To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500024537-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Gmina Miejska Górka: Dowozy szkolne w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2017/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553940-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Górka, Krajowy numer identyfikacyjny 41105077000000,
ul. Rynek
33,
63910
Miejska Górka, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-65 5474507, e-mail
piotr.poprawa@miejska-gorka.pl, faks
0-65 5474421.
Adres strony internetowej (url): www.miejska-gorka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowozy szkolne w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są dowozy szkolne w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2017/2018. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części : Część I: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2017/2018 Część II: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2017/2018 I część zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia dla I części jest dowóz i odwóz dzieci szkolnych do szkół podstawowych i gimnazjów oraz przedszkoli na terenie gminy Miejska Górka w okresie od 04.09.2017 r. do 22.06.2018 r., od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem ferii zimowych, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej. 2. Do wykonania zadania Wykonawca musi dysponować czterema autobusami do przewozu jednorazowo 55 osób w każdym z nich i odpowiednio przygotowanymi pod względem stanu technicznego. 3. Wykonawca musi zatrudniać przynajmniej czterech pracowników na stanowisku kierowców. 4. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek zatrudnienia uprawnionych opiekunów odpowiedzialnych za dzieci w trakcie wykonywania usługi (jeden opiekun na jeden autobus). Wykonawcy nie wolno rozpocząć kursu bez opiekuna. Funkcji opiekuna nie może pełnić prowadzący pojazd. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekun przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winien zostać przeszkolony przez Wykonawcę w zakresie przepisów prawa ruchu drogowego. 5. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowców i opiekunów. 6. Średnia trasa autobusu A1 w ciągu jednego dnia wynosi 100 km. Średnia trasa autobusu A2 w ciągu jednego dnia wynosi 90 km. Średnia trasa autobusu A3 w ciągu jednego dnia wynosi 201,5 km. Średnia trasa autobusu A4 w ciągu jednego dnia wynosi 98 km. Łączna średnia trasa czterech autobusów w ciągu jednego dnia wynosi około 489,5 km. Trasy autobusów przedstawiają odpowiednio załączniki nr 1a, 1b, 1c i 1d do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ilości km przejechanych z miejsca postoju pojazdów Wykonawcy do początku trasy (do miejsca, od którego zacznie się dowóz) i od miejsca, na którym zakończy dowóz, do miejsca postoju pojazdu Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. 8. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, tj. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego z autobusów wykorzystywanych przy wykonywaniu usługi dowozów szkolnych. 9. W przypadku awarii środka transportu / z jakichkolwiek przyczyn / w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu nie później niż w czasie zadeklarowanym w ofercie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ilości kilometrów oraz godzin dowożenia i odwożenia. 11. Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych. 12. Wykonawca w cenę musi wliczyć sobie koszt dojazdu do miejsca świadczenia usługi. II część zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia dla II części jest dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Miejska Górka do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu (ul. Gen. Grota Roweckiego 9 F) oraz do Centrum Rehabilitacji Medycznej i Ośrodka Osób Niepełnosprawnych w Rawiczu (ul. Sarnowska 9A) w okresie od 04.09.2017 r. do 31.08.2018 r., od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerwy zimowej i letniej, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej. 2. Do wykonania zadania Wykonawca musi dysponować pojazdem odpowiednio oznakowanym i konstrukcyjnie przygotowanym do przewozu co najmniej 7 osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim i co najmniej dwóch osób na foteliku dziecięcym. 3. Dzieci należy zabierać z ustalonych z Zamawiającym punktów w miejscowościach: - Miejska Górka - 2 dzieci, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim i 1 dziecko w foteliku, - Dłoń - 2 dzieci, - Dąbrowa - 1 dziecko, - Zmysłowo - 1 dziecko, - Oczkowice - 1 dziecko w foteliku dziecięcym, - Konary - 1 dziecko, - Niemarzyn - 3 dzieci. Razem dowóz i odwóz 11 dzieci. Wskazana liczba dzieci od 4 września 2017 r. może ulec nieznacznej zmianie. 4. Godziny rozpoczynania i kończenia zajęć zostaną ostatecznie ustalone pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Podczas transportu osób niepełnosprawnych z domów do szkół, przedszkoli i w drodze powrotnej pełną odpowiedzialność za dzieci oraz prawidłową realizację usługi ponosi Wykonawca. Dzieci będą odbierane spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru. 5. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek zatrudnienia uprawnionego opiekuna odpowiedzialnego za dzieci w trakcie wykonywania usługi. Wykonawcy nie wolno rozpocząć kursu bez opiekuna. Funkcji opiekuna nie może pełnić prowadzący pojazd. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekun przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winien zostać przeszkolony przez Wykonawcę w zakresie przepisów prawa ruchu drogowego. 6. Zabrania się łączenia przewozu dzieci niepełnosprawnych z regularnymi przewozami liniowymi oraz dowozami pracowniczymi. 7. Średnia trasa pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych (A5) w ciągu jednego dnia wynosi około 176 km, zgodnie z załącznikiem nr 1e do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ilości km przejechanych z miejsca postoju pojazdu Wykonawcy do początku trasy (do miejsca, od którego zacznie się dowóz) i od miejsca, na którym zakończy dowóz, do miejsca postoju pojazdu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu osób niepełnosprawnych. 9. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, tj. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla pojazdu wykorzystywanego przy wykonywaniu usługi dowozu. 10. W przypadku awarii środka transportu / z jakichkolwiek przyczyn / w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu nie później, niż w czasie zadeklarowanym w ofercie. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ilości kilometrów oraz godzin dowożenia i odwożenia. 12. Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych. 13. Wykonawca w cenę musi wliczyć sobie koszt dojazdu do miejsca świadczenia usługi. Wspólny dla obu części zamówienia opis przedmiotu zamówienia: Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku poz. 1666): czynności kierowania pojazdami (kierowcy) i czynności sprawowania opieki podczas dowozów (opiekunowie). 1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 2) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Zamawiający, w przypadku uzasadnionych wątpliwości, uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia: a) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak w szczególności: nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2017/2018 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
282225.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Łucja Skorupka USŁUGOWY PRZEWÓZ OSÓB AUTOBUSEM
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
311380,74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2017/2018 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69855.19
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "JĘDRUŚ" PRZEWOZY AUTOBUSOWE Jan Niedbała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69028,80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MIEJSKA GÓRKA
więcej: przetargi MIEJSKA GÓRKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.