
Adres strony internetowej (url): www.radomyslwielki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2017/2018"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.V.271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2017/2018" Zamówienie obejmuje: 1. Dowóz dzieci i młodzieży z przystanków autobusowych w poszczególnych miejscowościach i odwóz po zajęciach. Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w okresie od 1 września 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. za wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz uczniów z terenu gminy do Gimnazjum w Radomyślu Wielkim oraz uczniów z miejscowości Pień do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni. 2. Zamówienie obejmuje dowóz 38 uczniów z Pnia do szkoły podstawowej w Partyni oraz 263 uczniów do gimnazjum. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego (zestawienie liczby uczniów Rozdział III SIWZ). Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy. 3. Dowóz będzie się odbywał na podstawie wykupionych przez Gminę u wykonawcy biletów miesięcznych. Dowóz uczniów będzie odbywał się w dwóch turach. - Pierwsza tura - dowóz uczniów na godzinę 8:00 z miejscowości: Dąbie, Zdziarzec, Żarówka, Janowiec, Dulcza Wielka i Dulcza Mała. - Druga tura - dowóz uczniów na drugą lekcję tj. 8:45 z miejscowości: Podborze, Zgórsko, Pień, Partynia, Ruda, Dąbrówka Wisłocka. Dowóz uczniów szkoły podstawowej z Pnia do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni odbędzie się na godzinę 7:50. Odwóz uczniów szkoły podstawowej z Partyni do Pnia odbędzie się ok. godz. 13.00. Odwóz uczniów gimnazjum po lekcjach będzie się odbywał w dwóch turach zgodnie z planem lekcji. Godziny odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkół. 4. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa dowozu uczniów były w pełni sprawnie technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm. ). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a) w pełni sprawnych technicznie autobusów. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi autobusami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie; b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; d) każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie; e) w przypadku awarii autobusu - podstawienie autobusu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy. 6. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem tego, że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych. Szczegółowy harmonogram przewozu młodzieży Wykonawca przekaże Dyrektorowi Gimnazjum i Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni w terminie min. 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po dokonaniu uzgodnień z dyrektorami poszczególnych szkół, do których uczęszcza młodzież objęta dowozem. 7. W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości) Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.), b) czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114420.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Dębicy S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzeszowska 133
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96711.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96711.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124343.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.