eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleBieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasie drogowym dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017-2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500024653-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasie drogowym dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017-2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563580-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500010914-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza 32, 47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasie drogowym dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017-2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.67.2017.AW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usuwanie drzew i krzewów. 2. Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów. 3. Wykonywanie innych czynności koniecznych do wykonania zleconej usługi. 4. Wykaz prac będzie przekazywany w czasie obowiązywania umowy, zgodnie z zasadą konieczności wykonania prac i ich pilnością. Szczegółowy zakres poszczególnych czynności zlecony i określony zostanie każdorazowo w protokole typowania prac. 5. W przypadkach zagrożenia zdrowia lub trudności komunikacyjnych powodowanych przez drzewa Wykonawca musi stawić się do usuwania zagrożeń w ciągu 3 godzin od powiadomienia telefonicznego lub e-mailem. 6. Wykonawca musi dysponować możliwością wykonywania prac w koronach drzew metodą technik linowych. 7. Nie dopuszcza się stosowania drzewołazów poza pracami przy usuwaniu drzew. 8. Przewidywane ilości prac do wykonania w okresie od daty zawarcia umowy do 31.05.2019r.: - tabela nr 1 - usunięcie drzew - 600 szt. - tabela nr 2 - cięcia sanitarne oraz techniczne - 250 szt. - tabela nr 3 - korygujące, prześwietlające oraz formujące - 250 szt. - tabela nr 4 - usuwanie pni po ściętych drzewach (karczowanie) - 100 szt. - tabela nr 5 - wycinka krzewów i żywopłotów- 200 m2. - tabela nr 6 - cięcie (strzyżenie) krzewów i żywopłotów o wysokości powyżej 2,2m - 180m2 - tabela nr 7 - zakładanie wiązań - 20 kpl. 9. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto następujące prace: - uprzątnięcie gałęzi i liści , uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, - wywiezienie, bez zbędnej zwłoki, powstałych w trakcie realizacji usługi odpadów, tj.: korzeni, gałęzi, trocin itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami, - organizacja ruchu oraz oznakowanie drogowe i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania, - przygotowanie uzyskanego drewna z obmiarem i podziałem na użytkowe (do dalszej przeróbki) i opałowe (pocięte na odcinki o długości 1m) i uformowanie w stosy na miejscu prac lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie wskazanym przez Zamawiającego, - odkupienie drewna w przypadku braku odbiorcy lokalnego po cenie ustalonej Zarządzeniem Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle nr 1304/OSR/2013 lub innym obowiązującym w trakcie odbioru wykonanych prac (obecnie 40 zł + VAT - drewno opałowe i 100 zł + VAT drewno użytkowe) i wywiezienie drewna z pasa drogowego do czasu zafakturowania prac, - koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac, - uczestnictwo w przeglądach stanu drzew i krzewów z przedstawicielem Zamawiającego na każde żądanie Zamawiającego - dostarczenie ziemi, zasypanie, ubicie i wyrównanie dołów po usuniętych karpinach, - uzyskanie zezwolenia na wyłączenia zasilania energetycznego znajdującego się w obrębie wykonywanych prac, - wykonanie w ramach zamówienia prac interwencyjnych w tym usuwanie wiatrołomów Wszelkie koszty wynikające z powyższego zakresu ponosi Wykonawca. II. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29.Ust. 3a Ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a) prace wycinkowe b) prace pielęgnacyjne Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz cz. II istotne postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6


Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 77341000-2, 77342000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 218339.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Urządzanie i Utrzymywanie Terenów Zieleni Marian Stych
Email wykonawcy: biuro@stych.pl
Adres pocztowy: ul. Nowy Świat 66
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196251.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196251.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 273006.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.